Este ora 19:34 si vad ca acum mi-a raspuns Adelina.
"Scuze ca a durat atat, dar am avut niste probleme, mi-ar face mare placere sa iesim. Fata e cu mama mea acasa, vrei sa ne vedem in parc?"
"Sigur, in jumatate de ora e bine?"
"Da"-Mamaa, eu o sa ies, vin repede.
-Iesi cu Adelina?
-Da.
-Sa aveti grija!
Am pufnit si m-am dus la baie sa ma aranjez. I-am pupat pe copii si am pornit spre parc.
Am vazut-o venind usor spre mine, m-a sarutat pe obraz, eu facand la fel.
-Ma bucur ca ai acceptat.
-Si eu.
Era tacauta, sigur a patit ceva.
-Te simti bine?
-Da, doar niste probleme personale.
-Pot sa te ajut cumva?
-Nu, tatăl Evelinei vrea sa porneasca un alt proces ca sa o castige. E atat de frustrant ca parerea fetei inca nu e luata in seama.
I-am pus pana pe spate mangaind-o. Ne-am asezat pe banca si a inceput sa imi povestească cum a ajuns sa traiasca cu el.
-Era foarte violent de la inceput, stiu acum o sa spui, pai si de ce ai facut copil cu el, pai fortata. Mama regreta foarte mult ca m-a obligat sa stau cu el, d-aia si vrea sa ma ajute acum.
-Da, dar tu o iubesti pe Evelina.
-O iubesc foarte mult, d-aia si vreau sa aiba o viata linistita.
Am mancat inghetata.
-Tu ai iubit vreodata?
-Altcineva inafara de parinti si copil?
-Da, un barbat.
-Nu, tu?
-Da, pe iubita mea, a fost singura.
-Ethan, trebuie sa iti spun ceva.
-Spune.
-Din prima clipa când te-am vazut am simtit inima pulsându-mi, ma uitam in ochii tai si sclipeau atat de frumos. De obicei nu beau ceai in casa oricui, dar voiam foarte tare sa te cunosc.
Ma uitam mirat la ea, are ceva al ei, dar nu credeam ca in asa putin timp poate capata sentimente atat de profunde.
-Nu stiu ce sa spun.
-Nu trebuie sa spui nimic, doar m-a luat gura pe dinainte, nu ar fi trebuit sa iti dezvalui toate aceste amanunte, niciodata nu am trecut prin asta si nu stiu cum sa gestionez.
M-am apropiat de ea si am sarutat-o, a fost un sarut bland, dar care a durat mult. Ea tinea ochii inchisi, eu nu. Mereu cand sarut, daca inchid ochii simt ca pierd controlul.-Adelina, nu iti pot spune nimic acum, imi placi, dar trebuie sa ne mai cunoastem.
-Sunt total de acord.
I-a sunat telefonul."Vin imediat, mama, ai grija!"
O vad agitata si vrea sa plece cat mai repede.
-S-a intamplat ceva?
-Fostul, a venit acasa si e beat.
-Vrei sa vin cu tine?
-Nu stiu ce sa spun. Probabil s-ar enerva mai rau.
-Nu vreau sa se atinga de tine.
A dat din cap si am mers grabiti spre casa ei.
Vedeam mare agitatie, erau doua masini, erau si vecini.
O prind de mana oprind-o.
-Stai sa mai sun pe cineva.
L-am sunat pe Mahfud sa mai vina cu niste prieteni ca avem de cearta.
Am intrat cu ea in curte, l-am recunoscut imediat pe Ricardo.
-Ce faci mă aici? Il intreb nervos.
-Uite am venit la curva asta, si tu umbli cu ea? A inceput sa rada.
Adelina fugise la Evelina.
-Dar ce ai mă cu ea?
-E fosta nevasta, si nu vrea sa se impace cu mine, si o invata pe fiica-mea sa nu stea cu mine.
-Si de ce ai venit cu oameni dupa tine?
-Ca sa mi-o dea pe fiica-mea.
-Eu zic sa pleci, esti beat.
-Si ce?
Il vad pe Mahfud insotit de vreo inca 15 baieti.
Peluza Adelinei e distrusa la cati oameni sunt in curte.
-Si nu mai gandesti.
-O sa o bat.
-Vezi sa nu te bat eu pe tine.
Mi-a dat un pumn in gura. M-am enervat si am sarit pe el si la propriu si la figurat. Niste pusti voiau sa ma ma tina, dar baietii mei i-au luat bine.
Adelina se uita socata la mine.
-Gata plec! A spus Ricardo sub mine.
Ii dadeam palme peste fata in batjocura.
-Repeta dupa mine! "O sa le las in pace, si nu o sa mai pronesc niciun dosar".
A repetat speriat si a plecat cu pustii lui care erau aprope fara cap.
Am gonit si vecinii si am intrat in casa Adelinei cu prietenii mei, avea o casa mica, cam prea mica la cati oameni eram.
-Multumesc. A spus imbratisandu-ma.
-Vin repede. Am spus si am iesit cu baietii.
-Mersi ca ati venit.
-N-ai de ce, doar suntem frati.
Am dat mana cu toti si am zis ca o sa vin si eu in seara asta la cabana.
Ei au plecat si eu m-am intors la Adelina.
-Ma bucur ca sunteti in siguranta. Vrei sa vii in seara asta cu mine la cabana?
-Nu lipsesc de acasa noptile.
Am afirmat si am dat sa plec.
-Stai sa iti pui gheata pe obraz.
A venit cu gheata.
-E rece, m-am plans.
-E gheata, cum ai vrea sa fie?
Stateam intins pe canapea, s-a pus cu fundul pe picioarele mele si imi mangaja celalalt obraz.
-Apreciez enorm ca ai facut asta pentru mine.
-Adelina, eu nu vreau acum sex.
-Dar nici eu nu vreau.
-Trebuie sa plec.M-am ridicat si am plecat fara sa mai spun nimic, de ce toate cred ca noi, barbatii suntem doar niste masini de facut sex, nu, nu suntem niste caini care cand simt "femela" in calduri o luam si noi razna.
Am ajuns la cabana unde erau Mahfud, Raluca si multe alte persoane.
Raluca a venit si m-a imbratisat.
-Trebuie sa vorbim, e despre Samira.E scurt si plictisitor. Ce credeti ca are de zis Raluca despre Samira?
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...