-Lucaaas! Urrlu eu cand simt ca mi se rupe apa, tot magazinul se adunase in jurul meu, au sunat la ambulanta. Lucas era speriat total, chiar debusolat. M-au urcat in ambulanta, Lucas ma tinea de mana.
-O sa fie bine, gata, te doare? Poti sa te tii pana la spital?
-Taci dracu din gura ca pui niste intrebari de tot rahatul..
Si bineînțeles ca baietelul fiind la fel de incapatanat ca tatal sau am nascut in ambulanta.
-Buna scumpule, aici mami, uite el e tati, e cam speriat acum dar stiu eu ca te iubeste.
-Doamna trebuie sa il ducem in incubator, spune o asistenta cand ajungem la spital. M-au luat si pe mine pe o targa ducandu-ma nu stiu unde.
Am dormit cred ca 4-5 ore.
-Esti bine iubito? Vrei apa?
-Da.
Mi-a dat paharul cu apa si apoi i-am zambit.
-Unde e?
-La incubator.
-Au venit mama, tata, Jimmy, Laur si Lauren, ii las sa intre?
-Mai incolo, ai vazut ce frumos e? Sa nu-l deochi.
-Are cu cine semana.
-Cand pot sa plec?
-Peste o saptamana daca totul decurge bine.
O asistenta l-a adus pentru a il alapta.
-Rămân, vreau sa vad ai doilea barbat care are dreptul la sanii sotiei mele.
-Esti nebun.
A fost o senzatie ciudata, putin dureroasa.
-Ii chem si pe ceilalti!Mama lui Lucas a intrat in salon cu niste flori si bomboane.
-Multumesc, dar nu trebuia.
-Nu vorbii prostii esti parte din familie.
Ne-am imbratisat facandu-l pe Lucas sa lacrimeze.
-Plangi? Radem noi.
-Nu, mi-a intrat ceva in ochi.
-Da sigur, treci aici!
M-a sarutat pe obraz.
Au intrat si ceilalti, am vorbit chiar si cu Lauren.
S-a facut seara iar eu a trebuit sa alaptez iar copilasul.
-O sa fie primul tau Crăciun scumpule, dar stam in spital, ma bucur asa mult ca esti bine.
Asistenta il ia, iar Lucas ma mangaie usor pe burta.
-Am muncit atat de Craciunul asta ca sa nu fiu acolo.
-O sa mananc toata mancarea promit! Rade Lucas.
-Stiuu! Ma plâng eu.
-Odihneste-te o sa vin dimineata. Ma saruta pe frunte iar eu dau din cap afirmativ facandu-i cu mana. Vedeam cum i se rupe sufletul sa ma lase singura aici, dar nu avea ce face.
E 1 iar durerile mele se amplifica asa ca ma ridic din pat sa chem un doctor.
-Ce s-a intamplat doamna? Ma intreaba o asistenta cand ma vede iesind din salon.
-Ma doare foarte tare burta.
-O sa il chem pe domnul doctor, duceti-va in salon.
M-am pus din nou in pat abtinandu-ma sa nu plang.
Doctorul a venit si m-a consultat, spunand ca e normal sa am aceste dureri si mi-a dat o pastila. Am incercat sa adorm dar nu puteam asa ca l-am sunat pe Lucas.
-Da iubito? Ce s-a intamplat? Vin acum la spital ai grija.
-Lucas... Dar mi-a inchis.
In cel mult 10 minute i-am auzit vocea, se certa cu o asistenta care nu voia sa il lase sa intre.
Am iesit din salon si m-am dus sa il imbratisez.
-Esti bine iubito?
-Ma doare...
-Ce?
-Burta.
-Gata te rog nu mai plange, daca as fii putut as fii născut eu in locul tau.
Mi-a mangaiat burta si m-a dus in brate in salon.
-Stau cu tine.
-Multumesc! Si pun capul pe perna adormind.
-Iubito. Ma misca usor Lucas.
-Hmm?
-Trebuie sa ii dai lu' bebe sa manance.
-Off.
L-am luat in brate si mi-am ridicat bluza alaptandu-l.
Dupa ce asistenta a plecat am inceput sa vorbesc cu Lucas.
-O sa iti aduca mama azi mancare, oricum ai regim cam o luna.
-REGIM?
-Da iubito.
-Ce tampenie.
-Ce nume ii punem?
-Ce nume vrei?
-Eric.
-Eric ramane.
Mama lui Lucas mi-a adus supa si pireu, toate lucrurile trebuie sa la mananc pisate. Stiu, o tampenie.-Lucasss!
-Da?
-Vreau acasa.
-Stiu iubito, mai ai doua zile.
-Dupa mergem acasa?
-Da iubito.
-Abia astept.
-Si eu.Cele doua zile au trecut destul de greu, dar cu ajutorul lui Lucas si a familiei lui incep sa ma simt cat de cat comod, in fiecare seara plang cand ma gandesc ca am avut in plan sa avortez asa frumusete de copil, sper doar sa ma ierte. Il iubesc enorm.
-Gata Eric nu mai plange, hai sa povestim vrei? Sau sa mananci? Tocmai te-am schimbat.
Ii auzeam intrebarile fara raspuns ale lui Lucas adresate copilului care plangea fara încetare.
-Ia-l in brate! Tip eu la el.
Ma simteam rau, greturile au continuat si dupa sarcina.
-Off iubito.
Ma spal pe fata si ies din baie cu aceeasi privire verde.
-Te simti mai bine? Ma intreaba Lucas si imi fura un sarut pe obraz.
-Da, cat de cat, unde e Eric?
-Doarme.
Sunt asa fericita. Am tot ce si-ar dorii o femeie. Un barbat care o iubeste si un copil minunat si sanatos.Heiii stiu ca nu am mai postat de mult, dar teze, teste, portofolii etc.
Stiu ca nu e cine stie ce, capitolul urmator va fi din ziua anului nou.
Probabil vor mai fi 4-6 capitole, volumul doi nu stiu daca va exista.
*editat*
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...