Dupa ce Eric a implinit doi ani a primit o surioara, o iubea nespus, prefera sa isi dea toate jucariile, care pentru el erau, inainte de aparitia micutei Samira, universul. Nu se simțea dat la o parte, nu era pe locul doi. Stia ca sora sa avea nevoie de ingrijire, stia ca leucemia nu o poate infrange cu ignoranta. Nu stia ce e aceea, dar stia cate lacrimi au vărsat parintii sai in fiecare seara.
Anii au trecut Eric era un barbat pe care te puteai baza, dar era si nebunaticul familiei. Nu era genul de băiat care se crede macho-man. Sora sa era pentru el ca o icoana, era tiparul de fata care prefera sa viseze la tot ce citeste, careia nu ii plac masinile si banii. Care considera ca adevarata valoare sta in carti, si nu in cele de pocker. Avea o camera frumoasa, cea mai mica din casa, si asta pentru ca asa si-a dorit, desii stateau in Los Angeles nu se împăca cu acest oras, adora soarele, dar cel dintr-o padure micuta care iti lumineaza fata in fiecare dimineata. Soarele acesta o irita, prefera sa stea cu draperiile trase stiind ca in afara camerei sale e un oras plin de blocuri, masini si poluare. Zilele treceau, la fel ca si vacanta de vara. Ura toamna, ura ca ziua ei e la trei zile dupa inceperea scolii. Avea prieteni, nu era anti-sociala. Era anti-fitosi. Parintii sai au decis sa mearga si ei. Eric se simtea jenat, fiind clasa a 12, ea era fericita, clasa a zecea avea sa fie un chin, dar macar in prima zi sa stie ca isi are parintii aproape de locul unde se desfasoara un sfert din viata ei.
A urmat un discurs plictisitor in curtea liceului, iar primii care au intrat in scoala condusi de diriginti au fost bobocii. "-O sa fie bine!" o încurajează mama sa si o pupa pe frunte sub privirile dragastoase ale altor parinti sau cele amuzante ale elevilor.
Au intrat in scoala, aerul de parfum de duzina, ruj de cirese si after-shafe se simtea de la o posta. Tocurile si fustele scurte faceau parte din "uniformă " a pasit indiferenta in clasa unde isi va petrece si anul acesta, si-a salutat prietenele si s-au imbratisat desii se vazusera ieri. S-a pus singura in banca a treia dupa randul de la geam. Un baiat s-a asezat neprivind-o, nu a spus nimic, era un coleg nou asta e clar.
Diriginta a impartit manualele si le-a dat orarul, provizoriu desigur.
Nimeni nu stia de boala ei, nimeni nu banuia nimic.
-Sunt Marc.
-Samira.
-Esti araboaica?
-Nu.
-Mama mea e brazilianca.
Am inceput sa rad si el m-a privit ciudat.
-Mi se parea mie ca ai un fund mare.
-Te-ai uiat la fundul meu? A incercat el sa para revoltat.
Au început sa rada, dar s-au oprit repede sub privirea veninoasa a profesoarei.
-Oo domnule Marc se pare ca deja ati legat prietenii cu domisoara Samira. E cumva dragoste la prima vedere?
Ea s-a inrosit, el a zambit si a răspuns.
-De fapt chiar da, dupa i-a făcut cu ochiul.
Ne-a dat voie sa iesim. Inainte ca Samira sa iasa Marc a prins-o de mana.
-Da?
-Poti merge cu mine la cantină? Nu cunosc pe nimeni si...
-Sigur, haide.
-Samira...wooow wow? Chiar avea dreptate profa spune Nicole privindu-i
-Mergem la cantina?
-Daaa. Tipa Raluca...am auzit ca avem briose si gogosi. Miammm.
Au inceput sa râdă si au mers toti patru la cantina.
-Samiraaa. S-a intors si l-a vazut pe fratele sau ca o striga.
-Vin imediat. Le-a spus prietenilor ei.
-Da?
-Cine e tipul?
-Fac bine.
-Stiu, acum spune cine e tipul.
-Un coleg nou, nu stie pe nimeni si..
-Bine, sa fii atenta, daca e ceva ma anunti da?
-Da. M-a pupat pe obraz iar prietenii lui au scos un "awww, dragoste ca intre frati". Eric meu fiind mai mare sta cu grupul lui, si desii a invitat-o pe sora lui de nenumarate ori sa stea cu el, aceasta a refuzat, se intelegea bine cu fetele din clasa lui, erau fete frumoase si cu capul pe umeri, unele dintre ele, normal. Odata o fata a tras-o de par si au sarit colegele lui pe acea fata incat s-a mutat in urmatoarea zi.
-Iubitul tau? Intraba Marc.
-Fratele meu.
-Aa, m-am linistit.
-Gelos? Intreaba Raluca plina de ciocolată la gura.
-Foarte gelos, nu pot devora o gogoasa ca tine, vrei sa te faci politista?
-Nu, desii as fi minunata in postul asta.
-Macar ai oprii mita cu bani ai cere 10 gogosi si gata. Rade Marc.
-Salvez lumea!
-Nu azi. Spune Samira.
Usile cantinei s-au deschis si a intrat, Ethan. Ethan e clasa a11a si totusi sta la masa popularilor cu fratele Samirei.
S-a dus si a dat mana cu toti si le-a pupat pe fete pe obraz. A vorbit ceva cu Eric si acesta i-a aratat spre mine. M-a privit zambind, iar eu am lasat ochii in jos.
In mai putin de 10 secunde era la masa lor privind-o.
-Ce faci Samira? Nu ne-am mai vazut de mult.
-Nu ne-am vazut de azi-dimineata.(venise sa il ia pe Eric)
-Esti la fel de frumoasa ca azi dimineata cand erai in prosop. A spus cat sa auda doar ea si Marc care era atent la ei.
-E vina ta ca intrii peste oameni.
-De ce nu stai la masa cu noi?
-Am prietenii mei.
-Si eu nu sunt in grupul asta? A făcut el o fata de ingeras.
-Ai auzit fata, sta aici, sterge-o! A spus Marc.
Ethan a început sa rada si a zis:
-Plec, dar nu pentru ca zici tu.
A pupat-o pe obraz si a mers la masa lui.
Marc i-a întins un servetel. Dar nu a inteles de ce asa ca a sters-o el pe obraz.
Asta nu o sa iasa bine s-a gandit ea privindu-i cum isi arunca sageti.In poza Samira.
*editat*
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...