"-Unde ai fost? Îl întreb eu nervoasă ?
-La servici scumpo.
-Pe dracu....cine e asta?
-O colegă .
-Da colegă de pat?
-Cum poți spune asta?"
Un vis, un simplu vis, un vis în care eu şi Lucas suntem o familie, o familie care se ceartă , doi geloşi, dar ne iubim, ceea ce nu o să se întâmple .
Azi e nunta mea...plângeam , Lauren îmi făcea părul , celelalte fete, prietene cu Cosmin mă priveau zâmbind încurajator, ştiau situatia, fiind si ele în aceeasi situație bineînțeles cu alți bărbați.
-Scumpo nu trebuie să plângi, ți se duce machiajul. Îmi spune mama lui Cosmin.
Ea se căsătorise cu soțul ei în acelaşi mod, i se pusese pata pe ea şi buf i-a rapit mama aşa căsătorindu-se, dar nu ii pare rău , are o familie fericită , cum eu nu voi avea.
Când să intrăm în biserică tatăl lui Cosmin m-a luat de braț conducandu-mă până la altar, Cosmin mă privea zâmbind , era fericit, stresat, excitat. Lucas stătea trist în sală privindu-ma, mi-a facut cu ochiul.
-Dumnezeule cel preacurat şi Ziditorule a toată făptura, Care din iubirea Ta de oameni ai prefăcut coasta strămoşului Adam în femeie şi i‑ai binecuvântat pe dânşii şi ai zis: creşteţi şi vă înmulţiţi şi stăpâniţi pământul; şi pe amândoi i‑ai arătat un trup prin însoţire; căci pentru aceasta va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va uni cu femeia sa şi vor fi amândoi un trup, şi pe care i‑a unit Dumnezeu omul să nu‑i despartă. Se cunună robul lui Dumnezeu Cosmin Adam Brock, cu roaba lui Dumnezeu Kristinne Black în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, Amin. Daca cineva se opune sa vorbeasca acum sau sa taca pe vecie.
Mă uitam la Lucas care plângea voiam să mă duc să îl îmbrățișez, să îi spun că voi fi mereu cu el, dar ceva mă ținea acolo, atât frica cât şi mâna lui Cosmin care nu mă lasa.
-Noi! Aud un urlet şi uşa bisericii se deschide. Erau Jimmy şi Laur.
-Am dovezi că se ocupă cu prostituția , Kristinne a fost obligată să fie cu el deoarece familia Brock a rapit-o pe mama lui Lucas Richard. Poliția a intrat venind spre altar şi lunadu-l pe Cosmin cât şi pe tatăl lui, mama şi sora lui.
Am fugit la Lucas şi am început să plâng de fericire, puteam fi fericiți acum...îl iubeam.
-Shh gata eşti cu mine, o să fim bine.
Laur si Jimmy au venit spre mine, eu îmbrățişându-i.
-Nu mai eşti supărată pe noi?
-Din moment ce ați făcut asta pentru mine, nu mai sunt.
Poliția i-a luat pe toti la audieri înafara de mine şi Lucas noi mergând mâine.
-Te-ai culcat cu el?
-Nu. Așteptam "noaptea nunții "
-De care o să am eu parte.
Am ras şi m-am facut comodă pe banchetă . Urma să mergem acasa, casa lui, a mea, a noastra.
-Iubito fa-ți bagajul mergem în luna de miere.
I-am sărit în brațe apoi am fugit în camera. El venind după mine.
-Crezi că daca stai aşa o să pot să mai fac vreun bagaj?
-De ce nu?
-Eşti doar în lenjerie şi mă întrebi de ce?
- Şi?
-Unde mergem ca să ştiu ce haine iau.
-La căldură .
După ce am terminat bagajul am sărit pe el sărutându-l.
-Pentru ce a fost asta?
-Nu am voie să îmi sărut iubitul?
-Te iubesc.
-Cât de mult?
-Mult e puțin .
-Profundă.
-Trebuia să strici tu tot.
-E un talent iubitule.
-O să îți arăt şi eu un talent. Afișând o față perversă .
-Noi mâine nu trebuie să mergem la audieri?
-Nup.
Nu mai pun întrebări şi doar îl urmez, ajungem pe o pista unde vad un avion.
-E doar al nostru iubito.
-Asta va fii interesant.
Nu era prima data cand mergeam cu avionul lui.
-Unde mergem?
-Gold Coast Australia.
Am dormit tot drumul. Eram obosita, toate lucrurile intamplate m-au extenuat.
-Iubito am ajuns.
-Mmm, dar e asa comod.
-Ohh pai atunci o sa merg singur...se preface suparat.
-Nuuuu! Sar eu.
-Fraiera mea.
-Doar a ta.
M-a luat de mână şi mi-a sarutat-o eu făcând la fel dar uitându-se ciudat la mine.
-Să nu mai faci aşa!
-De ce?
-Că nu trebuie.
-Bine.
Intrăm în hotelul uriaş, iar Lucas îşi spune numele primid imediat cheia.
-O să facem dragoste peste tot îmi şopteşte el la ureche dar coboară cu un sărut pe gât .
-În ce mă îmbrac ?
-Mi-ar place să stai dezbrăcată .
-Şi mie mi-ar place să nu mai fii aşa pervers.
-Imposibil iubito. Şi îmbracă-te în costum de baie şi o rochie pe de-asupra.
-Bineee.
Cât eu m-am îmbrăcat , Lucas a adormit m-am pus langa el mângâindu-l.
-Iubitule.
-Hmm?
-Nu te trezești ?
Mă trage aproape de el bâgându-şi nasul în sânii mei.
-Aşa trezire să tot am.
Se îmbracă şi el şi ieşim din cameră încuind-o.
Oprim la un restaurant să mâncăm iar eu priveam la oameni, unii făceau surf, alții adunau scoici, alții înnotau, alții făceau castele, alții doar făceau poze.
-E frumos nu?
-Frumos? E minunat.
-Ştiam că o sa îți placă .
-Diseară am o surpriză.
-Toată vacanța asta e o surpriză!
-Cam aşa.
-Nu era o întrebare era o constatare.
-Păcat.
-Deprimantule.
-Idioato.
-Animalule.
-Vaco.
-Frustratule.
-Salbatico.
-Supărăciosule.
-Nu-s supărăcios.
-Săruta-mă!
-Nu.
Îi zâmbesc şi îl sărut .
Am văzut cum se uită după fusta unei chelnerițe aşa că am zis să joc şi eu la fel.
-Ce drăguț e barmanul ăla nu?
-Sunt mai frumos ca el.
-Siguur. Încerc să par ironica, dar chiar era cu mult mai frumos decât barmanul.
Cand barmanul se uita în direcția noastră vrea să mă sărute dar nu îl las.
-Du-te la blonda aia să te pupe. Zic geloasă .
-Asta era?
-Da.
-Iubito dacă mă uit nu înseamnă că gata te înşel sau vreau să mă culc cu ea, sau sa fac vreo familie cu ea.
-Ştiu dar...
-Fără dar. Te iubesc şi tu ştii asta, dacă mă uit o fac pentru că sunt barbat crezi că eu nu mor când se uită atâția bărbați la tine? As omorî toată rasa masculină, sau te-aş încuia în casa, dar nu o fac, şi ştii de ce? Pentru că sunt mândru că am o aşa soție, eşti doar a mea aşa că nu imi fac griji.
-Asta a fost...
-Romantic? Frumos? Diferit?
-Da.
-Ştiam, o să primești o pedeapsă pentru faza cu chelnerul ăsta idiot.
Rânjesc fericită că şi el e gelos şi mă fac comoda pe scaun.
Vacanțăăă, credeați că au scăpat de probleme? Bună gluma, nu încă, mai au de depăşit multe obstacole.
*editat*
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...