Ve düştü Özdemir Asaf'ın dilinden aşkın en güzel tarifi, "Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor..."
@Beratayberk61 adlı kullanıcı bir gönderi paylaştı.
18,406 beğeni
5,357 yorum@783;Oha oha sevgili mi yapmış.
@42; Kız kimm??
@5186;Lütfen biri şaka desin.
@870; Aldatmam dedin...
@78;...Aldattın.
@621;Ne zamandan beri sevgililer acaba?
@234;Ay çok mutlu oldum.
@587; Çok sürmez ilişkileri.
***
ECRİN DEMİR
O soğuk günün üzerinden iki hafta geçmişti. Hastahaneden taburcu olduktan uzun bir süre sonra daha hastaydım. Aylin de sağlığına kavuşmuştu.
Berat'ın attığı gönderideki yorumları okurken içim sıkıldığı için sıkıntıyla nefesimi vererek telefonu kapattım. Berat günden güne daha iyi oluyordu yavaştan koşuyordu bile.
Telefonum çalmaya başlayınca arayan kişiye bakınca kalbim sıkışmaya başladı. Ellerim titreyerek telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo."gözlerim dolu halde dudaklarım titrerken zarzor konuşabiliyordum.
Konuşma bitip telefon kapanınca yutkundum. Sinirle telefonu yere fırlatıp bacaklarımı kendime doğru çekerek yatağın başlığına yaslandım.
Avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyordum. Ama alt kattaki Berat sesimi duyup buraya gelirse ne diyecektim?
Bir saate yakın o şekilde hissizce bekledim. Arada gözlerimden bir iki yaş düşüyordu. Uzun zamandır böyle hissetmiyordum. Bir telefon tüm moralimi bozmuştu.
Kendimi daha fazla hırpalamama izin vermeyerek yataktan kalkıp banyoya gittim. Saçım kuş yuvası gibi olmuştu. Gözlerimin kızarıklığı ve akan rimelim yüzünden berbat görünüyordum. Hemen bir duş alıp en güzel kıyafetlerimi giydim.
Yüzüma normalde yapmadığım bir makyaj yaparak aynaya gülümsedim. Çantamı da alarak aşağıya indim.
Berat elindeki telefonla ugraşıyordu. Odaya girince gözleri bana döndü. Sorgularcasına bana bakıyordu.
"Bir yere gidicektik de ben mi unuttum?"
Yüzüme en içten gülümsememi yerleştirdim. Bu sahte gülümseme gerçek gibi gözüksün diye elimden geleni yaptım ve işe yaramış görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (BERAT AYBERK ÖZDEMİR)
Novela JuvenilHerşeyini kaybettiğini düşünen Berat Ayberk Özdemir ve onun herşeyi olacak Ecrin Demir'in aşk dolu hikayesi