8 TAROT KARTI

471 23 2
                                    

Senin kusur sandığın her zerrene aşığım ben...

ECRİN DEMİR

Camıma vuran yağmur sesiyle gözlerimi açtım. Güneş yeni doğmaya başlıyordu. Yatağımdan kalkıp pencereye doğru yürüdüm. Sarı yapraklar bahçenin her bir tarafındaydı. Bazı ağaçlar yeşil kalmak için inat ediyordu ama zaman kimseye acımıyordu.

Bugün kızlarla buluşacaktım. Uzun zamandır beraber takılamıyorduk. Banyoya girip duş aldıktan sonra saçlarıma da şekil verdikten sonra aşağıya indim. Berat önceden hazırlanmıştı.

"Günaydın."dedim mutlulukla. Oda aynı mutlulukla karşılık verdi.

"Bugün ilk günün olduğu için seni çok zorlamayacağım bacağın yavaş yavaş açılacak." Kafasını aşağı yukarı doğru salladı.

"Bacağını kaldırabiliyor musun?" Yavaşca bacağını hareket ettirmeye çalıştı ama acıyla yüzünü buruşturdu. "O halde sadece ayağını oynat."

Ayağını oynatabiliyordu canı acımıyordu. "Sanırım biraz erkenci davrandık. Bir kaç gün daha bekleyip bacağındaki ağrının azalmasıni bekleyelim."

"Bir yere mi gideceksin."dedi üstüme ve saçıma bakarak.

"Evet sana söylemeyi unuttum bugün kızlarla dışarı çıkacağız." Bu durumdan hoşnut olmadığı yüz ifadesinden belli oluyordu.

"Birlikte vakit geçiririz diye düşünmüştüm." Bu hali çok sevinliydi yanına gidip yanağına bir öpücük bırakıp kapıya doğru yöneldim."Görüşürüz."diyerek çıktım.

Kızlarla buluşacağımız kafeye geldiğimde üçününde orda olduğunu gördüm. Hemen yanlarına gittim.

"Sonunda assolistimiz de gelmiş."dedi Defne. "Kusura bakmayın trafik yoğundu."dediğimde hic biri inanmasada bir şey demediler.

Biraz konuştuktan sonra"Berat ile aranız nasıl?"diyen Zeynep'e bakarak sırıttım Defne ve İlayda da bana merakla bakmaya başladı.

Oraya gittiğim günden dün olan herşeye kadar anlattım. Hepsi şaşırmış halde bana bakıyordu. "Sonunda zengin enişte bulduk."

"Daha sevgili değiliz İlayda."

"Yakında oda olur merak etme sen."dedi Defne.

Zeynep'in bir yorum yapmadığını görünce "Sen ne düşünüyorsun."dedim ona bakarak.

"Bilmiyorum ben çok emin olamadım sonuçta eski ilişkileri ortada."bunları bende düşünmüştüm ama kalbime engel olamıyordum. "Haklısın ama bana söz verdi o ilişkileri gibi olmayacağına." Zeynep umursamazca omuz silkti.

Kahvelerimizi bitirince alışveriş merkezine gitmeye karar verdik. Yolda yürürken birden İlayda heyecanla konuştu. "Kızlar buralarda bir büyücü varmış tarot kartı falına bakıyormuş geçen gün stajyer kızlar konuşurken duydum dedikleri gerçek çıkıyormuş."

"Saçmalama İlayda onlarin hepsi para tuzağı."dedi Zeynep.

"Ya bir kere gitsek ne olacakki lütfen gidelim."diyen Defne'nin heyecanını görunce,

"Gidelim ya ne olacak."dedim Zeynep göz devirdi. Gülerek koluna girdim.

"Bu taraftan."diyerek ara sokağa giren İlayda'yı takip ettik.

Biraz yürüdükten sonra bir dükkanın önüne geldik. Çok eski duruyordu ve yapay mı gerçek mi olduğunu bilmediğim kafa tasları vardı. Korkutucu duruyordu. Kararsızlıkla kızlara baktım. Ama Defne hemen kapısını açıp içeriye girdi. Bizde arkasından gittik.

EFULİM (BERAT AYBERK ÖZDEMİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin