Göz göze geldik kalbim sıkıştı, anladım o gün anladım başkası olmaz almaz burası diye...
BERAT AYBERK ÖZDEMİR
Yüzündeki şaşkınlık gözlerinede yansımıştı. Sinirlenmek ve sevinmek arasında kalmış gibi bakıyordu.
Elini tutarak "İyiki doğdun, iyiki hayatımdasın."dedim. Ellerinin üzerine bir öpücük kondurdum. Fakat çok geçmeden Ecrin kendine geldi.
Sertçe ellerini ellerimden çekti yüzüme sert bir tokat attı. Yüzüm yan tarafa doğru dönünce neden yaptığını sormadım hak etmiştim.
"Ben buraya gelene kadar neler düşündüm haberin varmı senin. Kaç kere öldüm haberin varmı." Hıçkırarak ağlamaya başlayınca ne yapacağımı bilemedim.
"Özür dilerim, affet beni."
Kollarımı ona sardığımda gözyaşlarını omzuma akıttı. Gevşekçe yumruk yaptığı elini göğsüme ard arda vurdu. "Nefret ediyorum senden."
Kafasını göğsüme yaslayarak daha sıkı sarıldım. "Bende seni seviyorum hayatımın anlamı."
Bir süre o şekilde sakinleşmesini bekledim. Ardından ayrıldığımızda etrafı incelemeye başladı.
"Sürekli çıkıp çıkıp buraya mı geliyordun yani."
"Evet senin için hazırlıyordum burayı."
"Berat ben düşünmüştüm ki..."
"Bunu düşünmene sebep olan benim sana süpriz yapmak istemiştim."
"Birdaha böyle birşey yapma."dedi kaşlarını çatarak.
"Sinirlendin mi sen bakıyım, tamam tamam yapmam birdaha söz."
Yüzünde küçük bir gülümseme belirdi ama hemen silip ciddi bir ifadeye bürünmeye çalıştı.
O sırada etrafta bizi izleyenler alkışlamaya başladı. Ecrin onların varlığını yeni fark ediyormuş gibi gözlerini kocaman açtı. Yüz ifadesi çok komikti.
Buraya beni basmak için gelmişti ama aksine doğum günü partisiyle karşılaşmıştı. Geçen günlerde bir arkadaşımı çağırarak burada bir sahne oluşturmasını istemiştim.
Aslı,Aylin, Zeynep, Defne ve İlayda sırayla Ecrin'e sarılarak doğum gününü kutladılar ve hediyelerini verdiler. Doruk ve Musa da ona hediyelerini verince sıra bana gelmişti.
Cebimden küçük bir kutu çıkartarak Ecrin'e uzattım. Merakla açtığında bir kolye gördü. Yüzündeki kocaman bir gülümsemeyle bana baktı.
Elimi uzatarak kolyeyi vermesini istedim. Takacağımı sanarak bana uzattı ama ben telefonumun flaşını kolyenin ortasındaki merceğe tutunca hologram gibi bir ışık yükseldi.
"Yüz farklı dilde seni seviyorum."dedim. Kolyeden yansıyan ışıkta yüz dilde seni seviyorum yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (BERAT AYBERK ÖZDEMİR)
Novela JuvenilHerşeyini kaybettiğini düşünen Berat Ayberk Özdemir ve onun herşeyi olacak Ecrin Demir'in aşk dolu hikayesi