İyi akşamlaaaar.
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar günü. Bu bölümü bize adıyorum. Susturulan, ezilen, katledilen her bir kadınımızın faililerinin hesap verdiği ve rahat bir hayat sürebildiği bir dünya diliyorum. Sizleri çok seviyorum. İyi ki varsınız, iyi ki varız.
Okurken py ve yorum bırakmayı unutmayın, sizi seviyorum.
Keyifli okumalar dilerim <3
BÖLÜM 2 | KARTAL VE KAVGASI
♪ dark snow night - Daniel.mp3
♪ Remembrance - Balmorhea
♪ God is a Woman - Arina Grande
Kötü haber neden iyiden daha hızlı yayılır? İyiyi duyan kulaklar hep mi sağır yoksa iyiyi dile getirmek mi ağır? Mutsuz toplumdan al bir insanı iyi ve kötüye ayır. Kötülüğe aşinalığı destandır ama iyilik yerle yeksandır. Mutsuz teselli bulur kötülükle ve iyi habere düşman olur onun uğramadığı her kimse. Haberi ben omuzlarımda taşırım, oradan iyi bir haber alayım. Göster bana yargıç, vicdan mahkemesini nereye kurayım?
Kızıl kıyamet. Eğer bir tarifi varsa bu yaşananların tam olarak buydu olan. Bir kızıl kıyametti dün geceden bu yana yaşanan ve her adımda daha da şiddetleniyor, görenleri duyanları sarsıyor ve herkesi uyandırıyordu. Bu uyanma hali bazılarında öfkeye sebep oluyorken bazılarında beklediği sabah uyanmış gibi bir umuda sebep oluyordu ve bunu artık görüyordum. Elle tutulur, gözle görünürdü. Baktığım ekrandaki yüzdelik dilim elle tutulur bir farkla Kuzgun'a ihtiyaç olduğunu göz önüne seriyordu. Siteye girdiklerindeki bildirgede herkesin bilgileri korunacağına dair bilgilendirmenin katılıma buna büyük bir katkısı olurken herkesin yalnızca bir kez oy verebileceği şekilde tasarlamıştım. Net ve hilesizdi. Elbette inkâr edenler olacaktı ama ben bunu istediklerini bilecektim ve bu her şeyden daha önemliydi.
Geceler Kuzgun'a aitse sabahlar Ada'ya aitti. Kuzgun'un devam edebilmesi için hiçbir şey olmamış gibi Ada'nın hayatına devam etmesi gerekti ve ben de edecektim. Eren şüpheleri henüz üzerimden yeni çekmişken tekrar şüphe uyandıracak hiçbir girişime sebebiyet vermemem gerekti ve bu normal hayatıma dönmemi zaruriyetle içeriyordu.
Tüm serverlerı kaydedip güvenlik sistemlerimi aktif ederek odamdan ayrıldığımda babam ve Görkem salonda oturmuş haberleri izliyorlardı. Ben bir saat kadar oylamayı ve haberleri takip ederken beni ziyaret edip biraz konuşmuş sonra da işe gitmişti. Salondan geçip vestiyere ulaştım ve çantamı takarken babam ve Görkem'in meraklı gözlerinin hedefinde olduğumu hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUN
Mystery / ThrillerCorvus geceleri, kendi doğrularına ters düşen suçluları avlayan, kendi yöntemleriyle kanıt toplayan, failleri polise teslim eden ve sonuca ulaştırdığı her kovalamacanın ardından adalete olan umuduna dair içinde mum yakan bir fikirdir. Yaktığı mumlar...