2. KURTARICI VE AVCI

66.4K 4K 3.5K
                                    

 İyi akşamlar <3

Nasılsınız?  Umarım harika bir hafta sonu geçirirsiniz <3

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Öpüldünüz <3

Isntagram ve Twitterdan beni takip edip gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Instagram: filizpuluc

Twitter: filizpuluc & gunestozuperisi

Tumblr: gunestozuperisi

Spotify: filizpulu

Kuzgun için bazı sosyal medya hesapları:

Instagram:  kuzgunserisi

Twitter'da #Kuzgun  tagini kullanarak attığınız her twiti okuyorum. Orada benimle bölümle ilgili düşüncelerinizi paylaşabilir, fikrimize destek olabilirsiniz.


Keyifli okumalar <3

Bir mum yak kendin için...

BÖLÜM 2 | KURTARICI VE AVCI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 2 | KURTARICI VE AVCI

 ♪ Story of Wick - Tyler Bates

♪ Madness - Ruelle

♪ Demons - Imagine Dragons


 Doğan güneşe bakmak birçok kişiyi mutlu edebilirdi fakat benim için anlamı çok daha büyüktü. Küçükken güneş doğmadan uyuyamazdım, çünkü güneş battığında şeytanlarım serbest kalır, güneş bir daha doğana kadar yanımdan ayrılmazlardı. İki kişilerdi: Biri bedenimi, diğeri de kalbimi delicesine sarsardı. Biri yakalanma korkusuydu, diğeri ise babamı kaybetme korkusu. Onlara meydan okuyana dek benimle kaldılar. Birini temelli yok etmiştim, diğeri ise daha sonra tekrar gelmişti ve artık arkadaşım sayılırdı. Fakat hâlâ güneşin batışından zevk alamıyordum. Güneşin doğuşu ise huzur ve sakinlik getiriyordu hâlâ. Bir gün daha özgür olduğumu hissediyordum, fakat o zamanlar özgürlük kelimesinin anlamını şimdiki kadar iyi bilmiyordum.

Gözlerimi, doğan güneşin hayran edici görüntüsünden ayırıp masanın üzerindeki kâğıda çevirdim. Önümüzdeki hafta ziyaret edilecek yerleri ve bırakılacak para miktarlarını not ettiğim bir müsveddeydi. Masanın üzerindeki kalemi elime alıp en alta, dün bana yardım eden küçük çocuğun ev adresini not ettim. Ne durumda olduklarını bilmiyor olsam da en azından onları biraz rahatlatabilecek bir miktarı adresin karşısına yazıp listedeki diğer ödemelere ekledim. Hastane ve eczane ödemeleriyle birlikte toplam otuz bin liradan biraz fazla yapıyordu.

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin