İyi akşamlar <3Gecikmeli attığım için uzun uzun yazamayacağım. Keyifli okumalar diliyorum ve sizi öpüyorum.
Yorum ve oy bırakmayı unutmayın, sizi seviyorum.
BÖLÜM 6 | ŞEYTAN VE ŞEKİLLERİ♪ Mockinbird - Eminem
♪ Game of Survival - Ruelle
♪ Gansta - Kehlani
Şeytanın bizleri yoldan çıkardığına inanırız ama pek çoğumuz buna hazırız. Bazen bir kaza, bir bela, bir para, bir şans, bir kör nokta, bir bakış, bir gülümseme ve belki bir uzun saçtır şeytanımız. Şeytan yetişemez adımlarımıza da olur çırağımız. Sorsan hepimiz Tanrıdan korkarız ama getirildiğimiz dünya artık cehennemden farksız. Bir iyilik ve kötülük savaşı bu, kaybedenleri çocuklar olan. Kimisi canını alır, kimisi geleceğini elinden. El bebek büyür belki ama gülemez, yer belki ama doyamaz, yürür belki ama bir yere varamaz, hayal eder belki ama yaşayamaz, bir hayat kurar belki ama tadına varamaz... Aç gözlü bir yönetim diker gözlerini tüm varlığına, nefes aldırır belki ama bir türlü rahat bırakmaz. Bazen sorun bir karış topraktır fazladan istediği bazen de bir başkaldırı hakkını istediğin. Yaşamanı değil yaşatmanı ister kendisini. Büyüdükçe büyür o ve şeytanları, geriye halkın ne canı kalır ne de malı. Fakat ben izlemeyeceğim bunu. Haksızlığa susmamak borcu boynumun. Yeter ki bir çocuğu daha kurtarayım, gelecek olsa bile sonum...
Mail gönderim saatini 16:00'a ayarlamıştım, peşine düşeceğim kat görevlisinin konumunu kolumdaki saatten görebiliyordum. Bakanın oğlunun şaşalı bir hayatı vardı. Tüm sosyal medyalarda aktifti. Daha düne kadar öncesine kadar Çiçek'i hiç öldürmemiş gibi o ihtişamlı züppe hayatını insanlara gösterirken Çiçek'in babası kendisini bir mum diye yakmaya karar verdiğinde bir anda hesaplarını kapatıp ortadan kaybolmuştu. Normalde bu kadar ileri gitmeyecek kadar akıl hocasına ve şeytanlığa sahipti fakat karşısında bir hacker olduğunun bilinciydeydi. Panikle çözümün hesapları silmek olduğunu düşünmüş ve hata etmişti. Bir veriyi yok etmesi düşünüldüğü kadar kolay değildir hiçbir zaman. Günümüzde bedavaya kullanılan her şeyde ücret kullanıcının verileri olduğundan bu ücretsiz sosyal medya hesapları verileri kolay kolay silmez kullanıcısının geri dönmesini beklerdi. Geri dönmeleri için onlara bir süre tanırdı. O süreden yararlandım. Önce epostasını ve telefonunu bir CV platformundan buldum. Kendi yazdığım birkaç programla hesabını tekrar aktif ettim.
Onu tüm gece araştırdığımdan kurnaz biri olduğunu anlamıştım. Mesajlarında hiçbir şey bulamazdım muhtemelen fakat aklı başında olduğu zamanlar için geçerliydi bu. Şaşalı ve komik olduğunu düşündüğü hayatını takipçilerine göstermeye bayılıyordu. Onun gibi biri kayıt alırdı ve onun gibi biri her şeyden kurtulurdu. Fakat kafası güzel olduğu bir anda yanlışlıkla sosyal medyasından paylaşıp hemen sonra silmiş olsa bile arşivinden bulabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZGUN
Mystery / ThrillerCorvus geceleri, kendi doğrularına ters düşen suçluları avlayan, kendi yöntemleriyle kanıt toplayan, failleri polise teslim eden ve sonuca ulaştırdığı her kovalamacanın ardından adalete olan umuduna dair içinde mum yakan bir fikirdir. Yaktığı mumlar...