KORKULUK | BÖLÜM 1

9.6K 1K 1.4K
                                    


İyi akşamlar dilerim <3

Gerçekten uzun zaman sonra bir aradayız. Umarım her şey güzel olur. 

Uzun bir oradan sonra bir araya gelmişken oy ve yorumlarınızı bırakmayı ve hikayemize sosyal medyada destek vermeyi unutmayın. Her yerden görüyor olacağım sizi. 

Keyifli okumalar dilerim.


BÖLÜM 1 | KUZGUN VE KORKULUK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 1 | KUZGUN VE KORKULUK

♪ Cornfield Chase - Hans Zimmer

♪ Oppenheimer - Ludwig Göransson

 Can You Hear The Music -  Ludwig Grandson

İnsana yetki verildi, diğerlerine doğru yolu göster, yoldan çıkmalarına mani ol, düzeni sağla dediler. Yetki sahibi yolundan şaşmayana tasma taktı, omuzlarda ilerlemek istedi. Yoldan çıkanları da görmezden geldi ama kazançlarından pay istedi. Tasmasına alışan iradesinden de yolundan da vazgeçti. Tasmayı kabul etmeyenin ya sesi kesildi ya da sindirildi. Yetki sahibi yolunu işte böyle kaybetti.

Yolsuzlar önce haraç kestiler sonra yolu istediler. Nihayetinde yetki sahibini ya kukla ettiler ya da yoldaş ettiler. Yetki sahipleri işte böyle birer korkuluğa dönüştüler.

Yolsuzlar toprak sahibi, halk karşılıksız emekçi, yetkililerse korkuluktan ibaret şimdi. Fakat hasat zamanı geldi. İşlevini kaybeden her korkuluktan kurtulmanın tam vakti.

Yöneticilerimizin pek çoğu yozlaştı. Yönetilmiyor; kontrol altında tutuluyoruz. Geleceğimiz için korkmuyor, korkmaktan korkuyoruz ve işte bu bizi buraya getirdi: Boyun eğdirildik. Bizi insan yapan sorgulama yetimizi ya zorla aldılar ya da kendi ellerimizle ondan vazgeçtik. Yönetilmiyor, güdülüyoruz gün be gün. Yöneticilerimiz yok, çobanlarımız var. Kurdu avlamak çözüm değil. Koyunun gözünü açması gerek.

Di buona volantà sta pieno l'inferno. Cehennemin yolları iyi niyet taşlarıyla döşenmiştir. Suçlu her zaman kendini iyi niyetiyle savunur ve kendisinin de mağdur olduğunu beyan eder. Mağdur olduğunu en yüksek sesle söyleyenler genellikle zorba olanlardır. Zorbanın sesi mağdurdan hep daha çok çıkar ve ondan daha çok adalet dilenen de yoktur. Her madalyonun iki yüzü vardır. Size iki yüzlerini de göstereceğim. Çünkü ben o madalyonum. Ben davalıyım. Ben sanığım. Ben hem kuzgun hem de mülk sahibiyim. Halkın ta kendisi; hesap soranım. Şimdi hesap sorma zamanı.

Ben intikamcı değilim. Kimseden intikam almıyor kimseye kin gütmüyorum. Yalnızca adalet özlemi içinde hakkımı istiyorum. Bizden çalınanların hesabını soruyorum.

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin