Pov:Jisung
-Japierdole Jisung!!!-krzyknął Jeongin, który od razu po moim wyjściu z kuchni pobiegł do jej wnętrza.
-Czy cie do reszty pojebało!!!???-wrzasnął Sunoo który pobiegł za I.N'em.
-Ale o co wam chodzi?!Dostał lekko w brzuch co się niby mogło stać?!-odkrzykłem do przyjaciół wchodząc do pomieszczenia w którym się znajdowali-...O kurwa...-Felix znajdywał się na podłodze, z ust lekko wypływała krew..robiąc niewielką kałużę czerwonego płynu..
-Co się stało?-zapytał Hyunjin wchodzący do kuchni-o japierdole...-wyszeptał po czym znalazł się przy młodszym próbując go obudzić...
-Zadzwońcie po karetkę!!-zawołał Seungmin, któremu powoli puszczały nerwy.
-Daj telefon..-powiedział starszy Lee, i już po chwili dzwonił pod numer.
*pierwszy sygnał*
*drugi sygnał*
*trzeci sygnał*
-Nosz kurwa..
-Co jest?-zapytałem.
-Nie odbierają..
-CO?! CZEMU?!-Sunoo zaczął panikować, a Ni-ki próbujący go uspokoić zaczął tracić jakiekolwiek nadzieje na uspokojenie starszego.
-No to pojedziemy tam sami.-oznajmił Bangchan, a my spojrzeliśmy na niego pytającym i oczekującym wzrokiem, po chwili dzwonił już pod jakiś numer.
-Halo?
-Podjedź jak najszybciej po kawiarnię ,,Za Oknem''
-Co się stało?
-Później ci wytłumaczę..pospiesz się proszę..
-Już jadę..dajcie mi jakieś 3 minuty..
-Okej..-osoba po drugiej stronie telefonu rozłączyła się.
-Kto to był?-zapytał Ni-ki
-Siostra Chan'a -oznajmił Sunghoon
-Dalej bierz go na ręce-powiedział Bang do Hyunjin'a. Zbiegliśmy wszyscy na dół gdzie znajdywał się lokal.
-Gdzie się tak śpieszycie?-zapytała moja starsza siostra Dahyun
-Do szpitala..
-Co?!Po co?-zaczęła pytać, lecz gdy zauważyła nieprzytomnego Felix'a w ramieniach Hwang'a chwyciła szybko telefon próbując gdzieś zadzwonić,lecz gdy zobaczyła przyjaciółkę do której chciała dzwonić odłożyła urządzenie.
-Jestem..gdzie..mam was zabrać..?-spytała zdyszana Hannah którą bardzo dobrze znałem ponieważ przyjaźniła się z moimi siostrami-Co mu się stało?-zapytała Hyunjin'a który był na skraju rozpaczy i jeszcze chwila a by się rozpłakał
-Dostał książką w brzuch...-odpowiedziałem za chłopaka a dziewczyna już prowadziła go do samochodu
-Powiadomiliście Jay'a?
-...nie..-mruknął Seungmin
-To zadzwońcie do niego i powiedzcie że ma się zjawić w Szpitalu na *jakiejśtamulicy*
-..okej...
-Nie dam rady was wszystkich zabrać..tylko najbliższe osoby mogą pojechać..-oznajmiła kobieta a my już wiedzieliśmy kto pojedzie
-Ja i Hyunjin pojedziemy-powiedziałem a wszyscy się na mnie spojrzeli-no co to nas będzie najbardziej potrzebować..a wy możecie przyjechać autobusem czy coś..
CZYTASZ
Dlaczego..nie ja..?
Fanfiction„Miłość jest taka krótka, a zapominanie o niej jest takie długie"-Meh :)))) Główny ship: Minsung-Lee Minho x Han Jisung Poboczne shipy: Hyunlix-Hwang Hyunjin x Lee Felix Chanin- Bang Chan x Yang Jeongin Seungbin- Seo Changbin x Kim Seungmin Angs...