POV ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
«Χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι εδώ μαζί μου», είπα στην Ειρήνη ενώ βρισκόμασταν στο δωμάτιο μου.
«Και εγώ χαίρομαι που είμαι εδώ μαζί σου», μου απάντησε.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κρατάω αυτή τη στιγμή την Ειρήνη στην αγκαλιά μου. Ότι είναι εδώ μαζί μου. Στο δωμάτιο μου. Είμαστε μόνοι μας στο δωμάτιο μου. Μπορώ να την αγγίζω και να την φιλάω. Με κάθε μου χάδι λιώνει. Μετά από κάθε μου φιλί, ζητάει κι άλλο. Με θέλει. Με θέλει όπως την θέλω κι εγώ.
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είσαι στα αλήθεια εδώ», της είπα χαϊδεύοντας την. Μου αρέσει τόσο πολύ να την αγγίζω.
«Να το πιστέψεις. Θα είμαι συνέχεια μαζί σου, Άλεξ», μου είπε χαμογελώντας. Μακάρι να ισχύει αυτό. Μακάρι να είναι συνέχεια μαζί μου. Θέλω να περνάω κάθε λεπτό της ημέρας μου μαζί της.
«Φυσικά και θα είσαι. Δεν σκοπεύω να σε αφήσω ούτε λεπτό μακριά μου. Σε θέλω συνέχεια εδώ. Μαζί μου».
«Γαμωτο μπορείς να γίνεσαι πολύ γλυκός αν θέλεις. Μου αρέσεις πολύ όταν μου μιλάς έτσι». Της αρέσω. Της αρέσω πολύ. Γαμωτο νιώθω τόσο ερωτευμένος μαζί της.
«Μου φαίνεται περίεργο που σου αρέσω. Νόμιζα ότι με έβλεπες μόνο ως φίλο».
«Φυσικά και μου αρέσεις. Ίσως να σε έβλεπα φιλικά στην αρχή αλλά μετά σε ερωτεύτηκα».
Είναι ερωτευμένη μαζί μου; Γαμωτο νιώθω σαν να ζω σε όνειρο. Επιτέλους μετά από όλα αυτά που μου έχουν συμβεί, συνέβη και κάτι καλό στη ζωή μου. Η κοπέλα που είμαι ερωτευμένος, είναι κι αυτή ερωτευμένη μαζί μου. Το κολιέ της τελικά μου έφερε τύχη.
«Κι εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου, Ειρήνη», της είπα ενώ κοιτούσα βαθιά μέσα στα πράσινα της μάτια.
Αμέσως κόλλησα απαλά τα χείλη μου στα δικά της. Την φίλησα όσο πιο γλυκά μπορούσα. Ενώ την φιλούσα, χάιδευα τα εξίσου όμορφα μαλλιά της. Απολαμβάνω να χαϊδεύω τα μαλλιά της. Απολαμβάνω τα πάντα μαζί της. Απολαμβάνω να της μιλάω, να την αγγίζω, να την αγκαλιάζω και να την φιλάω. Νομίζω ότι όταν την αγγίζω ανατριχιάζει ολόκληρη. Μου αρέσει αυτό. Ανατριχιάζει επειδή της αρέσει. Μου αρέσει που το σώμα της ομολογεί το ποσό πολύ της αρέσω.
Τραβήχτηκα για λίγο και κοίταξα τα μάτια της. Με κοιτούσε κι αυτή βαθιά μέσα στα μάτια. Έβλεπα μια λάμψη στα μάτια της. Έναν ενθουσιασμό. Γαμωτο δεν χρειάζεται να μου πει με λόγια το ποσό πολύ με θέλει. Μπορώ να το καταλάβω κοιτάζοντας τα μάτια της.
YOU ARE READING
After The Bitter End
Teen FictionΗ ζωή του Αλέξανδρου Ελευθερίου έχει αλλάξει ριζικά μετά τα τελευταία γεγονότα. Μετά το διαζύγιο των γονιών του, τον θάνατο της φίλης του και της κοπέλας του, πρέπει να ξανά σταθεί στα πόδια του. Το σχολείο αρχίζει σε λίγες ημέρες και ο Αλέξανδρος π...