ΠΡΑΞΕΙΣ

17 1 3
                                    

POV ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Κάνω έναν τελευταίο έλεγχο στο δωμάτιο για να σιγουρευτώ ότι τα πήρα όλα. Νομίζω πως δεν ξέχασα κάτι. Επίσης, νομίζω ότι φεύγω με περισσότερα πράγματα. Δεν αγόρασα καινούρια ρούχα απλά θα πάρω μαζί μου και κάποια πράγματα που είχα αφήσει εδώ. Τα CD μου και κάτι διακοσμητικά.

Πριν φύγω, ρίχνω μια τελευταία ματιά στο δωμάτιο μου. Έχω τόσες πολλές αναμνήσεις από εδώ μέσα. Αναμνήσεις με φίλους, την Μιχαέλα και από κάτι άλλες κοπέλες. Κάποιες αναμνήσεις είναι καλές και κάποιες άλλες όχι. Αυτές που είναι καλές είναι αυτές με την Μιχαέλα. Μπορεί να ήταν πολύπλοκο το μεταξύ μας αλλά όταν ερχόταν σπίτι μου περνούσαμε καλά. Όταν ερχόταν σπίτι μου ήταν πιο χαλαρή.

Βγάζω το κινητό μου από την τσέπη και την παίρνω τηλέφωνο. Είναι το μόνο άτομο που θα ήθελα να κρατήσω τελικά από την παλιά μου ζωή. Για αυτό πήρα το νούμερο της και την δέχτηκα στο Instagram. Μπορεί να μην την είχα δεχτεί αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές που τσέκαρα το προφίλ της. Πάλι καλά το είχε δημόσιο.

«Σου έλειψα κιόλας;», με ρωτάει και χασκογελώ. Όντως θα μου λείψει. Μετά το πάρτυ ξανά βρεθήκαμε κάποια απογεύματα. Πήγαμε για καφέ και την συνόδευα στα μαγαζιά για ψώνια. Δεν ξέρω κι εγώ πόσα ρούχα έχει.

«Περίπου», απαντάω. «Απλά σε μια ώρα θα έχω φύγει από Αθήνα και σκέφτηκα να σου μιλήσω μια τελευταία φορά προτού φύγω».

«Έτοιμος να ξανά συναντήσεις την όμορφη σου;», με ρωτάει. Της εξήγησα τα πάντα για εμένα και την Ειρήνη. Κάθε λεπτομέρεια. Της εξήγησα ακριβώς τι νιώθω για εκείνη. Φάνηκε να με καταλαβαίνει.

«Έτσι νομίζω. Είμαι έτοιμος να της δείξω με πράξεις ότι την αγαπάω», της απαντάω. Δεν ξέρω ακριβώς τι θα κάνω. Αρχικά θα της μιλήσω. Και μετά θα κάνω το οτιδήποτε για να της δείξω ότι τα λόγια μου είναι αληθινά.

«Είμαι σίγουρη ότι θα τα πας μια χαρά. Ελπίζω μόνο να μην πάψεις να μου μιλάς λόγω της κοπέλας σου», μου λέει με παράπονο. Παραπονιέται κιόλας.

«Μην ανησυχείς. Θα συνεχίσω να σου μιλάω», λέω. Αρχικά θα εξηγήσω τα πάντα στην όμορφη μου για την Μιχαέλα. Δεν θέλω τίποτα να νομίζει ότι της την κρύβω. Μόνο αλήθειες.

«Το ελπίζω. Επίσης σκεφτόμουν να έρθω για κάνα σαββατοκύριακο στο νησί. Μάλλον τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο». Δεν το περίμενα αυτό. Δεν περίμενα ότι θα ερχόταν κάποια στιγμή στο νησί. Αλλά θα ήθελα να έρθει.

After The Bitter End Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang