POV : ΕΙΡΗΝΗΣ
Από το βράδυ της Παρασκευής σκέφτομαι το ίδιο πράγμα. Το φιλί μου με αυτόν τον άγνωστο. Δεν ξέρω πως γίνεται να φίλησα εγώ κάποιον που δεν ξέρω. Δεν κάνω τέτοια. Δεν είμαι από τις κοπέλες που τους αρέσει να φιλιούνται ή να κάνουν οτιδήποτε παραπάνω από την πρώτη στιγμή που γνώρισαν κάποιον. Είμαι από τις κοπέλες που τους αρέσει κάτι το πιο μόνιμο. Όταν φιλιέμαι με κάποιον θέλω να είναι από ερώτα ή έστω από έλξη. Μου αρέσει να κάνω μόνιμες σχέσεις και όχι σχέσεις της μιας βραδιάς.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τον άφησα να με φιλήσει. Δεν είδα καν το πρόσωπο του και τον άφησα να με φιλήσει. Δεν ξέρω τι πήγε λάθος με μένα. Απλά όταν έσκυψε προς το μέρος μου δεν ήξερα τι να κάνω. Απλά έμεινα ακίνητη. Ήταν σαν να μην μπορούσα να σηκωθώ και να φύγω. Όταν με φίλησε, τον φίλησα κι εγώ πίσω αλλά για λίγο. Μετά απλά τον άφησα να με φιλήσει αν και ήταν λάθος. Το έκανα νομίζω επειδή υπήρχε κάτι το οικείο σε αυτό το φιλί. Ένιωθα κάποια οικειότητα μαζί του. Όταν με φίλησε ένιωσα σαν να με είχε ξανά φιλήσει. Αν και είμαι σίγουρη ότι πρώτη φορά τον έβλεπα.
Όταν άκουσα την πόρτα να ανοίγει, φοβήθηκα ότι μας είδε ο Άλεξ. Δεν ξέρω γιατί αλλά το μυαλό μου πήγε αμέσως σε αυτόν. Για κάποιον λόγο δεν ήθελα να με δει να φιλιέμαι με άλλον. Δεν μπορώ να καταλάβω καν αυτό το σκεπτικό μου. Είναι απλά φίλος μου. Δεν θα έπρεπε να με νοιάζει αν θα με δει με άλλον. Κι αν με δει τι θα γίνει; Θα ζηλέψει; Φυσικά και όχι. Αυτόν τον νοιάζει μόνο η Μαριάνθη. Εμένα με θεωρεί φίλη του. Άρα γιατί αγχώθηκα στην ιδέα ότι με είδε; Διάολε, δεν μπορώ να με καταλάβω καθόλου.
Μόλις επέστρεψα σπίτι του έστειλα μήνυμα. Τον ρώτησα αν πήγε στο πάρτυ και μου απάντησε πως όχι επειδή είχε πονοκέφαλο. Μόλις έμαθα ότι δεν ήρθε στο πάρτυ, ανακουφίσθηκα. Χάρηκα που δεν ήταν αυτός που μας είδε. Αλλά αν μας είδε κάποιος άλλος γνωστός; Αν μας είδε αυτή η Υρω; Τι θα γίνει αν του το πει; Γαμωτο δεν πάω καλά. Πρέπει να καταλάβω ότι δεν θα τον νοιάζει. Πρέπει να καταλάβω ότι δεν νοιάζεται αν φιλιέμαι με κάποιον άλλον. Με θεωρεί φίλη του. Πρέπει να το εμπεδώσω.
Τέλος με αυτές τις σκέψεις. Θα ξεχάσω ότι συνέβη σε εκείνο το πάρτυ. Θα ξεχάσω αυτόν τον άγνωστο και το φιλί μας. Δεν θα το σκεφτώ ξανά και ούτε θα το αναφέρω σε κανέναν. Θα κάνω σαν να μην συνέβη ποτέ.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω έξω στο μπαλκόνι για να δω αν έχει κρύο. Φυσικά όμως δεν έχει. Μπορεί να είναι ακόμα τέλη Φεβρουαρίου αλλά έχει ήδη αρχίσει να ζεσταίνει. Για αυτό τον λόγο αποφασίζω να φορέσω ένα απλό παντελόνι με μια λεπτή μακρυμάνικη μπλούζα. Φυσικά θα φορέσω όμως και μια ζακέτα. Την αγαπημένη μου κόκκινη ζακέτα.
ESTÁS LEYENDO
After The Bitter End
Novela JuvenilΗ ζωή του Αλέξανδρου Ελευθερίου έχει αλλάξει ριζικά μετά τα τελευταία γεγονότα. Μετά το διαζύγιο των γονιών του, τον θάνατο της φίλης του και της κοπέλας του, πρέπει να ξανά σταθεί στα πόδια του. Το σχολείο αρχίζει σε λίγες ημέρες και ο Αλέξανδρος π...