POV : ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
«Διάολε, είναι ακόμα δέκα», μουρμούρισα μόλις κοίταξα το ρολόι πάνω στο κομοδίνο μου.
Ενώ έτριβα τα μάτια μου, ένιωσα ένα βάρος στο πόδι μου. Σήκωσα το κεφάλι μου για να δω τι είναι και αυτό που είδα δεν μου άρεσε. Ήταν ο σκύλος. Γαμωτο τώρα αυτά θα έχουμε, θα κοιμάται μαζί μου. Χρειάζεται να πάω να του ψωνίσω κιόλας.
«Φύγε γαμωτο», του είπα και γύρισα μπρούμυτα.
Ξαφνικά ένιωσα κάτι σαν νερά επάνω στο πρόσωπο μου. Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα το σκυλί μπροστά μου να με γλύφει. Γαμωτο, αηδία. Αμέσως σηκώθηκα όρθιος και πήγα στο μπάνιο. Έβαλα το κεφάλι μου κάτω από την βρύση και έριξα νερό στο πρόσωπο μου. Τα μαλλιά μου έγιναν μούσκεμα αμέσως. Πήρα μια πετσέτα και σκούπισα τα νερά από το κεφάλι μου. Ξανά πήγα στο δωμάτιο και βρήκα τον σκύλο πάνω στο κρεβάτι να με κοιτάει.
Έκατσα στο κρεβάτι και αμέσως αυτός ανέβηκε επάνω μου. Τον πήρα όμως στα χέρια μου και τον κατέβασα από το κρεβάτι. Προσπάθησε να πηδήξει ξανά επάνω στο κρεβάτι αλλά δεν μπορούσε. Δεν έχω ιδέα πως κατάφερε να ανέβει το βράδυ.
«Χρειάζεσαι ένα όνομα», του είπα και τον κοίταξα. Αν είναι να έχει όνομα να είναι κάτι που του ταιριάζει. Ένα κοινό δισύλλαβο ξένο όνομα.
«Laurie», φώναξα αλλά δεν μου έδωσε σημασία. Μάλλον δεν του αρέσει.
«Τι λες για το Toby;», ρώτησα τον σκύλο αλλά ούτε που γύρισε να με κοιτάξει.
Συνέχισα να φωνάζω ονόματα αλλά δεν γυρνούσε σε κανέναν. Μάλλον δεν του αρέσει κανένα. Δεν ξέρω καν γιατί μπαίνω στην διαδικασία να του βρω ένα όνομα που του αρέσει. Θα μπορούσα απλά να τον βγάλω με ένα τυχαίο όνομα χωρίς να με νοιάζει αν του αρέσει.
«Σου δίνω μία τελευταία επιλογή. Τι θα έλεγες για το Archie;», ρώτησα και αμέσως με κοίταξε. Η ουρά του σηκώθηκε αμέσως και ο ίδιος άρχισε να κάνει σβούρες.
«Archie, λοιπόν», του είπα. Το σκυλί παίζει να είναι πιο χαρούμενο από ότι είμαι εγώ.
Για μια στιγμή κοίταξα πάνω στο θρανίο και αντίκρισα κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου. Σηκώθηκα όρθιος και πλησίασα το θρανίο. Αυτό που βρισκόταν επάνω ήταν το πορτρέτο μου. Το πορτρέτο που ζωγράφισε η Μαριάνθη. Ακούμπησα το χέρι μου πάνω στο πορτρέτο και άρχισα να το αγγίζω σε διάφορα σημεία. Είναι τόσο ωραίο. Η Μαριάνθη ήξερε να ζωγραφίζει πολύ ωραία. Μου αρέσει πολύ. Αλλά δεν το θέλω εδώ μέσα. Δεν είναι η θέση του εδώ μέσα.
ESTÁS LEYENDO
After The Bitter End
Novela JuvenilΗ ζωή του Αλέξανδρου Ελευθερίου έχει αλλάξει ριζικά μετά τα τελευταία γεγονότα. Μετά το διαζύγιο των γονιών του, τον θάνατο της φίλης του και της κοπέλας του, πρέπει να ξανά σταθεί στα πόδια του. Το σχολείο αρχίζει σε λίγες ημέρες και ο Αλέξανδρος π...