ΧΙΟΝΙ

24 3 19
                                    

POV : ΕΙΡΉΝΗ

Πάντα τα είχα όλα σε μια τάξη. Ήξερα τι νιώθω. Τα συναισθήματα μου βρίσκονταν σε μια σειρά. Πλέον όμως όχι. Από τη στιγμή που μπήκε ο Άλεξ στην ζωή μου, όλα άλλαξαν. Η ζωή μου μπερδεύτηκε. Έγιναν πιο περίπλοκα τα πράγματα. Κάθε κίνηση του με μπερδεύει όλο και περισσότερο. Την μια μου δίνει γλυκά φιλιά στο μάγουλο ή στον λαιμό και την άλλη ίσα που μου μιλάει. Μετά από εκείνο το φιλί που μου άφησε στο λαιμό, έγινε απόμακρος. Αν βρεθούμε έξω απλά λέμε ένα γειά και τίποτα άλλο. Τα μεσημέρια που περνάω από το Λύκειο για να δω την Κωνσταντίνα, αυτός βρίσκεται συνέχεια μέσα στην τάξη. Δεν βγαίνει καθόλου στην αυλή. Αυτό σημαίνει ότι σπανίως τον βλέπω. Πέρασαν σχεδόν δυόμιση εβδομάδες από εκείνο το βράδυ και τον είδα μόνο δύο φορές. Κι αυτές τις δύο φορές απλά είπαμε ένα γειά. Ένα σκέτο γειά.

Αυτό δεν ήθελα να συμβεί. Να αποκτήσω ισχυρότερα συναισθήματα για τον Άλεξ και μετά αυτός να απομακρυνθεί. Ο Άλεξ μπορεί να νιώσει κάτι κάποια στιγμή για κάποια κοπέλα αλλά δεν θα μπορέσει να το παραδεχτεί. Δεν θα μπορέσει να πιστέψει ότι του αρέσει άλλη. Πιστεύει ότι πάντα θα θέλει την Μαριάνθη. Το θεωρεί αδύνατον να ερωτευτεί άλλη κοπέλα.

Για αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να δημιουργώ ψεύτικα σενάρια. Αλλά ούτε αυτός πρέπει να μου δημιουργεί ψεύτικες ελπίδες. Πρέπει να μείνουμε μόνο φίλοι. Δεν θέλω να τον χάσω τελείως από την ζωή μου. Θέλω απλά να μείνουμε φίλοι. Φίλοι χωρίς ρομαντικές στιγμές. Χωρίς περίεργα φιλιά, χωρίς αμηχανίες συζητήσεις. Θέλω να είμαστε όπως ήμασταν στην αρχή. Δύο καλοί φίλοι που μπορούσαν να εξομολογηθούν τα πάντα ο ένας στον άλλον. Αυτό θέλω από τον Άλεξ. Την φιλία του.

Ίσως τώρα να μην τον βλέπω τόσο συχνά. Όχι ότι τις προηγούμενες εβδομάδες τον έβλεπα κάθε μέρα αλλά ίσως τώρα να μην τον βλέπω καθόλου. Ο λόγος είναι ότι βρισκόμαστε πλέον στις διακοπές των Χριστουγέννων. Είναι η τελευταία εβδομάδα του Δεκεμβρίου. Έφτασαν κιόλας τα Χριστούγεννα. Δεν κατάλαβα πότε πέρασε η φετινή χρονιά. Οι μέρες κυλούσαν τόσο γρήγορα. Ειδικά από τον Σεπτέμβριο και μετά. Ίσως επειδή αυτή η χρονιά ήταν από τις καλύτερες. Το 2022 νομίζω ότι απέκτησα τις καλύτερες αναμνήσεις. Νιώθω ότι αυτή η χρονιά ήταν η χρονιά μου. Ελπίζω να τελειώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Φέτος διακοπές θα πάμε στις 2 Ιανουαρίου. Θα μείνουμε μια ολόκληρη εβδομάδα σε μια πόλη λίγο πιο έξω από το νησί. Πολλοί πηγαίνουν εκεί για διακοπές τον χειμώνα. Συνήθως έχει πολύ χιόνι οπότε αφού δεν μπορούν οι άνθρωποι να απολαύσουν το χιόνι εδώ, πάνε στην πόλη. Έχουμε ξανά πάει αρκετές φορές για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Διαλέγουμε αυτό το μέρος για προορισμό λόγω του χιονιού. Αν και οι μετεωρολόγοι λένε ότι θα χιονίσει κι εδώ στο νησί. Γεγονός που όλοι θεωρούν απίθανο. Δεν έχουμε συνηθίσει να χιονίζει εδώ.

After The Bitter End Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum