ΑΠΟΔΟΧΉ

11 1 11
                                    

POV ΕΙΡΉΝΗ

«Σου αρέσει ο Άλεξ και δεν μου είπες τίποτα;», φωνάζει η Κωνσταντίνα σοκαρισμένη. Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά αποφάσισα να της πω όλη την αλήθεια. Της διηγήθηκα όσα συνέβησαν ανάμεσα σε εμένα και τον Άλεξ από την στιγμή που γνωριστήκαμε. Απλά είχα την ανάγκη να το πω σε κάποιον. Μπορεί η Μαρία να γνωρίζει αλλά αυτή τα βλέπει όλα εύκολα ενώ δεν είναι. Σε αντίθεση με την Κωνσταντίνα που καταλαβαίνει την σοβαρότητα της κατάστασης.

«Κάνε ησυχία! Μπορεί να μας ακούσει η μητέρα μου», της λέω σιγανά. Ίσως να έπρεπε να της τα πω όλα αυτά όταν θα ήμασταν κάπου έξω και όχι τώρα που είμαστε στο δωμάτιο μου.

«Σου αρέσει ο Άλεξ και δεν μου είπες τίποτα;», επαναλαμβάνει την ερώτηση της αλλά αυτή τη φορά σε χαμηλότερο τόνο.

«Ναι μου αρέσει. Αλλά όπως σου εξήγησα υπάρχουν κάποια προβλήματα», της λέω και αρχίζω να τα σκέφτομαι ένα προς ένα. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η νεκρή πρώην του-ο μεγάλος του έρωτας. Τα άλλα προβλήματα είναι τα θέματα του με τον θυμό, τον πατέρα του, τον θρήνο του και τα σχετικά. Αν και πλέον έχει αρχίσει να τα ξεπερνάει κατά τη γνώμη μου.

«Ειρήνη, ο Άλεξ είναι δύσκολος τύπος. Του έχουν συμβεί πάρα πολλά σε τόσο μικρή ηλικία που πρέπει να είμαστε ευγνώμων που δεν συνέβησαν και σε εμάς. Αρχικά, έπιασε τον πατέρα του να απατάει την μητέρα του δύο φορές. Έχασε την φίλη του από ναρκωτικά. Έχασε την κοπέλα του από δυστύχημα στο οποίο θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο. Ο πατέρας της Μαριάνθης τον μισεί και τον βλέπει ως τον δολοφόνο της κόρης του. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έχει και αυτά τα ξεσπάσματα του που σε τρομάζουν. Κατά τη γνώμη μου ο τύπος είναι χαμένη υπόθεση». Τον λυπάμαι απίστευτα πολύ. Έχει δίκιο η Κωνσταντίνα. Πρέπει να είμαστε ευγνώμων που δεν συνέβησαν όλα αυτά σε εμάς.

«Ο Άλεξ δεν είναι χαμένη υπόθεση. Με τον κατάλληλο τρόπο μπορεί να σωθεί από αυτή τη σκατα ζωή. Μπορεί να γίνει καλά». Το ζήτημα όμως είναι πως θα σωθεί;

«Μήπως θες να πεις ότι μπορεί να σωθεί με το κατάλληλο άτομο; Δηλαδή με εσένα; Είμαι σίγουρη ότι και η Μαριάνθη το ίδιο νόμιζε. Νόμιζε ότι μπορούσε να τον σώσει. Είδες όμως που την οδήγησε όλο αυτό;», με ρωτάει και αμέσως νιώθω ένα κύμα θυμού να έρχεται. Δηλαδή τον θεωρεί κι αυτή υπεύθυνο; Γαμωτο, είναι τόσο άδικο όλο αυτό.

«Ο Άλεξ δεν φταίει για αυτό που συνέβη στην Μαριάνθη. Δεν έχει παίξει κανένα ρόλο στον θάνατο της. Μπορεί να ήταν εκεί και ναι να της απέσπασε την προσοχή αλλά δεν το έκανε με σκοπό να πεθάνει. Απλά ήταν ένα τρομερό ατύχημα. Αυτό είναι όλο».

After The Bitter End Where stories live. Discover now