POV : ΕΙΡΉΝΗ
Όλα πάνε από το καλό στο καλύτερο. Από την στιγμή που τα έφτιαξα με τον Άλεξ καλυτέρεψαν όλα. Χάρης αυτόν τα πάω καλύτερα στο σχολείο. Έχω ανεβάσει τους βαθμούς μου σε όλα τα μαθήματα. Εκτός από τα αρχαία. Αλλά αυτό δεν έχει τόσο νόημα. Αυτό που έχει νόημα είναι ότι ο Άλεξ με κάνει καλύτερη νομίζω. Με κάνει καλύτερη σε όλα. Αρχικά από την στιγμή που γίναμε ζευγάρι, είμαι καλύτερα ψυχολογικά. Είναι σπάνιες οι φορές που είμαι λυπημένη. Σχεδόν πάντα είμαι χαρούμενη. Χάρης αυτόν είμαι ευτυχισμένη. Πλέω σε πελάγη ευτυχίας. Φοβάμαι όμως πως η ευτυχία μου είναι μόνο αυτός. Φοβάμαι ότι έχω συνδέσει την ευτυχία μαζί του και δεν το θέλω αυτό. Γιατί αν τον χάσω, θα χάσω και την ευτυχία. Δεν θέλω να συμβεί κάτι τέτοιο. Θέλω να βρω έναν τρόπο για να μην είναι ο Άλεξ η ευτυχία μου αλλά χωρίς να τον χάσω. Θέλω απλά να συμβάλει στην ευτυχία μου. Να μπορώ να είμαι ευτυχισμένη και χωρίς αυτόν. Απλά όταν είμαι με αυτόν να συμβάλει τόσο πολύ στην ευτυχία μου που να νιώθω πως είμαι απόλυτα ευτυχισμένη. Αλλά δεν ξέρω αν γίνεται αυτό. Δεν ξέρω αν γίνεται να αλλάξει αυτό τώρα. Ελπίζω πως ναι. Γιατί αν χάσω τον Άλεξ, θα είμαι δυστυχισμένη. Και δεν θέλω να είμαι δυστυχισμένη. Θέλω να είμαι ευτυχισμένη.
Η Κωνσταντίνα δυστυχώς ακόμα πιστεύει ότι ο Άλεξ δεν είναι ο κατάλληλος για μένα. Μπορεί πλέον να μην τον απεχθάνεται και να μην τον θεωρεί κόπανο αλλά συνεχίζει να πιστεύει ότι δεν κάνει για μένα. Μπορεί να τον γνώρισε καλύτερα αλλά η γνώμη της δεν αλλάζει. Πιστεύει πως μπορεί να είναι γλυκός και καλός σε μένα αλλά δεν θα είναι έτσι συνέχεια. Πιστεύει ότι με τον καιρό αυτό θα αλλάξει. Πιστεύει ότι θα βυθιστεί ξανά στο σκοτάδι του. Θεωρεί ότι εγώ απλά ήμουν ένα σωσίβιο για αυτόν. Ένα σωσίβιο που μπορεί να τον έσωσε αλλά όχι για πάντα. Δυστυχώς με τον καιρό κάτι θα γίνει και το σωσίβιο του δεν θα είναι αρκετό για να τον σώσει. Δηλαδή εγώ δεν θα είμαι αρκετή για να τον σώσω. Κι έτσι ο Άλεξ θα γίνει ξανά ο κόπανος και απόμακρος Άλεξ που θα βυθιστεί στο σκοτάδι του. Με αποτέλεσμα εγώ να πληγωθώ και να βυθιστώ σε ένα δικό μου σκοτάδι.
Εύχομαι με όλο μου το είναι να μην ισχύει κάτι τέτοιο. Εύχομαι η γνώμη της να είναι λάθος. Θέλω να είναι λάθος. Δεν θέλω να πιστέψω ότι είμαι απλά ένα σωσίβιο για τον Άλεξ. Θέλω να πιστεύω ότι είμαι ο εφηβικός του έρωτας. Αυτό είμαι. Μπορεί όλοι να λένε ότι τον έσωσα ή ότι τον έβγαλα από το σκοτάδι αλλά αυτό δεν ισχύει. Τουλάχιστον για μένα. Δεν έκανα καμία προσπάθεια για να τον σώσω. Από την στιγμή που τον γνώρισα δεν έκανα καμία προσπάθεια να τον σώσω. Όταν ο Άλεξ μου εξομολογήθηκε από την πρώτη στιγμή το παρελθόν του και το τι έχει περάσει, δεν μου πέρασε ούτε στιγμή από το μυαλό να προσπαθήσω να τον σώσω. Ίσως να τον βοηθήσω αλλά όχι να τον σώσω. Ο Άλεξ δεν χρειαζόταν την βοήθεια κανενός. Έπρεπε να καταλάβει ότι μπορεί να στηριχθεί στα δικά του πόδια. Ότι μπορεί να σωθεί και να βοηθηθεί από μόνος του. Ίσως εγώ να ήμουν ένα κίνητρο για αυτόν. Μπορεί ναι, να θέλησε να βοηθηθεί ώστε να έχει μια ευκαιρία μαζί μου. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τον έσωσα.
YOU ARE READING
After The Bitter End
Teen FictionΗ ζωή του Αλέξανδρου Ελευθερίου έχει αλλάξει ριζικά μετά τα τελευταία γεγονότα. Μετά το διαζύγιο των γονιών του, τον θάνατο της φίλης του και της κοπέλας του, πρέπει να ξανά σταθεί στα πόδια του. Το σχολείο αρχίζει σε λίγες ημέρες και ο Αλέξανδρος π...