ΕΎΚΟΛΑ Ή ΔΎΣΚΟΛΑ

9 1 9
                                    

POV : ΕΙΡΉΝΗ

«Δεν πιστεύω να αγχώνεσαι», μου λέει ο Άλεξ καθώς πλησιάζουμε στην θάλασσα. Έστω και αν αγχώνομαι ελάχιστα το δικαιούμαι. Είναι η πρώτη φορά που θα συναντήσω τους φίλους του. Οκέι μπορεί με την Κατερίνα να έχουμε βρεθεί κι άλλες πολλές φορές αλλά δεν έχει σημασία. Αυτό που με αγχώνει είναι ότι αυτοί όλοι μαζί με την Μαριάνθη ήταν μια παρέα. Δεν θέλω να νομίζουν ότι σκοπεύω να πάρω την θέση της.

«Μα γιατί να αγχωθώ; Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντώ τους φίλους σου», του απαντάω. Μπορεί να του είπα ψέματα αλλά βλέπω ότι τον καθησύχασα. Νομίζω ότι και αυτός αγχώνεται για τον ίδιο λόγο που αγχώνομαι κι εγώ. Δεν θέλει να νομίζουν οι φίλοι τους πως τους πηγαίνει να γνωρίσουν την αντικαταστάτρια της Μαριάνθη.

Μόλις φτάνουμε στην παραλία, διακρίνω ήδη τρία άτομα να κάθονται γύρω από τη φωτιά. Είναι ήδη εδώ. Και εμείς θα εμφανιστούμε τώρα από το πουθενά πιασμένοι χέρι-χέρι κάνοντας είσοδο. Αυτό που δεν ήθελα. Στην διαδρομή προσπάθησα να του αφήσω το χέρι αλλά τότε αυτός έσφιξε ακόμα πιο πολύ το δικό μου. Σαν να μην ήθελε να μου το αφήσει. Τώρα τελευταία με πιάνει συνέχεια από το χέρι. Νομίζω του αρέσει να το κάνει αλλά δεν γνωρίζω τον λόγο.

«Επιτέλους ήρθαν», φωνάζει η Κατερίνα και σηκώνεται όρθια. «Χαίρομαι πολύ που ήρθες, Ειρήνη», μου λέει και αμέσως με αγκαλιάζει. Με πιάνει άκρως απροετοίμαστη αλλά την αγκαλιάζω κι εγώ. Δεν περίμενα τόσο θερμή υποδοχή. Ο Άλεξ εντωμεταξύ έχει ήδη πιάσει μια μπύρα και είναι έτοιμος να πιει την πρώτη του γουλιά.

«Ελπίζω να θυμάστε την Ειρήνη», λέει ο Άλεξ ενώ με έχει ξανά πιάσει από το χέρι και με τραβάει προς τους φίλους του. Δεν μπορώ όμως να σταματήσω να κοιτάω την Κατερίνα που έχει καρφώσει το βλέμμα της στα πιασμένα μας χέρια.

«Φυσικά και την θυμόμαστε», λέει ο Αχιλλέας ενώ κατευθύνεται προς το μέρος μας με ένα χαμόγελο. Από όσο ξέρω ο Αχιλλέας είναι ο πιο καλός και γλυκός της παρέας. Σε αντίθεση με τον Άρη που έχει ήδη καθίσει κάτω και δεν με έχει χαιρετήσει καν. «Ο Άλεξ μας είπε ότι δεν πίνεις οπότε φρόντισα να πάρουμε αναψυκτικά για σένα», μου λέει ενώ μου δίνει μια κόκα κόλα να πιω.

Αμέσως μετά καθόμαστε κάτω με τον Άλεξ ενώ φροντίζει να με κρατάει στην αγκαλιά του. Του αρέσει πάντα να έχουμε σωματική επαφή. Η Κατερίνα με τον Άρη έχουν καθίσει ακριβώς απέναντι μας ενώ ο Αχιλλέας κάθεται στα δεξιά μας.

After The Bitter End Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang