7. rész

424 17 0
                                    

Vissza érve csurom vizesen. Carlos csak röhögött rajtunk. Akkor nem sejt semmit ez jó. Jó meleg vízzel lefürödtem és át öltöztem. Mikor ki léptem a szobám ajtaján Lando is pont akkor lépett ki a vendégszobából. Ez miatt én csak el mosolyodtam és le indultam. 

- Na akkor szerintem ez a fifát elengedhetem. - Mondta Carlos és kikapcsolta a TV-t. Én a konyhába mentem és be akartam venni a gyógyszereket és a vitaminokat. Ekkor megéreztem két kart a derekamon. 

- Hát te? - Kérdeztem és felé fordultam. 

- Csak ide tévedtem. És mi előtt megkérdezed Carlos már fent van a szobájába. - Mondta és puszit nyomott az orromra. Na jó ezt elismerem, hogy kurva aranyos volt.

- Hogy ismertél ki ilyen gyorsan? - Kérdeztem mert tényleg ez lett volna a következő kérdésem. 

- Nem tudom de azt tudom hogy ez az őszinteséged nagyon tetszik. - Mondta incselkedve amin én csak nevetni tudtam. Vissza fordultam a konyha pulthoz és megpróbálkoztam le győzni a kapszulákat. Hát kisebb nagyobb sikerrel de sikerül. 

- Végeztél? - Kérdezte a konyha pultnak dőlve. 

- Igen de mit szeretnél, tudod hogy Carlos bármikor meg láthat. - Mondta neki komolyan, mert tényleg nagyon féltem Carlostól, mármint nem rossz értelemben, csak tudom hogy túlreagálná. 

- Igen nyugi tudom. De igazából csak meg akartalak várni. - Mondta egy fél mosollyal az arcán. 

- Ja jó, már kicsit megijedtem hogy el akarsz rabolni. - Mondtam nevetve és fel indultam. 

- Az már megtörtént. - Mondta büszke mosollyal.

- Na te inkább hallgass. - Mondtam és becsuktam  a szobám ajtaját. Annyi kérdés van még mindig a fejembe. Mi van ha az csak egy fellángolás neki? Mi lesz ha el kell mondani Carlosnak vagy a családomnak? Be fogják fogatni? Lesz ez valaha ennyire komoly? Megéri ez? Ha az internet is tudni fogja valaha, hogy fogják fogadni a rajongok? Én tényleg bele szeretem? Ez nevezhető már szerelemnek? Túl sok ez, túl sok a kérdőjel. Tusoltam egyet és megmostam a hajam amibe már rég bele száradt a klóros víz.

Be dőltem az ágyba és csak bámultam ki a fejemből és forgolódtam nem tudtam aludni. Hirtelen ötlettől vezérelve felültem és bele lépem a mamuszomba és el indultam Carlos szobája felé még oda se értem a szobához de hallottam ahogy horkol. Elmondása szerint csak akkor szokott horkolni amikor fáradt de ez olyan hazugság, hogy csak na mindig horkol. Előre sajnálom a barátnőjét. Ez után a gondolatsor után vissza indultam a szobám felé vagyis inkább a mellet lévő szobába. Kopogtam nem jött válasz ezért halkan be nyitottam. Lando az ágyon egy szál szürke melegítőben fülessel a fülébe feküdt. Mikor meglátott egyből felpattant és el indult felé.

- Te mit keresel itt? - Kérdezte és végig simította a karom. 

- Nem tudok aludni - Mondtam a mamusom pásztázva. Nem mertem fel nézni pedig nagyon szívesen csorgattam volna a nyálam. De nem éreztem azt hogy azt nem nekem szabad úgy éreztem nem érdemlem meg. 

- Ami az illeti és se. - Mondta és fel emelte az állam. - Mi a baj? - Kérdezte és még mindig csak a szemeimbe bámult.

- Semmi. - Mondta és el rántottam a fejem keze közül. 

- Ha semmi lenne akkor nem lennél ilyen letört. - Mondta és le ült az ágyra és jelezte hogy én is üljek le. - Na dalolj kismadár. - Ült velem szemben. 

- Túl sok a kérdés a fejemben és ezt nem bírom plusz azt érzem hogy nem érdemellek meg. Főleg most. - Mutattam végig rajta. - Vagy nem is tudom azt érzem hogy túl tökéletes vagy hozzám. Miért pont én? Sokkal szebb lányok is vannak nálam akik epekednek érted. És még sok mi lesz ha kérdés. - Mondtam és az ujjaimat tördeltem.

- Héé nyugi. Kapcsolj ki és amúgy is miért kellenének azok a lányok akik csak kívülről szépek belül meg nullák. Te pedig gyönyörű vagy, miről beszélsz? - Nézett rám kétségbeesetten és közben a kezemért nyúlt. Én elhúztam a kezem és felpattantam az ágyról. 

- De én nem érzem így. - Mentem oda az ablakhoz és csak bámultam ki rajta és közben könnyek gyűltek a szemembe.

 - Mentem oda az ablakhoz és csak bámultam ki rajta és közben könnyek gyűltek a szemembe

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando NorrisWo Geschichten leben. Entdecke jetzt