28. rész

202 16 0
                                    

Dona  

Túlságosan el voltam foglalva a tételekkel és észre se vettem, hogy Lando bealudt a a telefon előtt. Még a nyála is folyt a szájából, elég vicces látvány volt. Halkan elpakoltam a papírokat és mielőtt lecsuktam volna a laptopot  írtam a fiúnak egy üzenetet: Jó éjt! Álmodj velem. ( Cuki mikor folyik a nyálad álmodba). 

Reggel igazából délben keltem de nem bántam úgy se volt semmi programom. Lementem a földszintre ahol anya a konyhában pakolászot apa pedig már valószínű kint van a kertbe mivel ma szabadnapos.

- Jó reggelt! - Köszönt anya és már egyből tölt is nekem egy kis adag kávét. 

- Jó reggelt! Carlosról van valami hír? - Öntöttem fel a kávémat egy jó adag tejjel.

- Apádnak csak annyit írt tegnap, hogy leszállt a géppel. - Húzta szomorú mosolyra a száját. 

- Hát jól van. Nagyon gonosz vagyok, hogy azóta nem írtam neki mióta elment? - Tettem fel a kérdést és kortyoltam bele a kávémba.

- Igazából ebben a helyzeteben én se tudom mit kéne tenni drágám. - Ismerte el anya és folytatta a konyha pult törölgetését. - Lanodval beszéltél már? Amúgy ti, hogy kavarodtatok össze? Mert mikor megjött akkor nem fogadtad valami kedvesen. - Gondolkodik hangosan.

- Hát szerintem már akkor is volt valami mikor Carlos bulit tartott itthon és mikor Carlos annyira berúgott, hogy Lando inkább elzavart mindenkit. És le mentem mert úgy elhalkult minden és segítettem neki pakolni, de ő ezt tagadja. Igazából a medencébe történt. - Kezdtem a nagy mesélésbe. 

- De hát a medence nagyon hideg még most is ti fürödtetek benne? - Kezdett az aggódni egyből anya. 

- Nem vagy is de. Igazából kergettük egymás és mikor kiértem a hátsó ajtóhoz nem láttam sehol és utána elkapott és bele ugrott velem a medencébe. - Vakartam meg a tarkóm, mert tudtam, hogy anyának ehhez lesz egy kis hozzászólása. - És ott volt az első csókunk. - tetem még gyorsan hozzá. 

- Ti nem vagytok normálisak. - Kezdett a rimánkodásba anya, de akkor apa lépett be a terasz ajtón. 

- Mi ez a nagy témázgatás? - Kérdezte és le ült a konyhaszigethez tartózó bárszékre. 

- Most mesélte el, hogy kavarodtak össze Landoval. - Mondta és elkezdte kipakolni a mosogatógépet.          

- Mármint ha úgy akkor arra nem vagyok kíváncsi. - Most már vajon ezt fogom hallgatni? Gondolkodtam el hirtelen.  

- Mi csak arról beszéltünk hogy hogy jöttünk össze Landoval. - Kezdtem el heves mutogatásba.

- Hallottad nem tagadja igazam volt. - Mutat rám miközben anyával tartja a szemkontaktust. 

- Nem nem és nem. - Kezdem hamar tiltakozásba. 

- Ezt már nem magyarázod ki. - Kapcsolódott bele anya is az én szívatásomba. Én erre inkább nem mondta semmit a telefonommal az kezembe vettem és némán ettem meg a reggelim. Már fent volt egy-két interjú a közösségi oldalakon de igazából semmi izgalmas nem volt. Felmentem a szobámba és egész nap csak sorozatoztam nem csináltam sok mindent. Már kiégett az agyam nem volt erőm tanulni. Este anya fel jött hozzám és tartott nekem egy hegyi beszédet, hogy vigyázzak magam és ha van valami amivel kapcsolatban kérdésem van nyugodtam keressem. Nem értetem ezzel mi volt a célja de hát mindegy is. jó éjszakát kívántam ő pedig kiment, én pedig a telefonomon lógtam este hattól kilencig és beszélgettem a fiúval.   

   

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando NorrisWhere stories live. Discover now