Ki ültünk a kertbe és letámasztottam a telefonomat, és le ültünk a tárgyal szembe. Egy nagy sóhajt követően ránéztem Landora.
- Izgulok. Mi van ha kidobnak otthonról, vagy ha úgy fognak rám nézni mint egy vírusra. - Kezdetem bele a végtelen Kérdésekbe amik a fejembe kavarogtak.
- Pocok ők a szüleid elfognak fogadni, és megpróbálnak megoldást keresni. - Mondta és közelebb húzott a székkel együtt magához. Nem értem magam, mert most bele gondolva hülyeség volt ez az egész veszekedés Carlossal. Vagy nem és megérdemelte? De már a múlton nem tudok változtatni kár is törnöm a fejem.
- Igazad van. De hogy kezdjek bele, nem mondtam azt hogy: Szia anya és apa amúgy csonkítom magam 2021 óta? - Kérdeztem tőle miközben hevesen mutogattam.
- Hát ezt én se tudom. - Vakart meg tarkóját.
- Jó majd jön ahogy jön. Kész. De ugye itt meredsz mellettem. - Bólintott. - És velünk mi legyen elmondjuk nekik vagy ne? Mert szerintem ők örülnének neki. Ahogy láttam anyának az első nap szimpatikus voltál. - fogalmaztam meg gyorsan a véleményem.
- Igazából elmondhatjuk nekik. Apud úgy tekint rám mint a második fiának, anyudat meg bírom aranyos nő. - Mosolyog rám és nyom egy gyors csókot a számra. Visszafordultam a telefonom fel és rányomtam a hívás gombra. Anyát hívtam valamiért reménykedtem benne, hogy csak ő jelenik meg a képernyőn. Apától kicsit tartottam féltem, hogy úgy reagál mint Carlos.
- Szia drágám. - Csak anya volt a képernyőn. - Rég beszéltünk, Minden rendben van, otthon hol van Carlos? - Tette fel sorban a kérdéseket.
- Anya semmi nincs rendben. - Vallottam be. Nem mertem felnézni anyára a kezemet piszkáltam.
- Mi a baj? - Tette fel a kérdést. Ekkor be ugrott egy emlék, mikor este nem tudtam aludni és anya jött be a szobámba és hozott nekem tejet. Ekkor eshetett meg vele a legmélyebb beszélgetést. De nem olyan mély volt ami most fog megesni.
- Összevesztem Carlossal. És hát.... hogy... is mondjam... izé. - Kezdtem össze vissza dadogni.
- Mond drágám nem lesz baj. ígérem. - Próbált nyugtatni. De nem nagyon sikerült.
- anya égetem magam 2021 óta és alakulóm van Landoval. - Hadartam el minél gyorsabban.
- Édesem.... Miért nem kértél segítséget? Ez az én hibám. Hogy nem vettem észre? - Kezd el anya sírni kegyetlenül és az arcát a kezébe temette.
- Dehogy is te a hibád. Ha nem azoké a ribancoké akik a suliba basztattak nem bírtam a kritikát. Nem tudtam megküzdeni vele. De ha ez valamennyire megnyugtat mióta képben van Lando nem érzem azt a kényszert hogy nekem csinálnom kéne. - Próbáltam enyhíteni a helyzetet. De nem nagyon jött össze anya még mindig vörös szemeit törölgette. Csak néma csendben ültünk egy kis ideig, utána pedig anyu ránk emelte a tekintetét.
- Először is a bátyád hogy reagált. - Elhúztam a szám. - Gondoltam. És köszönöm, hogy volt annyi merszed, hogy elmondtad. - Nézett rám. - Neked pedig köszönöm, hogy ott vagy mellette és én nagyon örülök nektek. - Mutat Landora a képernyőn keresztül.
- Nincs mit megköszönni. - mosolyodik el a fiú és megfogja a kezemet ami a combomon pihent.
- Drágám én már most elkezdek keresni valami megoldás még én se tudom mit de megpróbáljuk jó? Túl leszünk rajta együtt. - Bámul bele a lelkembe. Amivel hat is rám. Csak bólogatok sűrün ahogy csak tudtam.
- Apának majd elmondod? Jobb lenne ha te mondanád el félek, hogy úgy reagál mint Carlos ő most azt se tudom konkrétan hol van. Nem tudott rá mit mondani, és én hülye meg hozzá vágtam hogy nem is foglalkozott velem. - Szégyelltem el magam. Lando még mindig csak mellettem volt és hallgatott.
- Drágám az tény, hogy Carlos nem foglalkozik veled annyit mint kéne. De attól még szeret. - Ért velem egyet anya. - Apádnak meg majd valahogy vázolom. - Mondta és hátra fordult. A mögötte lévő ajtó pedig kinyílt. - Majd beszélünk bocsi kicsim. Te meg vigyázzál rá. - Fenyegette meg anyu Landot, aki pedig csak egy bólintással reagált. És kinyomtam a hívást.
- Ez jól ment. - Állapított meg Lando. És fel tette a kezünket az asztalra.
DU LIEST GERADE
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando Norris
RomantikAlap storynk az hogy Carlos Sainz tesója a főszereplőnk Dona Sainz bele szeret testvére legjobb haverjába. A többit pedig majd megtudjátok. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!