23. rész

270 15 0
                                    

Már átöltözve vonultunk a pályához amin minden is volt hidak éles kanyarok minden jó amibe meghalhatok. A rajtrácson két gokárt állt az egyik egy 4-es számmal rendelkezett a másik pedig egy 6-os számmal ami a szerencse számom. 

- Gondolom egyértelmű, hogy kié melyik. - Rohant oda Lando a a négyes számú gokárthoz. 

- Hát persze. -Nevettem ki a fiút akiben átkattant valami és úgy viselkedett mint egy kisgyerek. Én még mindig remegő lábbakkal közeledtem a jármű felé lassan beszálltam és végig simítottam a kormányt és felvettem a sisakomat. A lámpák kigyulladtak és a "nagy" versenyünk elindult. Az első kanyarban Lando át vette a vezetést ami igazából meg se lepett. Nagyon sok kört mentünk az első verseny után nem volt semmi félelem a testemben. Igazából nagyon is élvezetem a versenyt főleg, azért mert Lando nem hagyta magát, és sokszor szívattuk egymást a kanyarokban.  

- Ez nagyon jó volt. - Vettem le a sisakom és megigazítottam a hajam. 

- Én megmondtam. - Vette le ő is a sisakot ás megrázta fejét. Haja kicsit a homlokára tapadva ezért göndör fürtjei inkább már csak erősen hullámos volt. Észre se vettem hogy bámulom a fiút mert már csak arra eszméltem fel, hogy egy puszit kapok az arcomra és indult az öltöző felé. Én is utána indult csak annyi különbséggel hogy én nem balra hanem jobbra fordultam. Épp vettem vissza a cipő mikor Lando telefonja megcsörrent. Anyu. Ennyi állt a képernyőn, úgy voltam vele hogy felveszem mert nem akartam át rohanni a másik öltözőbe. 

- Jó napot! Dona vagyok. - Szóltam bele félve a telefonba.

- Oh szia drágám. Lando merre van? - hallottam meg egy aranyos női hangot. 

- Igazából itt van tőlem kb 3 méterre, csak az én táskámba volt a telefonja, és épp gokártozni voltunk és most öltözködünk vissza. Már csak felveszem a cipőm és megyek is ki. - Hadartam el gyorsan és közben már a cipőfűzőmet kötöttem meg.

- és milyen volt? remélem élvezted. - Halottam a meglepődést a hangján. 

- Igen nagyon jó volt. Először nagyon féltem. De az első kör után már nagyon jó volt. - Kezdtem el egyre jobban elengedni magam.

- Ennek örülök. Tudod sose értetem Landot a lányokkal kapcsolatban de téged most értelek. Már most tudom, hogy egy kedves aranyos lány vagy. - Mondta  és közben szerintem elengedett egy mosolyt is. 

- Köszönöm. Ezt már mondta Lando hogy az egyik exét se szerette úgy kifejezetten. - ekkor értem ki az öltözőből ahol Lando egyik szemöldökét felhúzva figyelt engem. Észre vette, hogy a telefonja  a kezembe van. 

- Na szép még a végén lecserélsz. - Célzott anyukájára. 

- Lehet jobb lenne. - Adtam át Landonak ezzel a mondattal a telefon. Míg kiértünk a kocsihoz addig mindent sikerült megbeszélniük ezért már mikor a kocsiba ültünk a fiú telefonja már megint a táskám alján pihent. 

- Mikor érsz rá? - Fordult felém Lando mosolyogva. 

- Mert? Amúgy érettségi után bármikor. - Gondolkodtam el.

- Jó ez úgy pont jó lesz mert érettségi után lesz a  Miami nagydij, úgy, hogy majd oda szépen jössz velem. - Közölte úgy mint ha a világ legtermészetesebb dolga lenne.  

  

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando NorrisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang