Vissza mentem Carloshoz aki addigra teljesen szét csapta magát, ezért megint vissza indultam az emeletre Carlossal karöltve. A szobába érve lefektettem az ágyba és mellé raktam a kukát biztos ami biztos ,és haza hajtottam mindenki tudom hogy nem volt kedves gesztus de hát most na a házigazda nélkül nincs buli. Épp indultam volna fel a szobámba, mikor Dona settenkedett le a lépcsőn.
- Mi történt ? - Kérdezte miután körbe nézett és nem látott senkit. Először elakadt a szavam még abban a térdig érő pólóban is látszott tökéletes teste. A lány nem csont és bőr, van rajta egy kis fogni való ,vagy hogy is mondjam nem az a tipikus modell alak, de egyszerűen gyönyörű. Ezt te se gondolhatod komolyan Lando ő a haverod kishúga. Mondjuk nem is olyan kis, de fix kiskorú. Na de még mindig nem válaszoltál neki.
- Hát... Carlos eléggé szét csapta magát és felvittem és elküldtem mindenkit, mert hát nem buli a házigazda nélkül. - Mondtam és kidobtam egy adag műanyag poharat a kukába.
- Áhh értem. Várj segítek. - Mondta és megfogta a pultom lévő üres üvegeket és kidobta a kukába. kb 1 óra után végeztünk a pakolással. Utána pedig némán indultunk fel az emeletre. A szóba ajtajánál megállta és a lányra néztem.
- Köszi a segítséget. - Mondta a lánynak és fáradtam rámosolyogtam.
- Nincs mit. Jó éjt. - Mosolygott vissza és bement a szobába választ se megvárva.
Dona
Be érve a szobába megfogtam a telefonom és gyors megnéztem az időt 2:46 kicsit sincs késő. Bedőltem az ágyba és el is nyomott az álom.
---
Másnap délután keltem 3 kor keltem. Komásan lementem a konyhába és ittam egy kávét. A fiúk még nem voltak lent és ezért úgy döntöttem hogy csinálok gofrit. Fél óra alatt kész is voltam azért neki álltam epret vágni a gofrikhoz.
- Jó reggelt! mik ezek a jó illatok? - Jött le Lando nagy hanggal az emeltről egy szál melegítőbe.
- Jó reggelt! Csináltam gofrit és kávét vegyél nyugodtam ott van minden. - Mutattam magam mögé ahol ott volt a kávé és a gofri és ezekhez való kellékek.
- Fantasztikus vagy. - Jött közelebb és egy mosoly keretén belül egy puszit nyomott arcomra. Én pedig egy paradicsommá váltam. - Amúgy bocsi, hogy megkérdezem, de miért hordasz alváshoz zoknit mert ne nem tudom elképelni hogy az úgy kényelmes? - Kérdezte és leült ez asztalhoz és fordította meg a széket hogy tudjon rám figyelni.
- Hát semmi extra csak mindig fázik a lábam ennyi. - Mondta és gyors vissza fordultam a pulthoz és szerintem észre vette, hogy nem akarok róla beszélni és békén hagyott. Utána Carlos is letalált. Megreggeliztünk és utána mindenki indult a saját dolgára. Én tanultam egy kicsit és utána pedig neki álltam angolul élet rajzót írni mert kell angolra. kb ezzel 1 és fél óra alatt végeztem. Épp indultam le, hogy egyek valamit mikor elkaptam egy beszélgetést:
- Hallod nem megyünk el este? - Kérdezte Lando Carlost és valami meccset néztek ha jól hallottam.
- De felőlem mehetünk ,de Donát nem akarom itt hagyni még a végén valami olyat csinál amit nem kéne. - Mondta Carlos belegyezve a haverja ötletébe.
- Mármint hogy olyat csinál amit nem kéne? - Kérdezte Lando meglepődve. Na jó ezen én is meglepődtem. Carlos vajon sejti az égetéses sztorit? De hát hogy lehetetlen. Biztos hogy nem nem is volt nagyon rég óta itthon.
- Valamit sejtek de nem vagyok benne biztos. - Mondta és fel állt és elindult felém. én pedig gyorsan megindultam lefelé hogy ne vegyenek észre.
- Pont hozzád akartam menni van kedved eljönni este valahova iszogatni vagy bulizni? - Kérdezte egy mosollyal a száján.
- Hát nem is tudom vagyok én oda való? - Kérdeztem nagy szemekkel.
- Igen. Oda való vagy. - Mondta Lando és ugrott oda mellém. - Gyere csajszi nézzük meg milyen ruháid vannak az estére. - Mondta röhögést visszatartva és karolta át a vállam plusz "dobott" egyet a haján.
- Hát te teljesen hülye vagy. - nevettem rajta és Carlosra néztem.
- Én inkább nem szólalok meg. - Mondta feltett kezekkel.
- Nem te nőttél fel 2 lány tesóval. - Szúrta oda Lando és "dobott" megint egyet a haján. Rosszabb mint egy kurva komolyan mondom. Megfogta a karom és elindult velem az emeletre.
- Tej imádó hal utáló buzi. - Kiabálta utánunk Carlos amin én megint csak röhögni tudtam.
BINABASA MO ANG
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando Norris
RomanceAlap storynk az hogy Carlos Sainz tesója a főszereplőnk Dona Sainz bele szeret testvére legjobb haverjába. A többit pedig majd megtudjátok. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!