12. rész

337 15 0
                                    

Ezen a napon már nem történt semmi izgalmas, kb ki se mentem a szobából, csak festettem és tanultam egy kicsit. 

Reggel megszokott módon indult Felöltöztem reggeliztem stb. Szerda van ezen a napon mindig elmegyek futni ma is így tettem. felvettem a futa cipőm és magamhoz vettem a telefonom és el is indultam. A régi sulim utcájába kanyarodtam be ahol most indult be a gyerek a suli mivel 8 óra lesz pár perc múlva. Megláttam egy két régi osztálytársam gúnyossan méregettek, nem is értem miért. És ekkor az egyik megszólalt: 

- Nem hogy forma egyes kurva lettél? - Kérdezte fintorral az arcán. Én nem értettem még mindig a helyzetet. 

- Biztos vagyok benne hogy senki nem adna ki a pénzt érte. - Mutatott a combomra. Igaz, hogy nincsenek nádszál vékony combjaim sőt. 

- Most ti mi a faszról is beszéltek? - Kérdeztem rá és megálltam előttük. Ők voltak a tipikus társosság akikkel mindenki jóba van. 

- Hát nem is tudom ki kocsikázott tegnap Lando Norris! - Hangsúlyozta ki Lando nevét. 

- Nem kocsikáztam vele kórházba vitt. - Jelentettem ki. 

- Jaj már abortusz is kellet. - Horkant fel a középső lány akit Luna hívnak.

- Ohh hogy persze felcsináltattam magam. Azt szerintem inkább belőletek néznék ki. - Vágtam vissza. 

- Drágám nem is tudom ki hagyta itt a sulit, csak azért mert nem bírt összehozni Carlossal. - Hányta oda. Igen ő volt az a lány aki minden áron össze akart jönni a bátyámmal.

- Ki is lett volna egy akkor cafka hogy képes lett volna össze jönni egy 12 évvel idősebb emberrel. - Röhögtem ki mert az ki mondva még viccesebb volt mint a fejembe. 

- Hát pedig a bátyád nagyon szívesen töltött volna velem egy estét. - Mondta tök büszkén. 

- Hát ebből látszik hogy nem ismertek se engem se őt. - Mondtam fen hangon.

- Oh de hogy nem egész suli tudja, hogy egy kurva vagy és a pilóták egymásnak adogatnak. Mint egy rongybabát. - Mondta és megfordultak és bementek a suli kapuján. Elég szarul esett hogy ezeket gondolják. De közben meg nem tudtam eldönteni, hogy ez tényleg igaz e vagy sem, hogy az egész suli egy kurvának gondol.

 - Úgy hallottam Ricciardo- val is összefeküdt már. - Súgta oda ez egyik lány Lunának. Úgy döntöttem inkább elmegyek mint hogy a tovább hallgassam ezeket a hülyeségeket. Míg elhaladtam a suli magas fala mellelt millió megvető pillantást kaptam meg egyéb megjegyzéseket. Mind hogy ki képes velem össze feküdni, jó alacsony lehet Norris igénye,  és stb... Egészen hazáig azon gondolkodtam hogy talán tényleg igazuk van tényleg csak egy játék vagy Landonak. Mikor beértem az utcánkba már futni se bírtam annyira mardosta a sírás a torkom. Be estem az ajtón és csak becsuktam, és a földre rogytam. Sose bírtam az éles kritikát akármennyire is nem igaz. Főleg ha a szeretteimet kérdőjelezik meg. Eszembe jutott az a nap mikor anya eldöntötte hogy tényleg kiírat a suliból. Aznap is pont ugyan így estem haza csak az annyiban volt más hogy akkor megaláztak az egész suli előtt. De az már a múlt ezzel nyugtattam magam a padlón ülve. Ez egész házban csak a szipogásom vízhangzot. Egy kis idő után kezdtem megnyugodni ezért felálltam a földről és a földszinti fürdő fel indultam hogy megmossam az arcom. Belenézve a tükörbe nézve megláttam az a kislányt aki akkor voltam mikor először próbálkozott saját magam meg csonkításával. Akkor nagyon sírtam a fájdalomtól de az mára enyhült. Most már csak a könnyem folyik. Megmostam az arcom megtöröltem a szemeim de valami hiányzott. Anya ölelése. Akármennyire is hamarosan felnőtt leszek az állam szerint, anyához mindig is nagyon ragaszkodtam. Ő mindig ott volt és észrevette ha baj volt. Kifordultam az apró folyósora amin fél órája másztam végig. Amikor neki ütköztem valakinek.  

- Te sírtál. - Jelentett ki Carlos mikor felnéztem rá. - Mi történt? - Kérdezte én még mindig nem engedett tovább.            

- Semmi. - Mondtam lesütött szemekkel. 

- Akkor nem sírtál volna. Mond el légyszíves mert így nem tudok segíteni. - Mondta és a konyhaszigethez vezetett ahol fel ültette egy székre. Én próbáltam ellenkezni de nem nagyon sikerült ezért el is engedtem. 

- Igazából csak annyi hogy találkoztam Lunával és a két díszmadaraival. - Mondta és az ujjaimat tördeltem a pulton. 

- És beszéltél is gondolom velük. - töltött nekem egy pohár vizet.

- Igen. És azt állítják hogy lefeküdtem Landoval és hogy az összes pilóta egymásnak adogatnak mint egy "rongybabát". - Mutattam idézőjelet a kezemmel és közben belekortyoltam a vízbe.

- Hogy kerül ide Norris? - Emelte fel a hangját. 

- Láttak kocsival mikor mentünk a kórházba. - Vontam vállat. 

- Tudtam hogy nekem kellet volna elvinnem téged. - Mondta, és rácsapott a pultra. 

- Nem a te hibád. Csak felfújtam ez egészet, rosszul esett. Ennyi. - Mondtam és megittam az utolsó korty vizet.  

- De az akkor se normális. - Mondta és közben a hátam mögé pillantott.   

   

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando NorrisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora