Megemésztve ezt a beszélgetést. És utána vissza tértünk az eredeti tervünkhöz. A kertbe kivittünk mindent és letelepedtünk a tűz mellé a kerti székekbe.
- Olyan szép az ég. - Mutatok a naplementére és közben forgatok egyet a nyárson. Meg nyugtató pillanat volt a mai nap eseményei után.
- Pont olyan szép mint te, sőt te nekem sokkal jobb kilátás vagy mint akármi. - Vont magához közelebb és közben a keze a nyakam vonalán pihent. Boldognak éreztem magam, úgy érezem nincs semmi gondom az ég egy adta világon.
- Nem értem. Ilyenkor nem érzek semmi nincs semmi problémám.. - Gondolkodok hangosan tovább. - Igazából most úgy érzem magam mintha meg se történt volna a veszekedés és ez az egész.
- Én is így gondolom. Felszabadultak vagyunk, most nem érzem azt a stresszt amit mindig a szezonkezdés előtt szoktam. Igaz hogy érzek valamit de az csak jó dolog. Itt van életem értelme ami nagyon ijesztő, mert sose tápláltam érzelmeket ilyen gyorsan bármilyen személy iránt. - Fejtette ki az ő is a véleményét.
- Kérdezhetek valamit? - Néztem fel a fiúra.
- Persze ezt meg se kérdezd. - Mondta és elkezdtünk enni mivel kész lettünk.
- Milyenek voltak a barátnőd? Valamiért nagyon foglalkoztat ez a kérdés. - Tudtam miért érdekel de ezt neki nem kell tudnia.
- Igazából nem is tudom. Jó volt de csak ezért mert úgy éreztem, hogy szeretve vagyok de én ezt nem tudtam szerintem vissza adni. Anyáék gyűlölték az összes eddigi barátnőmet mindig azt mondták hogy csak kirakat nők. És igazuk volt. Csak két barátnőm volt de az is csak az után, hogy ismert lettem azt éreztem, hogy csak ezért vannak velem hogy mutogassanak az instán azért, hogy az látszódjon, hogy tökéletes a kapcsolatunk. De közben nem volt az, egyáltalán nem, nagyon sokat veszekedtünk. Hisztis picsa volt mind a kettő csak a ruhák a cipő érdekelték. - Fejtette ki a véleményét. Az szép. Lehet én is ilyen vagyok?
- Értem, és én is ilyen vagyok? - Kicsit kétségbe estem. Féltem hogy én is ilyen vagyok csak én vala hogy nem tudok róla.
- Te sokkal természetesebb vagy vagy hogy is mondjam sokkal egyszerűbb. Mármint ez ne értsd félre. Érdekesebbnek tartalak mint őket valaha. - Jól estek ezek a mondatok a lelkemnek. Csak azzal reagáltam hogy közelebb bújtam hozzá. Ő pedig mosolyogva ölelte át vállamat. - Mesélj te is? - Nézett rám most sötét kék szemeivel.
- Hát igazából nekem nem volt barátom soha, senki. Én voltam a szürke kisegér szó szerint. Azért mert kicsit híresebb családból vagy, fúj de rossz volt ezt kimondani. Így mindig modellekhez hasonlítottak amit sose értettem. És ezért én se akartam kapcsoltatott. - Tényleg nem volt soha egy kapcsolatom. Vágyni mindig vágytam rá de közben még sem.
- De sosem vágytál rá? Naa de várj akkor én vagy az első? - Csodálkozott rá és szökött magasra szemöldöke.
- Igen te vagy az első. Ohh de hogy nem vágytam rá, csak hát mint mondtam így inkább nem. Helyette könyvet olvastam és ott éltem az én kis álom világomban. - Mondtam és közben elkezdtünk pakolni, és oltottuk el a tűzet.
- Akkor köszönöm a megtiszteltetést Dona Sainz. - Suttogta ajkaimra már a konyhába. Neki nyomott a konyhapultnak és lecsapott ajkaimra. Közben a combom alá nyúlt és felrakott a konyhapultra. Keze felfedező útra indult pont úgy ahogy az enyém is. Felső testét felfedezve rájöttem, hogy még mindig kurva jó teste van és, hogy milyen szerencsés vagyok. Végül hajába vezettem a kezeim és rugalmas fürtjeivel kezdtem el játszani. Ő közben ugyan így tett a baba hajaimmal játszott a tarkómon. Furcsa volt nem éreztem azt, hogy nekem most meg kéne felelnem bárkinek is. Már a pólóm alá szerette volna bejutni kezeivel, de hirtelen úgy éreztem hogy ez sok ezért, keze után kaptam.
- Bocsánat. Kicsit elszállt a fejem. - Tette fel a kezét a feje mellé, és hátra lépet egy lépést. Láttam a kétségbe esést a szemébe ami nem nyugtatott meg.
- Semmi baj megértem. Nincs baj nyugi. - Ugrottam le a pultról és keze után kaptam és vissza rántottam magamhoz. - Amíg nem csinálsz valamit ami miatt én ellenkezek addig nincs baj. Rendben? - Nézet fel gyönyörű kék szemeibe. Ő csak bólogatott hevesen, én pedig egy puszit nyomtam a szája mellé. A reakciója csak egy mosoly volt de nem is kellet nekem más a mosolya a legszebb és egyben a legnyomibb dolog a világon.
VOUS LISEZ
A bonyodalom tetőfokán Ff: Lando Norris
Roman d'amourAlap storynk az hogy Carlos Sainz tesója a főszereplőnk Dona Sainz bele szeret testvére legjobb haverjába. A többit pedig majd megtudjátok. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!