Selam, serinin ikinci kitabına geçmiş bulunuyoruz. Bilmeyenler için şu anlık dört kitap olacak gibi görünüyor, her kitabın ana karakteri farklı ama birbiriyle bağlantıları var. Tek tek okuyabilir misiniz, evet okunur ama seri halinde okumanız tercihimdir.
Yorumlarınız çok değerli, özellikle birinci kitaptan sonra buradaki tepkilerinizi çok merak ediyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin ve aşağıdaki yıldızı da benim için parlatmayı unutmayın 🫶🏻
O zaman sizi ilk bölüme uğurluyorum. İyi okumalar dilerim, umarım beğenirsiniz.
Başlama tarihlerinizi buraya alabilirim:
Uyarı: Kurgu; kan, vahşet, küfür, tetikleyici unsur, dram, cinsellik ve intihar eylemi içerir. Kurgu evreni, buradakinden farklı olmakla birlikte, bizim Dünya'mızdaki gerçekliği yansıtmaz. Tamamen hayal ürünüdür. Hiçbir kurul ve kuruluş ile alakası yoktur.
ÇARPIK VÂVEYLÂ
Sesi Kesilen Ruhlar Serisi II
1. Bölüm:
❝KÖR GÖRÜŞLER❞♪ Görmezden, Kerem Keskin
♪ Uyku, Son Feci Bisiklet
♪ A Little Death, The Neighbourhood⛥
Gün doğup batarken ve bana ihanet ederken geçen bu zamana alışmış gibiydim. Ya alışmıştım ya da buna zorunda bırakılmıştım ama birinin önemsediğini düşünmüyordum. Bunda sıkıntı yoktu, uzun zaman önce bazı şeyleri anlamaya başlamıştım. İhanet edilmek, yalnız kalmak ve kendi üzüntümde boğulmak çok normal şeylerdi, alışılmışın dışında bir şeyler olmasını beklesem de bu pek mümkün değildi.
Görüşler, duyuşlar ve en çok da seslenişler bana ihanet etmişti. Bunları yapmayı da bırakmıştım. Uzun zamandır çoğu şeyi görmüyor, söylenenleri duymuyor, kendim de seslenemiyordum. Hep böyle demezler miydi zaten, edilen laflara sus, karşılık verme. En çok da annelerimiz derdi belki de bunu.
Görmemem gereken şeyleri görmenin verdiği, duymamam gerekenleri duyduğumda, söylememem gereken bir şeyi söylediğimde verdiği pişmanlık hissinden yorulmuştum. Bir şekilde bundan kurtulmam gerektiğini düşünmüştüm ama şu anda o düşüncelerimden pişmanlık duyuyordum.
Bunları yapmak yerine kendine bir sigara yak, izle. İhanet eden görüşlerine bir daha bak ve af dileyerek akşamı izle. Çünkü bunu yapmak zorundasın, buna mecbursun, ateş sona erdiğinde izmariti havaya kaldır ve fısılda, sen, ben ve Çarpık Vâveylâ. Başlangıçta ve sonda, her anlamda yanımızda. Sen vazgeçsen, bilmesen bile ben buradayım, uzun zamandır.
Fısıldamayı bırak, bağır ona, duyur sesini. Yap bunu, vazgeçme, kesmek yerine kalın bir düğüm at ve izle. Görmezden gelmeyi bırak, beni gördüğün an ölmeyi dileyeceğimden bir haberken yap bunu. Bakışlarım ölüm, bakışların ölüm.
En sevdiğin şarkıyı aç ve dinle. Art arda, bıkmadan, şarkı ağzında ekşi bir tat bırakana, ilgini çekmekten uzak bir yana gidene kadar. Çünkü bunu yapma imkanın var, mümkünken yap, ayakta dur ve savaş. Mantığın her zaman yanında olsun, elinden tut ve kaybetme. Kaybettiğin an hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Fazla durma, tekrar bir sigara yak ve küllerini rüzgâra savur, o sahibine götürecektir.
Sahibine götürmesi için küllerini rüzgâra attığım altıncı sigaradan sonra fark ettiğim şey küllerin rüzgâra değil, gerisingeri bana savrulmasıydı. Sabırla derin bir nefes aldım ve gözlerimi devirdim. Lodos esiyordu ve feci bir şekilde baş ağrısı yapıyordu. On dakikadan fazla durulması zor olan pencerede, kırkıncı dakikamı geçiriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIK VÂVEYLÂ
Action"Çünkü konuşabilseydim, ilk sana gelirdim." İhanet eden görüşler, duyuşlar ve seslenişler. Görmekten, duymaktan ve seslenmekten vazgeçtim ama en çok onu görmek, duymak ve seslenmek istedim. Her şeyimden vazgeçtim, onu hissetmekten vazgeçemedim. Ge...