(3) "Giden ben, gelen o..."

3.7K 353 96
                                    

Satır arası yorumlarınızı ve tepkilerinizi merakla bekliyor olacağım.☺️

Bölüm şarkısı; Beni Kendinden Kurtar

İyi okumalar, sevgili dostlarım.🫀

___&___

"Evet teyzecim, bir hastalığınız yok. Dönemsel olabilir." Aydan teyze'ye gülümsediğimde karşılık verdi. "Tamam kızım da başım niye ağrıyor böyle? Tansiyonum da düşük çıkmıştı." Tansiyonunu tekrardan kontrol ettiğimde önemli bir durum olmadığı için açıklamaya çalıştım. "Evet teyze, tansiyonunun düşük çıkmış ama önemli değil. Olur böyle arada, eğer istersen için rahat olsun diye tekrar tansiyonun ölçülmesini isterim. Tansiyon sadece düşük olunca baş dönmesi yapar, şiddetli ve geçmeyen baş ağrısı yapmaz." Testlerine dikkat ederek ilaçları yazdığımda kağıdı Aydan teyze'ye verdim. "Sana verdiğim ilaçları kullan teyze, eğer ilaçlar bittiğinde ağrın devam ederse bir nöroloji doktoruna gidebilirsin."

"Kolay gelsin kızım." Dediğinde gülümsedim. "Teşekkür ederim teyzecim." Deyip kalan hastalarımı kontrol ettim. Bir hastanın test sonuçları çıkmak üzereydi, bir süre beklemekten zarar gelmezdi. İkindi namazımı kılmanın verdiği rahatlıkla telefonumu açıp sosyal medyada gezinmeye başladığım, karşıma çıkan videolar benlik olmadığı için haberler ile ilgilenmeye başladım.

"BÜYÜK AŞK SON BULDU!"

"Geçtiğimiz aylarda ayrılan Elijah Arna ve Camelia (Arna) Testa, adeta aşklarının bittiğini gösterirken Camelia Testa şaşırtan hâli ile Türkiye'de, özel bir hastanede görüntülendi!"

Fotoğraf ile paylaşılmış haberin ilk satırlarını defalarca okudum, nasıl böyle bir haber yaparlardı? Daha neyin ne olduğunu bilmeden yalan haber çıkarmışlardı. Bir de İtalya'da tıklanma rekoru kırmış bir haber! Neden bu kadar kısa zamanda yazılıp rekor kırmıştı?
Devamında ne yazdıklarını merak ederek okudum.

"Camelia Testa'nın yeni hâli bizleri şaşırtırken yanında bulunan Aybars Akoğlu ile aynı hastanede çalıştığı bilgileri elimize ulaştı. Aynı bölümde çalışan, oldukça yakın oldukları görüntülenen, Aybars Akoğlu ve Camelia Testa'nın arasında ne var?"

Haberi yazan kişi anonim olduğundan dolayı kimin yazdığını da göremiyordum. Pekâlâ, yalan bir haberdi ve Türkiye'de bile değildi, sanırım endişe edeceğim bir durum yoktu. Haberin geri kalanını okumadan Türkiye'de olan haberleri kontrol ettim.

Tüm haber sayfalarını kontrol etmeme rağmen hiç birinde bu haberi göremedim. Bu iyi bir şeydi, zira Aybars Hocaya yapacağım bir açıklama olmazdı.

Kapının çalınması ile yaslandığım yerde doğrulup, "Gel!" Dedim. "Hocam, rahatsız ediyorum ama Caner Tekin'in son kontrolleri." Asistan doktorlardan biri gelip daha önce istediğim test sonuçlarını verdiğinde kontrol etmeye başladım.

"Hastanın sinir damarları zedelenmiş, bu konuda bilgilendirmeyi yap ve eğer isterse ilaç tedavisine daha sonra başlayacağını da bildir. Şimdi ilaç tedavisinde istediğimiz gibi ileri gidemeyiz ama ağrı kesiciler verebiliriz." Oldukça zor bir ameliyat geçirmiş, uyandığında ise ağrısı olduğunu söylemişti. "Tamam hocam." Hazan odadan çıkarken bir başkası daha girdi. "Bugün test istemiştiniz," Deyip masama emar sonuçlarını bıraktı. "Baş ağrınız nasıl?" Diye sorduğumda Eren Bey koltuğa oturmuştu. "Hâlâ aynı, on yedi gündür sürekli bu dayanılmaz ağrıyı çekiyorum, artık bir çözüm bulun! Başım zonkluyor gibi." Elleri ile başının üstüne baskı yaptığında şüphelerimde haklı olduğumu anladım. Kronik migren hastası olduğunu, nörolog bölümüne gitmesi gerektiğini açıklamalıydım.

AŞK-I REALEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin