son söz

15K 401 43
                                    



final yaptık.biliyorum siz daha çok şey okumak istiyordunuz ama benim için hikayenin finali Gökçen'in Yağız'ı tam anlamıyla sevmeye başlamasıydı ve gerçekten onların birbirini tam anlamı ile sevdiğini hissettiğim anda yazacak bir şeyim kalmadı.Gökçenler, Gökçen olduğunun farkında olmayanlar ve Gökçenleri asla anlamayanlar hepinize çok teşekkür ederim.bazen birbirimizi hiç anlamadık bazense birbirimizin yerine üzüldük ama bu hikayeyi iyi ki yazmışım, çok şey atlattım ben bu hikaye ile.bazen ben konuşamadım Gökçen konuştu, ben cesaret edemedim ama Gökçen etti, bazen Gökçen oldum bazense ona düşman ama iyi ki de bu hikayeyi yazan ben oldum.bazı yerlerde hatalarım oldu, bazı yerleri düzeltmeyi unuttum ya da vakit bulamadım biliyorum onları siz zaten kendiniz düzelttiniz.tam bir sene oldu bu hikayeyi yazmaya başlayalı ve bir senenin sonunda bitti.ilk bölümden bu yana yanımda olan bazı isimleri var, onlar zaten kendilerini biliyor ama ben yine de çok teşekkür etmek istiyorum hepsine.umarım  kendi hayatlarınızla ailenizin hayatları arasında sıkışmadığınız özgür bir hayatınız olur ve Yağız'ı bulursunuz.umarım ben de Yağız'ımı artık bulurum.yeni bir hikayede yine hep birlikte olmak dileği ile.

Yağız Yerin GökçeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin