Becky 20 yaşında üniversiteye yeni geçmiş bir genç kızdı. Yıllar sonra ilk defa Tayland'a gelmiş ve dili çok iyi sayılmazdı. Babasi Tayland'ın önde gelen şirketin ceosu ve kızını korumak için elinden geleni yapıyordu.
Becky: "Richie sen nasıl bu kadar rahatsın ya nefret ediyorum bu huyundan."
Richie: "Yıllardır Tayland'a gelmemiş olan ben değilim salak alışkınım buraya ayrıca sen yeni başlıyorsun ben devam ediyorum."
Becky: "Bayağı destek oldun şuan saol."
Richie ve Becky aynı üniversitede okuyorlardı ama Richie Becky'den 4 yaş büyük yani son senesiydi. Richie buraya hakimdi ve babası kardeşine sahip çıkması için onu görevlendirdi.
Okula vardiginda Becky hala tedirgindi, zaten insan içine çıkmaktan hoşlanmıyordu. Klasik bir asosyal. Ve evet, geç kalmıştı. Koridordakilere sorarak sınıfını buldu. Bodozlama girdigi için bütün öğrenciler ona bakıyordu.
Öğretmen: "Üniversitenin ilk gününden geç kalıyorsun ve özür bile dilemiyorsun bu ne rahatlık?"
Halbuki daha yeni sınıfa girmişti.
Becky: "Özür dilerim benim suçum değildi."
Öğretmen: "İlk gün olduğu icin kabul ediyorum geç otur."
Tek arkada bir sıra boştu. Mecburen oraya oturacaktı.
Becky: *iki saat tanışacak mıyız cidden ya*
Kafasını sıraya koydu ve gözlerini kapattı. Ta ki bir el onu dürtünceye kadar.
Becky:"NE VAR BE"
Sesi o kadar yüksek çıkmamıştı ama bu kızı korkutmaya yeterliydi.
?:"sakin ol aynı sırada oturuyoruz diye tanışmak istedim"
Ve kız elini uzatti. Becky kafasını kaldırıp baktığında bakakalmıştı. Çok güzeldi. Birkaç saniye sadece öyle kaldı. Hayır kızlardan hoşlanmıyordu ama bu öyle birşey değildi. Sanki başka bir evrene ışınlanmış gibiydi. Zamanı durdurup saatlerce bakmak istiyordu. Kızın güler yüzü kalbini ısıtmıştı,yorgunluğunu unutmuştu.
?:"yüzümde birşey mi var?"
Becky:"A. Şey hayır. Becky ben. Kısaca
bec diyebilirsin."Freen:"freen ben memnun oldum"
Becky:*freen demek, seninle anlaşılan cok işim var freen."
Freen'in güler yüzü düşmemişti. Hala el sıkışıp bakışıyorlardı.
Nam:"Hey bizim asosyal Freen'e baksana tutuldu kaldı kızın karşında"
Heng:"Oha kızda taşmış ama he Tayland'lı olduğuna emin miyiz"
Nam:"Heng iyi misin yengemiz olacak kıza ne diyorsun ayrıca eskiden Freen'e yürüdüğünü hatırlatırım"
Heng:"İyi be sustum"
Nam Freen'in sırtına vurdu ve becky'e döndü
Nam:"Selam güzel kız. Ben bu salak asosyalin arkadasiyim. Adım Nam. Tanışalım mı? Grup kurariz. Hee bu arkamdaki tipsiz de heng ona gerek yok ama.
Heng:"Kıza niye öyle diyorsun. Selam ben Heng ayrıca tipsiz değil gayette yakışıklıyım. Numaramı verebilirim istersen."
Freen boğazına birşey takılmış gibi öksurdu
Freen:"Heng her gördüğün kıza yavşama ve kız belki istemiyor tacizci misin."
Becky:"Yok sorun değil ve sizinle arkadaş olmayı çok isterim"
Heng:"Bak istiyormuş ne kastın bu kadar"
Nam:"Birileri yeni gelen kızı kıskandı sanırım"
Freen nam'in sırtını cimcikledi ve kulağına fısıldadı
Freen:"Boş yapmaya devam ederseniz sevgiline dün klüpe gittiğini söylerim"
Nam:"Mızıkcısın. Tamam sustum."
Freen: 'becky'e dönerek' "Böyle bir tanışma için özür dilerim. İstersen ders çıkışı yemekhane de daha düzgün tanışabiliriz"
Becky:"Tabii ki. Zaten şuan hiç arkadaşım yok."
Öğretmen:"Arkada noluyor lütfen susun ve üniversitenin ciddi birşey olduğunun
farkına varın. Ben üniversitedeyken...."Öğretmen hayatını anlatmaya başlamıştı. Becky tekrar kafasını sıraya koydu ve kalan dakikalar boyunca o gülüşü düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN
Fanfictionbeckfreen sevenler için: Tayland'a yıllar sonra gelmiş bir kız ve kimliğini gizleyen üniversite öğrencisi bir ajan