...ᘛ⁐̤ᕐᐷ
Bir bebek gibi uyuyordu. Tenefüsteydik ama uyandırmak istemedim. Herkes sınıftan çıktı. Becky ve ben yalnız kaldık. Saçlarıyla oynamaya başladım. İpek gibi. Sonra bende uzandım ve gözlerimi kapattım.Gözümü açtığımda Nam beni dürtüyordu.
Nam: "Okulun bitmesine 2 ders kaldı ve hala uyuyorsunuz."
Ne? Cidden o kadar uyuduk mu? Kalktığımda Becky'i göremedim.
Freen: "O nerde?"
Nam: "Heng'le beraber yemekhanedeler. Bizde gidelim."
Kurt gibi açım, sadece kahvaltıyla duruyorum çünkü. Yemeklerimizi alıp oturduk. Becky ve Heng bir konu hakkında konuşuyorlardı.
Heng: "Yani maçına izlemeye geleceğız ve çıkışta toplantıya gideceğiz değil mi? Ah uzun bir gün olacak."
Freen: "Noluyo ya?"
Becky: "Pazar günü maçım var. Maçtan yarım saat sonra şirkette toplantı, parti benzeri birşey var. İzlemeye gelir misiniz?"
Nam: "Tabii ki geleceğiz. Küçük kızımızı ilk maçında yalnız bırakmayız."
Nam, Becky'nin yanaklarını sıktı.
Freen: "Yarın bir program yok değil mi? Uyumak istiyorum."
Nam: "Of be Freen. Bugün Becky'le okulda bile mışıl mışıl uyudun, hala uyku düşünüyorsun."
Becky: "Benim cumartesi full antrenmanım var."
Yemeklerimizi yedik ve sınıfa tekrar döndük. Ah cok sıkıcı bir ders. Psikolojiyi ilerde ne yapacağım ki? Ben insanların psikolojisini bozan biriyim. Neyseki kalan iki derste hızlı bitti. Bugün bir program yok. Eve gidip sadece yatacağım.
Herkes toparlanmaya başladı. Becky sınıftan çıkıp abisinin yanına gitti. Bizde arabayla eve döndük. Eve ilk girdiğimde hemen duşa girdim ve rahatladım. Yatağıma uzanıp telefona baktım. Becky, aklımdan çıkmıyor. Yazmak istiyorum ona. Ama ne demeliyim? Ya çok yazmamdan tiksinirse? Tanrım uzun zaman sonra sevdiğim biri sevgilim oldu. Ne yapacağım.
Freenn🐰:Hey becky napıyorsun
Bb💗: Yatağımda uzanıyorum sen
Freenn🐰:Bende aynı birşey sorucam antrenmanlara misafir kabul ediliyor mu
Bb💗: Gelmek mi istiyorsunuz
Freenn🐰:Sadece ben
Bb💗: Gelebilirsin tabii ki Antrenman sonrası gece oluyor ama birşeyler yapabiliriz
Freenn🐰:Bize gitmeyelim bence Dışarı da mı takılsak
Bb💗: Nerde mesela
Freenn🐰:Sahile gidelim oturur sohbet ederiz
Bb💗:Ben kabulüm
Freenn🐰: Anlaştık antrenman kaçta olucak
Bb💗: Saat 10'da başlıyor bizim okulun sahasında
Freenn🐰:Orada olacağım
Bb💗: Görüşürüz Sevgilim
Freenn🐰: Sevgilim?
Bb💗: Sevgili değil miyiz
Freenn🐰: Tamam minik bebek görüşürüz
Bb💗:🥺Sevgilim... Bu sözleri uzun zaman sonra duymak çok iyi. Aşka küsmüşken neden bir anda hayatıma girdi? Onu çok seviyorum ama benim hayatımda kötü birşey olmadan olmaz. Ona zarar gelmesini istemiyorum. Tanrım lütfen onu koru. Hayatımdaki kurallar değişsin artık. Ne kuralları mı? Hemen söyleyeyim.
1- Biriyle 3 aydan fazla sevgili olma. O 3 ayın sonunda ya birimiz aldatır ya da kavga ederiz. O yüzden hep nazikçe ayrılmayı tercih ederim. Ama Becky de böyle birşey olmasını istemiyorum.
2- Beraber olduğun kişiyi annenle tanıştırma. Bu kural sadece üniversite sonuna kadar geçerli. Annem birini öğrendiğinde ayrıldıktan sonra çok üzülüyor. Becky annemle uyum sağlar diye düşünüyorum ama daha değil.
3- Ormandaki eve kimseyi davet etme. Ormanda bir evim var. Rahmetli babamdan kalma. Oraya sadece ben gittim bu zamana kadar. Kafamı dağıtıp şehre geri dönüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN
Fanfictionbeckfreen sevenler için: Tayland'a yıllar sonra gelmiş bir kız ve kimliğini gizleyen üniversite öğrencisi bir ajan