S2 Bölüm 11: Düğün vakti...

72 10 29
                                    

ᕙ⁠[⁠・⁠۝・⁠]⁠ᕗ
Sabah yoğun baş ağrısıyla kalktım. Kafamı kaldırdığım da Freen yanımda yatıyordu. Dün geceyi hatırlamaya çalıştım ama hiç birşey aklıma gelmiyordu. Banyoya girdim. Telefonuma baktığımda Jack'ten cevapsız arama vardı. Hemen geri aradım.

"Günaydın Jack bey. Haber vermediğim için özür dilerim. Freen burada ve hiçbirşey olmadı.

Jack: "Biliyorum babanız söyledi. Güveniyorum size."

Babam mı söyledi? O nerden biliyor lan? Yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım. Freen uyanmaya çalışıyordu.

"Günaydınn."
Gülümsedim
"Günaydın. Anlatmamı ister misin?"

F: "Çabuk anlat."

Yanına oturdum.

Becky: "Dua et içkiye dayanıklıyım. Çok az sarhoştum. Sen bir anda dans etmeye başladın. Sonra beni de aldın beraber dans ettin. Bana sürtünüyordun falan. Sonra beni öpmeye başladın. Dedin burada olmaz eve geçelim. Sonra arabaya bindik. Eve gidene kadar beni elledin. Her yerimi. Sonra da sızdın. Ben seni yatağa çıkardım üstünü değiştirdim."

F: "Ne? Ciddi misin? Ama birşey sorucam. Ben sana neden burada olmaz eve geçelim dedim ve ne ara seninle öpüştüm?"

Becky: "Cidden duymak istiyor musun? Sen dans ettikten sonra beni koltuğa ittin ve kucağıma çıktın. Tanrım şimdi hatırlayınca daha iyi. O kadar güzel hareket ediyordun ki... Neyse ohm. Ben sen kucağımdayken kulağına yaklaştım ve 'erkek olsaydım çoktan sikmiştim seni' sende 'erkek olmama ne gerek var güzelim' dedin. Sonra bana döndün ve hala kucağımdayken dudağıma yapıştın."

F: "Bir saniye hatırlıyorum. Biz öpüşürken sende karşılık vermiştin. Hatta elini elbisemden içeri soktun. Dur bekle hatırlıcam."

Becky: "Sus artık."

F: "Heh hatırladım. Elinle ka-"

Sözünü kestim ve dudağına yapıştım.

"Susacak mısın yoksa bir daha öpeyim mi?"

F: "Ne ya hatırlamaya çalışıyorum. Sen elini benim kalçama götürmüştün. Dur sadece kalçama da değil. Sanırım ö-"

Tekrar öptüm. Yatağa yatırdım ve üstüne çıktım. Tam ellerimi içine sokacakken bir ses duydum.

"Beckyy. Beckyyyy. BECKY!"

"Ne noluyo? Freen?" Gözlerimi açtım ve Freen kucağımdaydı.

Freen: "Şükür uyandın. İki saattir uyandırmaya çalışıyorum. Kahvaltı hazır."

"Ne, rüya mıydı onlar amk?"

Freen: "Ne rüya mıydı?"

"NEFRET EDİYORUM HAYATIMDANNNN."

Freen: "Hadi gel kahvaltıya daha konuşacaklarımız var."

Üstümden kalktı ve mutfağa gitti. Bende yüzümü yıkayıp yanına gittim.

"Çok açım Sarocha. Ne yaptın bakalım?"

Freen: "Yumurta. Umarım beğenirsin Rebecca."

"Beğenirim beğenirim. Jack ile konuştun mu? Dün haber vermedim."

Freen: "Evet. Kızmadı da. Dün noldu? Çok birşey hatırlamıyorum."

Dün olanlar gerçekti o zaman. Gece yatana kadar olan herşeyi anlattım.

OYUNBOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin