11. BÖLÜM

128 12 5
                                    

R18+

Becky: "Senden hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?"

Dudağına yapıştım. Çok ateşli bir şekilde öpüşüyorduk. Elleri saçlarımı düzeltiyordu. Çilekli lip balmının tadı, tüm yemeklerden daha lezzetliydi. Ellerim sırtındaydı. Kucağıma aldım. Bacakları belimi sardı. Dudağımı bırakıp boynuma girdi. Hafifçe ısırıyor. Merdivenlerden çıkarken inlememek için kendimi zor tutuyorum.

Odamın kapısını açar açmaz yatağa yatırdım. Oturur pozisyondaydı. Tişörtünü çıkardım ve rastgele bir yere fırlattım. O ince beli çok güzel. Gömleğimi çıkardı. Üstüne gitmeye başladım bir anda kendine çekip üstüne düştüm. Öpüşmeye devam ettik. Elleri pantolonumdaydı. Tek bir hamleyle çıkardı. Üstüme çıktı ve boynumu emmeye başladı. Nasıl bu kadar hızlı oldu herşey?

İnlemelerim duyulabilirdi. Parmağımı ısırdım. Sütyenimi çıkardı ve beni dümdüz yatırdı. Yatağımın yanından birşey aldı ve onunla gözümü kapattı. Hissetme duyum daha da açılmıştı sanki. Artık tamamen çıplaktım. Hala bedenime izlerini bırakırken ellerink hissettim. Bu hareketleri nerden öğrendi?

ᕙ⁠[⁠・⁠۝・⁠]⁠ᕗ

Tanrım hiç bitmesin istiyorum. Üst vücudunun her yerine izimi bıraktıktan sonra alta geçtim. Orta parmağımla etrafını okşadım. Kıvranıyordu. Kulağına uzanıp

Becky: "Uslu durup ses çıkarmazsan istediğini vereceğim."

Dedim ve boynunu öptüm. Yavaşça orta parmağımı soktum. Sandığımdan daha ıslak ve dardı. Zamanla hızlanmaya başladım. Kafalarımız yanyanaydı. Tüm nefes alışları, sessizce inlemeleri doğrudan kulağıma geliyordu. İkinci parmağımı da soktuğumda kafası geriye gitti. Sesli bir inleme bıraktı odaya. Yankılanıp kulağıma geri geldi. İnlemesini istiyorum ama diğerlerinin duymaması lazım. Dudaklarını ısırmaması için kendi dudaklarımı verdim.

Diğer elimle olabilen her yerini okşuyordum. Hızlandım. Gelmesi yakındı. İnlemesine izin verdim. Elimi çıkarıp dilimle devam ettim. Hassiktir cidden çok dar. Bacakları omzumda ve eli saçımı çekiyordu. Baktığımda hala inlememek için kendi parmağını ısırıyordu. Parmağını çekip sırtıma tırnaklarını batırdı. Titredi ve kendinj geriye bıraktı. Herşeyi temizleyip yukarı geri döndüm.
Nefes nefese kaldığı için izin verdim. Yanına uzandım.

…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

Hayatımda yaşadığım en iyi şeydi. Çok tecrübeli. Daha önce hiçbir kızın altında kalmadım. Ama Becky çok farklı. Yanıma uzandı. Nefes nefeseydim. Ona baktım. Yine aynı gülümseme vardı. Sadece tişörtü yoktu.

Freen: "Sen neden böylesin?"

Becky: "Çıkarmak ister misin?"

İkinci tur için hazırdım. Üstüne çıktım ve tüm kıyafetlerini çıkardım. Dudağına yumuldum. Hızlı olmasını istiyordum. İki parmağımıda birden soktum. Çok sesli inledi. Boynundan tuttum. Onun bana çektirdiği eziyetten daha çok ben onu serbest bırakacaktım. Tabii bir şartla.

Parmağımı sokmamla hızlanmam bir oldu. Tek düşündüğüm şey orasıydı. Çok dar ve ıslak. Benden daha ıslak bile olabilir. İnlemeleri beni hiç olmadığım kadar hızlanmama neden oluyordu. Elimle boynunu sıktım. Nefes almasını engelledim. Ama hiç birşey yapamıyordu. Elimi boynundan çekip öpmeye başladım. Nefes almasın diye fırsat vermemeye çalışıyordum. Geldiğini hissettiğinde elimi çektim.

Freen: "Neden kendin yapmıyorsun?"

Becky: "Freen lütfen. Çok yakınım, yalvarırım bitir."

Freen:  "Biraz daha."

OYUNBOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin