S2 Bölüm 12: Durun!

47 11 9
                                    

Nm: "Sayın Freen Chankimha. Jack Morgan'ı hiç kimsenin baskısı altında kalmadan, iyi günde, kötü günde, hastalıkta, sağlıkta, kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

Derin bir nefes aldım.

Tam sözüme başlayacakken arkadan tanıdık bir ses bağırdı.

"Durun!"

Ben dahil herkes sesin geldiği yere baktı. Jack ile benim yürüdüğüm yerden geliyordu.

"Teşekkür ederim İce." Dedi mikrofonu alarak. Yüzünde maske vardı ama kız olduğu belliydi.

"Buradaki herkese soruyorum. Cidden Freen hiç kimsenin baskısı altında kalmadan mı yapıyor bunu?"

Jack: "Kim bu? Atın şunu dışarı!"

Korumalardan biri üstüne gitti ama o kız tek yumruğuyla yere indirdi.

X: "Eskiden ajan olan biri için bu korumalar yetmez. Freen bundan 3 yıl önce Jack ile zorla sevgili oldu. Evet. Biriyle ilişkisi de o yüzden bitti. Hiç kimse toz pembe değildir bu hayatta.

Freen giderken ayrıldığı kişi kendine bir kural koymuştu oysa. Bir daha Freen dönse bile yüzüne bakmayacaktı güya. Ama duygularına karşı yenildi. Her ne kadar arkadaşım, sevmiyorum dese de içinde birşeyler oynuyordu.

Freen'in bir daha gitmesine izin vermeyecekti o kız. Kafasına koymuştu. Evet belki oyunbozanlık yaptı. Kuralları çiğnedi. Fakat hayatını aşkı onun için daha da önemliydi. Şimdi izin verirsen Sarocha. Kurtarayım seni bu ızdıraptan.

Ama ondan önce. Jack'in Freen'e neler yaptığını izletmek istiyorum."

Becky... Ne yapıyorsun bebeğim?

Duvara bir video yansıtıldı. Herkes merakla izliyordu. Tatildeyken otoparkta olan olayın videosuydu bu. Kim çekti ki bunu. Video bittikten sonra gözler Jack'e çevrildi.

Becky: "Öncelikle videoyu çeken kişiye teşekkürlerimi sunuyorum. Freen'in de sözlü itirafıyla Jack'in ona zorla taciz ettiği bulunuyor. Dinlediğiniz için teşekkür ederim fakat kaçırmam gereken dünyalar güzeli bir kız var."

Koşarak yanıma geldi ve elimi tuttu. Jack karşı çıkmaya çalıştı ama çok hızlı sürüklüyordu. Durdum. Gitmek istiyordum ama Jack bizi tekrar bulacaktı.

Becky: "Zorla alırım."

"Alamazsın."

Becky: "Sen öyle san."

Bir anda kucağına aldı. O koşarken yanımızda korumalarımızda vardı. Bizim korumalarımız...

Salonun önünde hazır olan arabaya bindik. Beni ön koltuğa oturttu. Kemerimu taktı ve yanağımı öptü. Kendisi de bindi ve gazı kökledi.

"Gelmek istediğimi kim söyledi? Ya Jack'i seviyor olsaydım?"

Becky: "Freen, gerçekleri konuşalım. Benden sonra tabii ki de Jack gibi küçük siki olan birine gitmezsin. Haksız mıyım?"

"Egoistsin."

Becky: "Bende seni seviyorum bebeğim. Ayrıca yolumuz uzun haberin olsun."

"Nereye gidiyoruz?"

Becky: "Çok güzel bir yere. Sadece ikimiz değil. Sözümü bölme sürpriz çünkü."

"Delisin."

B: "Sana deliyim bebeğim." Alnımı öptü. O sırada şarkı açıyordu. *Ve ben* (şarkı ismi)

"Jack'e nolcak?"

OYUNBOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin