S2 Bölüm 5: Hesabın sahibi.

54 9 33
                                    

Toplantı beklediğimden kısa sürdü. Nam ve Heng'in yanına gittim. Dün olanları anlattım.

Heng: "Video şuan internette yaygın. Hatta trendlere girmişsiniz, fakat zorla evlendirilme olayını kabullenemedim."

Nam: "Bende, Freen'i kurtaramaz mıyız? Her ne kadar Jack ile sevişmesi yüzünden aramız bozulsa da ona yardım etmeliyiz."

Tam cevak verecektim ki bildirim geldi. Heng ve Nam kendi aralarında konuşurken ben bildirime baktım, Freen'dendi.

Freen: Gezmem için Jack dışarı çıkmama izin verdi. Nerdesin?

Ben: Nam ve Heng ile beraber bir kafedeyim. Seni almaya geleyim mi?

Freen:Olur, ama onlar birşey der mi?

Ben: Sen gel yeter. Otele geliyorum.

Arabama bindim ve otele gittim. Kapının önünde beni bekliyordu. Korna çaldım. Önce tanımadı herhalde. Canı açtım.

Becky: "Bayan Chankimha beni arzu etmişsiniz."
Freen: "Senin araban mı?"
Becky: "Evet, hadi bin."

Arabaya ilk bindiğinde sessizlik oluştu. İlk konuşan Freen'di.
Freen: "Jack ile nişanlandığından beri neredeyse hiç param yok. Kocam güzel bir şirketin CEO'su olabilir fakat kartlarım limitli. Çok az izin veriyor."

Becky: "Evde napıyorsun?"
Freen: "Genelde şirkette çalışıyorum sadece. Ya da İce ile buluşuyorum."

Becky: "O kim?"
Freen: "Jack'in kardeşi. Ama beni destekliyor çünkü Jack onu da kısıtlıyor."

Becky: "Vay orospu çocuğu."
Direksiyon da olan elimi tuttu.

Freen: "Senden beni affetmeni istemiyorum ama en azından şu durumdan kurtulmama yardım et, nolur."

Elini öptüm.
Becky: "Seni affedeli yıllar oldu Freen. Merak etme kurtaracağım."

Bizimkilerin yanına geldik. Direk birbirilerine sarıldılar. Hasret giderdikten sonra Freen'in birşey söylemesini istedim.

Freen: "Gerek yok ben tokum."
Becky: "Bugün hesap benden, söyle dediysem söyle."

Freen: "Tokum dedim B uzatma."
Becky:"Ben bir adet pizza, Freen'e de hamburger alalım. Sizde söyleyin."

Herkes siparişini verdi. Siparişler geldi. Freen çocuk gibi tabağı kendinden itti.

B: "Ye şunu."
F: "Yoo."
B: "Zorla yediririm herkesin ortasında görürsün."
F: "Off ya."

Tabağı kendine çekti. Önce nazikçe bir ısırık aldı. Sonra aç köpekler gibi yedi. Nem ve Heng gülerek bize bakıyorlar.

Nam: "Freen sen bilmiyorsundur. Ben hamileyim."
Freen:"Ney?! Oha. Sen ve bebek. Hiç yakıştıramadım. Tanrı çocuğunuza sağlık versin."

Heng:"Kapa çeneni. Benim karım çok güzel bir anne olacak."

Becky: "O tamam yine başlıyoruz, kapatın konuyu. Freen, kaç saat burada kalabilirsin?"
Freen: "6'ya kadar buradayım. Zaten 7'de etkinlik var."

Nam: "Ne etkinliği?"
Freen: "Konser olacakmış herhalde. Jack gideceği için mecbur benimde gitmem lazım."

Heng: "Biz de konserde oluruz. Bir ara kaçıp yanımıza gelebilir misin?"
Freen: "Denerim."

Becky: "Buradan çıkınca napalım?
Nam: "Bana farketmez, ama şimdi güzel bir Avm'ye gitsek tadından yenmezdi."

Becky: "Freen sen?"
Freen: "Siz nereye ben oraya, karışmıyorum."

OYUNBOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin