עוד יום, עוד פרקקקק
מקווה שנהניתן בערב חג ❤️
קריאה מהנהההה 😍💚💙
עוד שבוע עבר, והמחשבות שלי על לואי עדיין לא פסקו. הוא לא יוצא לי מהראש, וזה מפריע לי כל כך.
אני מאמין שעשיתי את הדבר הנכון, ומגיע לי טוב יותר מזה. לואי לא באמת התחשב בי או ברגשות שלי, ועצם זה שהוא חשב שזה יהיה בסדר אם הוא יישאר עם אלינור וישחק איתי מהצד, זה פשוט לא מתאים. זה לא הגבר שאני צריך להיות איתו.משהו בסיטואציה הזו הזכיר לי את מערכת היחסים שלי עם דניאל. אמנם דניאל היה מחוץ לארון, אבל תמיד הרגיש לי שהוא מתבייש בהיותו ביסקסואל ומתבייש להיראות איתי באופן כללי. אני חושב שבגלל זה הוא החליט לבגוד בי עם אישה.
אני זוכר איך זה גרם לי להרגיש חסר אונים ופגוע, ואני לא מאמין שנתתי יד שמשהו כזה יקרה למישהי אחרת. אני לא מאמין שעזרתי ללואי לבגוד באלינור.
הגעתי לספריה וחיכיתי שם לנייל, ליאם ושון. קיוויתי שיגיעו כמה שיותר מהר, כי ידעתי שעד שיגיעו אני אמשיך לטבוע במחשבות שלי. תוך מספר שניות, ראיתי את ליאם מרחוק ונופפתי לו. הוא התקדם לכיווני, נתן לי חיבוק כשהגיע אליי.
"איך אתה?" הוא שאל אותי, מתיישב בשולחן שהיה קרוב אלינו.
"אני עדיין חושב עליו, אני לא אשקר.." אמרתי לו, מבט מעט עצוב התפרש על פניי. "אבל אני מרגיש שהמצב משתפר. זה היה הדבר הנכון לעשות, אתה צדקת."
"יופי" ליאם אמר עם חיוך קטן ומנחם. ראינו את שון ונייל, שהתקרבו אלינו במהירות.
"בוקר טוב!" נייל אמר בעליזות, אותה העליזות אשר השתלטה עליו מהיום בו הכיר את אמיליה. שון הביט בנו בחיוך, ואנחנו חייכנו אליו חזרה. שון נראה אפילו טוב יותר מלפני, ואני שמח שהוא לא נתן לרגשות שלו להשתלט עליו. מקווה שבקרוב הוא ימצא בחורה מדהימה שתעריך את מה שיש לה.
"בלי חפירות מיותרות, היום נפגשים אצל טיילור" נייל אמר, מבלי להרחיב יותר מדי, הרי היינו נפגשים אצלה באופן קבוע בכל יום שישי. נייל אפילו לא טרח לשאול אם כולנו באים.
"אתה תבוא?" ליאם שאל אותי בשקט.
"א-אני.. אדבר איתך על זה אחרי זה." עניתי לו, מעט מגמגם.
המשכנו לדבר בקפיטריה כשעה בזמן שאכלנו, ואז נשמע צלצול בית הספר. ארבעתנו קמנו ממקומנו, ואני וליאם התקדמנו לכיוון כיתת הביולוגיה שלנו.
"אתה לא רוצה ללכת איתנו?" ליאם שאל אותי, והנדתי בראשי כתגובה.
"כלומר, אני רוצה ללכת איתכם, אני פשוט.." התחלתי להסביר את עצמי, מביט קדימה בריקנות בזמן שאני הולך.
"אני לא רוצה לראות אותו. זה מסובך לי מידי."
YOU ARE READING
Habit || Larry Stylinson
Fanfiction** גמור ** "על מה יש לנו לדבר? הייתי שיכור. קורה." -- "אם זה מה שקורה כשאתה שיכור, אתה בבעיה רצינית." "אוקיי, אז אני בבעיה. תן לי לפתור את הבעיות שלי בעצמי." פאנפיק על לארי סטיילינסון :) ** מכיל קטעים מיניים **