בנות, כרגיל תודה רבה על כל התמיכה שלכן!!
התגובות שלכן כל כך מצחיקות אותי ואני נהנית לקרוא אותן.
כמו שעדכנתי בתיאור של הפאנפיק, הפאנפיק כולל קטעים מיניים, ואם אני אשים אזהרה על כל פרק זה לא יסתיים חחחחח
אז מזהירה מראש שמידי פעם יהיו חלקים מיניים ואם מישהי מרגישה לא בנוח תדלגו עליהם.
אם מישהי צריכה, אני תמיד זמינה בהודעה פרטית (:
אוהבת המון וקריאה מהנההההה💚💙
"אני מוכן, אתה בא?" נייל שאל אותי בטלפון.
"כן, אני יורד עוד כמה שניות" אמרתי לו וניתקתי את השיחה. הבטתי בעצמי במראה, מסדר מעט את תלתליי, שכבר הגיעו כמעט לכתפיים שלי. לבשתי חולצה לבנה ומעט צמודה ומכנס סקיני שחור. לא רציתי ללבוש משהו מתאמץ מידי, אבל כן קיוויתי שזה ימשוך את תשומת ליבו של לואי אליי.
לא הצלחתי להפסיק לחשוב עליו כל השבוע. חיכיתי בכל יום לקבל הודעה ממנו, ושום הודעה לא הגיעה.
גם אם הוא לא רצה שנדבר על מה שהיה, לפחות שישלח הודעה לבדוק מה איתי. הוא לא יכול לנשק אותי כמו שהוא נישק ואז לשכוח מקיומי במשך כמה ימים.ירדתי במדרגות במהירות ויצאתי מהבית. ג׳מה כבר לא הייתה כאן, סטן והיא יצאו לפני שעה. אנחנו איחרנו כי חיכינו לשון, שבסוף הודיע שהוא לא מגיע כי הוא עם קמילה. אני לא יודע איך ציפינו לתרחיש אחר.
"לקח לך זמן" נייל אמר כשנכנסתי. אני סגרתי את הדלת אחריי, חוגר את עצמי.
"שנצא?" ליאם שאל כשראה שאני חגור, ואני הנהנתי בחיוך מעט לחוץ. נייל התחיל לנסוע, והלחץ שהיה אגור בתוכי התחיל להשפיע על המחשבות שלי.
הנסיעה הייתה יחסית קצרה אבל הרגישה כמו נצח. לא הפסקתי לחשוב על מה שעומד לקרות היום עם לואי. איך הוא ירגיש כשהוא יראה אותי? הוא ידבר איתי על זה? הוא יתעלם ממני? הוא יתנצל שוב? הוא יאשים את האלכוהול?
כשהגענו ליאם ונייל קפצו ישר מהרכב, ואני לקחתי קצת יותר את הזמן, מנסה להכין את עצמי לשיחה שלי ושל לואי שעומדת להגיע.נכנסנו לתוך הבית של טיילור, שלמרות שכבר היינו בו בסוף השבוע שעבר, עדיין התפעלנו מגודלו.
נייל וליאם ישר בירכו לשלום את שאר האנשים, אותם הם כבר הספיקו להכיר טוב. נייל מצא את אמיליה, שישבה ביחד עם אלינור וג׳מה, והגיע להתיישב לידה. הם דיברו בלי הפסקה במשך כל השבוע מאז שהם נפגשו לראשונה, אבל לא יצא להם עדיין להיפגש בגלל הלימודים, אז יכולתי לראות את ההתלהבות על פניהם כשסוף סוף התראו. ליאם דיבר מעט עם זאיין וטיילור ולאחר מכן הלך לשבת ליד נייל.אני סרקתי בחלל החדר אחר הבחור עם העיניים הכחולות. איפה הוא? איפה לואי?
נכנסתי למטבח, שהיה בחדר הפינתי שבקומה הראשונה. גם שם הוא לא היה. הרמתי לעצמי בקבוק בירה סגור ופתחתי אותו, שתיתי והבטתי ישר, עם הגב אל דלת הכניסה, נאנח מעט בקול. הסתובבתי על מנת לצאת מהחדר, ופתאום ראיתי אותו נכנס לחדר.
YOU ARE READING
Habit || Larry Stylinson
Fanfiction** גמור ** "על מה יש לנו לדבר? הייתי שיכור. קורה." -- "אם זה מה שקורה כשאתה שיכור, אתה בבעיה רצינית." "אוקיי, אז אני בבעיה. תן לי לפתור את הבעיות שלי בעצמי." פאנפיק על לארי סטיילינסון :) ** מכיל קטעים מיניים **