פרק 28 שמח לכולנו! ווהוווווווווווווווווו!
כרגיל רציתי להגיד תודה לכל התגובות וההצבעות.
לא הגענו למטרה, אבל אני אוהבת אתכן יותר מידי חעםןמגםכןחכםעחכפםק לא יכולתי להתאפק❤️קריאה מהנהההההההההה
💙💚
"ערב טוב ניילר!" אמרתי בחיוך כשנכנסתי למכונית שלו. ליאם כבר היה לידו, במושב הנוסע, ואת שון ודילן תיכננו לפגוש שם.
"שכחתי לעדכן אתכם, אנחנו ניפגש היום אצל אמיליה ולא אצל טיילור. יש לה בית ריק אז היא רצתה לארח הפעם." הוא אמר בזמן שחגרתי, ואני הנהנתי בהבנה. כיף להיות באחוזה הענקית של טיילור, אבל מתיאוריו של נייל נשמע שגם הבית של אמיליה גדול ויוקרתי.
אחרי נסיעה קצרה נייל חנה בחצר ביתה של אמיליה. יצאנו מהרכב ונכנסנו לבית. תיאוריו של נייל היו נכונים- אמנם הבית לא היה גדול כמו של טיילור, אך הוא היה נראה גדול ומסודר. הבטתי בבית לגובה, היה נראה שיש בו לפחות 3 קומות. בחצר הבית יכולתי לראות בריכה לא קטנה, שכרגע הייתה מכוסה.
התקדמנו לכיוון הדלת, אך נעצרנו כששמענו את שון קורא לנו מאחור. הוא התקדם לכיווננו ביחד עם דילן, שהביט בי עם חיוך רחב.
נייל דפק על דלת הבית ואמיליה פתחה לו. היא כבר הייתה נראית שיכורה, וקיבלה אותו עם נשיקה -קצת יותר מידי- ארוכה על שפתיו.אני כחכחתי בגרון, גורם לאמיליה לנתק את הנשיקה ולהביט לכיווננו. "מצטערת, בנים!" היא אמרה בחיוך ונתנה לנו להיכנס לבית.
בבית של אמיליה היו המון אנשים, ואת חלקם לא הכרנו. אלו כנראה היו חברים נוספים שלהם מהלימודים. ג׳מה וסטן כבר היו בסלון, ומבטי התכווץ מעט כשראיתי אותם מתמזמזים. זה היה מגעיל.
סרקתי עם מבטי את שאר החדר, מנסה להכחיש במוחי שחיפשתי אחר בחור ספציפי. לא היה סימן כרגע ללואי, אך כן היו המון אנשים שרקדו בסלון לצלילי מוזיקה חזקה, ותיארתי לעצמי אם הוא אולי נמצא בין הקהל.
"לפני שאתם מתחילים לשתות, אני רוצה שתכירו את אחותי!" אמיליה אמרה והתרחקה מאיתנו במהירות.
"יש לאמיליה אחות?" שאלתי את נייל, והוא הנהן.
"היא בכיתה י' כרגע, היא ממש מתוקה." נייל הסביר ואני הנהנתי בהבנה. תוך כמה שניות אמיליה חזרה, מושכת בחורה צעירה בידה.
"תכירו, זאת קרולין. קרולין, אלו הבנים החמודים שסיפרתי לך עליהם." אמיליה אמרה, וקרצה לאחותה כשפנתה אליה. מיד לאחר מכן היא תפסה את נייל בידו והתרחקה ממנו במהירות, משאירה אותנו עם אחותה, שנראתה מובכת.
"נעים להכיר, קרולין!" אמרתי בטון מנומס, חיוך התפרש על פניי.
"כן, אני מצטערת על זה.. סיימתי לפני כמה חודשים מערכת יחסים עם מישהו, ואמיליה קצת לחוצה שאכיר מישהו חדש." היא אמרה, משפילה את מבטה על הרצפה.
YOU ARE READING
Habit || Larry Stylinson
Hayran Kurgu** גמור ** "על מה יש לנו לדבר? הייתי שיכור. קורה." -- "אם זה מה שקורה כשאתה שיכור, אתה בבעיה רצינית." "אוקיי, אז אני בבעיה. תן לי לפתור את הבעיות שלי בעצמי." פאנפיק על לארי סטיילינסון :) ** מכיל קטעים מיניים **