פרק 16

173 24 123
                                    

שלוםםםםםםםםם
אתן סופר מהירות אני שמחה ממש
היום פרק קצת פחות מציק❤️

אגלה לכן סוד - 16 זה המספר האהוב עליייייי

ולחפירה היומית שלכן - חפירות על שירייםםםםם
תכתבו בתגובה שיר שעולה לכן לראש/שיר אתן חורשות עליו לאחרונה/שיר שממש חשוב לכן/השיר האהוב עליכן
(לא רק של הבנים, כל מה שעולה לכן לראש)

כתבתן???!!!!?!

יופייייייייי!! פרק ארוך מהרגיל מחכה לכן 😉
קריאה מהנהההה

💙💚

"יש לי חדשות בשבילכם," נייל התחיל להגיד, בזמן שהוא, ליאם, שון ואני יצאנו מהכיתה בה למדנו מתמטיקה. "אני ואמיליה רשמית ביחד!" הוא אמר בחיוך רחב, ואנחנו בירכנו אותו וטפחנו על שכמתו.

זה היה בוקר יום שישי, ארבעה ימים אחרי יום ההולדת של לואי. לא עניתי לו על ההודעה שהוא כתב. עדיין הייתי עצבני מלקרוא את המילים האלו, ולא ידעתי איך להגיב אליהן. הרגשתי כאילו שאני כלי במשחק שלו, ועם כמה שנהניתי מהמשחק הזה, הבנתי שהגיע הזמן לחשוב על עצמי ועל הרגשות שהבנתי שיש לי.

אני לא הטיפוס של סטוצים חסרי משמעות, ואני לא יודע בדיוק לאן לואי מכוון איתי, אבל אני מניח שזה לא לזוגיות ארוכת טווח. במיוחד לא כשהוא עדיין יוצא עם בחורה.

"נלך היום לבית של טיילור, הפעם רק שתי החבורות כדי לחגוג" נייל אמר, ליאם ושון הנהנו. שמחתי שלפחות לאחד מאיתנו חיי האהבה מסתדרים.
מרגיש שאני ושון בתחרות סמויה של 'מי מתוסבך יותר', וליאם אפילו חושב על זוגיות. הוא יותר עסוק בלייעץ לנייל על דייטים ואהבה, ולתת כתף תומכת לי ולשון כשאנחנו נפגעים. הוא חבר טוב, אבל הייתי רוצה לראות אותו בזוגיות מאושרת.

הלכנו ביחד לכיוון חדר המוזיקה, לנגן טיפה לפני שהשיעור הבא מתחיל. "רגע, הארי" ליאם עצר אותי, ואני הסתובבתי לכיוונו. "אנחנו עדיין צריכים לדבר, אני רואה שמשהו עובר עלייך."

הרגשתי שאני משתכנע. לא רציתי להגיע למצב שאני מוציא את לואי מהארון, ומספר להם מה שקרה לי איתו. אבל הייתי חייב כבר לשחרר את זה. חוץ מזה, ידעתי שליאם ישמור את הסוד שלי ולא ידבר על זה עם אף אחד, אז סמכתי עליו שזה יישאר בינינו.
הבטתי בשון ובנייל. "תלכו לחדר המוזיקה, אני וליאם נפגוש אתכם שם".

.

ישבתי עם ליאם על ספסל בחצר, מספר לו את כל הסיפור מההתחלה. איך שלואי נכנס לחדר שלי שיכור, וישר שמתי עליו עין. איך שכמעט התנשקנו.

סיפרתי לו על הרגע שהוא האשים את האלכוהול, אבל למחרת לקח אותי לשירותים והתמזמז איתי.
סיפרתי על כך שגם כשניסיתי לדבר איתו, לואי לא נתן לי. שיכור או פיכח, הוא העדיף לפתות אותי מאשר לדבר על מה שהוא מרגיש.

Habit || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now