2|🍎|Yuva

17 2 0
                                    

Bölüm 2


Bay Donald ablamı öğlenden sonra akşam civarı getirdiğinde ablamın yüzünde güller uçuşuyordu en azından kardeşler arasında birimiz çok mutlu olacağız gibi hissediyordum. Violet haklıydı ablam bu yıl çok mutlu ve şanslı geçirecekti.


Ablam eve girdiğini gibi dış kapıyı bir hızla kapamış ve üstünü bile değiştirmeden bize gittiğinden üzere yaşadığı, ayağının takıldığı taşın detayına kadar her şeyi anlatmıştı.


Bakışları aşk sarhoşluğu geçirdiğinin resmi kanıtı gibi ışıl ışıldı.


"Çok güzeldi!"


"Buna şüphemiz hiç yok Amber merak etme." Annemin bir elini yanağına yaslamış film izler gibi ablama dalmasıyla içim burkulmuştu. Austin bizde böyle olur muyduk? Sen beni aşk sarhoşu edecek kadar sevgiye boğar mıydın? Bir azcığını bile esirgemezdin dimi? Sonuçta biz küçüklüğümüzden beri tanışıyoruz. Sen ben her bir kitap okurken hecelememe bile takılmadan soluksuz beni dinlerdin. Şimdi ben yine sana okusam dinler misin? Sana seni benden anlatsam dinler miydin? Dinler misin?


Austin aramızda ince bir çizgi var sen kendini daire içine almış duygularını halı altına süpürmüşsün. Anahtarı nereye koyduğu bilmeden nasıl sana ulaşmamı beklerdim şimdi ben kendimden?


"Bana yakın zamanda bir sürprizi varmış."


Ablama evlenme teklifi edecekti Bay Donald. Sonuç buna dayanıyordu. Bay Donald oldukça iyi bir geliri olan iş adamıydı ve ablamdan baştan beri etkilendiğini gözlemlemiş fark etmiştim.


"Şuan bu teklif için Bay Donald'da kızabilirim seni bizden almasına." Ablam ağızı kulaklarına gelecek şekilde bir gülümsemeyle hızlıca annem ile aramıza oturmuş ve beni boğacak şekilde sarılmıştı.


"Ah Benim küçük baykuşum seni hiç bırakır mıyım?" Kollarını üstümden çektiğinde akan gözyaşlarını yanaklarından silmiştim.


"Daha kendi yataklarını yeni toplamaya başlayan kızlarımdan biri evleniyor." Annemin söylenmesiyle ablamla ben birbirimize bakarak kahkaha atmıştık.


Yasaklanmış Masal Resitali | Forbidden Fairy Tale Recital |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin