20|🍎| Bay Dominic

7 0 0
                                    

Bölüm 20

"O terbiyesiz kadın sana neden öyle şeyler söyledi Catherine?" Annemin yüzündeki kızgın ifadeden ablama bir bakış atmıştım.

"Geçen gün Catherine ile birlikte bir yazar ile buluşmaya gitmiştik biliyorsun. Yazar aklını kaçırmış gibi önce bana karşı aşırı sınırsız bir samimiyet gösterdi. Ona nişanlı olduğumu söylediğimde bu sefer Catherine temasta bulunmaya kalktı." Ablamın inandırıcı konuşmasıyla annem hayret içinde kalarak eliyle ağzını kapadı. Tanrılar ablamda lanetlenmesin!

"Aman tanrım size bir şey yaptı mı?"

"Hayır hayır bize dokunmadı." ablamın sözüyle annem rahatlamış gibi derin bir iç çekmişti.

Benim kanım iyileştirebiliyorsa? Bay Luke nasıl öldü? Onun karısı sözünde hasta değil miydi? O zaman ölüm Bay Luke neden seçmişti?

"Bolca eğlenin ama eğlenceyi bitirdiğinizi sanmayın. Büyük oyun var o küçük görünen çadırda. Girince yolu şaşırıp kaybolmayın tanrıların yanında yerinizi ayırmayın!" Elinde tuttuğu megafonda diğer çadırlardan daha büyük olan bir çadırın tepesinde megafonla bağırarak söylenen sakallı cücenin dediğini yapan kalabalık toplumun geneli çadırın içerisinde dikkatlice girerek oturma yerlerine geçmişlerdi.

Annemler sıraya karıştıklarında fal dükkânına geri bakmıştım.

"Yardımcı olabilir miyim bayan?" Bu onun sesiydi.

Ona döndüğümde elf kulakları ve parlak pürüzsüz teniyle sarı saçları ile karşımdaydı. Üstünde Ona uygun bir joker kıyafeti vardı. Ve şu an karşımda bana referans yaparak gül uzatıyordu. Bay Dominic

Yasaklanmış Masal Resitali | Forbidden Fairy Tale Recital |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin