16|🍎| Keşkeler ve nedenler

10 0 0
                                    

Bölüm 16


"Abla!" Karar vermiştim ablamı yanımda getirmeli sonrasında ise bir şekilde ona bir yalanla uzaklaştırarak yazar ile konuşacaktım.


"Efendim?" Ablamın odasına gittiğimde kendine yeni bir elbise için ölçülerini aldığını görmüş yanına yatağa oturarak onu izlemeye odaklanmıştım.


Dayan.


Tırnaklarımı avucuma kanatmak istercesine bastırıp acımı yüzüme yansıtmamaya çalışarak "Uzun zamandır buluşmak istediğim bir yazar geçen hafta bir mektup göndermiştim oda kabul etti. İnanabiliyor musun kabul etti? Benimle gelir misin yarın? Yalnız gitmek istemiyorum."


Ablam Ağızında tuttuğu iğneyi çıkarmış ve bana dönmüştü.


"Yazar ile buluşacaksın? Beni mi istiyorsun? Emin misin? Özel konuşmak istediğin konuların olabilir?"


Ağzıma o metalik tadın başı geldiğini fark ettiğimde dayanmam gerektiğini bilerek bu sefer iki elimle tırnaklarımı avucuma bastırmıştım.


"Benim senden gizli saklım olmaz abla biliyorsun?" Ablamın yüzünde bir tebessüm oluşmuştu. "Tamam gelirim." Ve böylece dayanamayarak banyoya koşmuş ve girdiğim gibi kapıyı arkamdan kilitleyerek tuvalette kanı kusmuştum.


Nefes nefese kalmış kan ise klozete ve kapağa bulaşmıştı. Yere birkaç damla düşmüştü.


Kapıya yaklaşan adım sesi eşliğinde "Catherine iyi misin kusma sesleri geldiğini duydum?"


"İyiyim." Duyulur çıkmayan sesim ile verdiğim yanıt ile ışık kesilmişçesine karanlığa düşmüş. Yere yığılmıştım.



Yasaklanmış Masal Resitali | Forbidden Fairy Tale Recital |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin