Jeon Jeongguk
Jimin kielégítése után csupán pár perc kell, hogy tele élvezzem a vécét. Csak vissza kellett játszanom az elmúlt perceket és kész is voltam. Ha Jimin maga intézett volna el, fele eddig se bírtam volna. Elég lett volna csak ártatlan arcocskájára néznem és rögtön elmentem volna. De nem csak ezért utasítottam vissza. Azt akartam, hogy pihenjen és bár határozottan kielégítettem, féltem, hogy egyelőre túl sok lenne neki, ha ugyanezt kellene tennie velem.
Nekem egyelőre ez is elég volt. Látni őt meztelenül és azt, hogy élvezkedik alattam. Sőt, bőven több volt mint elég. Csodálatos élmény volt.Miután rendbe szedtem magam vissza is térek a szobámba, ahol a legédesebb látvány fogad, amit csak eltudok képzelni.
Jimin továbbra is meztelenül, félig meddig a takaróm alá bújva, csukott szemmel. Mintha aludna. De ugye nem? Így kifárasztotta volna az előbbi orgazmus?
Óvatosan közelítem meg, de lépteimet meghallva azonnal kinyitja a szemeit és csakhogy biztosan végezzen velem, széles mosolyt villant rám.
- Fent vagyok, ne aggódj!
- Engem nem zavar, ha alszol. Egyébként is rád férne.
- Köszi, de ha már itt vagyok, tartalmasabban akarom tölteni az időt.
Oh, hát ezt örömmel hallom.
- Eddig elég tartalmas volt?- kérdezem mellé ülve, mire ő is feljebb tornázza magát. Még mindig meztelen, csak a takaróm takar belőle egy falatnyit. Ez meglep, mert azt hittem, sokkal szégyellősebb lesz. Bár ilyen csodálatos testtel valóban csak büszkélkedni lehet. Engem egyáltalán nem zavar, hogy nincs rajta semmi.
- Nem panaszkodom- feleli egy apró mosollyal az arcán. Le se tudom venni róla a szemem. Nekem az is megfelelne, ha az elkövetkezendő órákban csak csodálnám, de megpróbálok valami izgalmasabbal előállni számára.
- Na és szeretsz videójátékozni? Van egy ősrégi xboxom- hozakodom elő az ötlettel, mire kuncogni kezd.
- Jól hangzik, de én másra gondoltam. Mármint ha neked is megfelel- teszi hozzá, mintha ellent mondanék bárminek is, amit szeretne.
- Te vagy a vendég, azt csinálunk, amit te akarsz.
- Hát... Tudod, beszéltünk arról, hogy egyszer majd közösen megnézzük a Szerelmünk lapjait- folytatja és el is pirul, hogy megemlíti. Most, hogy mondja pedig nekem is eszembe jut ez a szóváltásunk. Ez pedig tényleg a legtökéletesebb alkalom.
- Oké, ahogy szeretnéd. Azonnal megkeresem neked- mondom és el is nyúlok a távirányítóért, mielőtt azonban elérném, Jimin egy édes kis csókot nyom ajkaimra, ettől pedig teljesen lefagyok.
- Köszönöm!- mondja, az arca ragyog. Nem fér a fejembe, hogy lehet ennyire gyönyörű.
- Semmiség, csibe!Hamar ráakadok a filmre, bár az határozottan elvonja a figyelmem, mikor Jimin kibújik a takaró alól és öltözni kezd. Szemérmetlenül és tátott szájjal bámulom hátulról kerek popsiját, amire az alsóját húzza. Hamvas bőrének érintésének emléke teljesen beindít. Még szerencse, hogy gyorsan öltözik.
Következőnek a pólóját veszi vissza, de itt megáll és visszafekszik. A meglepetéstől nem tudok elég gyorsan elfordulni, így észreveszi, hogy mindvégig őt bámultam és elpirul. Elpirul azok után, hogy egészen eddig teljesen nyugodtan meztelenkedett előttem. Ez vicces.
- Bocsi, de kezdtem fázni.
- Miért nem szóltál? Felmelegítettelek volna.
- Elfoglalt voltál- feleli játékosan elmosolyodva és újra bebújik a takaróm alá. Egy másodpercig sem habozok követni a példáját. A film már csak arra vár, hogy elindítsam. A lámpámat lekapcsolom és legutolsó lépésként magamhoz vonom Jiminie kis testét. És basszus! Még soha semmi nem érződött ennyire helyesnek. Mintha Jimint ide tervezték volna, a karjaimba. Pontosan erre gondoltam, amikor azt mondtam, okkal találkoztunk. Ezért, hogy megtaláljuk egymásban a biztonságot. Az biztos, hogy én totálisan biztonságban érzem magam mellette. Nem emlékszem, hogy egyetlen exemmel is éreztem volna ezt.
Ahogy kis karja átíveli a felsőtestem és kezecskéjével a pulcsimba kapaszkodik megad nekem mindent, amiről valaha is álmodoztam. Remélem, hogy ha csak fele annyira jól érzi magát mellettem, ahogy én.
YOU ARE READING
Fetish /Jikook ff./
FanfictionJeon Jeongguk egy kicsapongó rosszfiú, akinek eszébe sincs megvetni az élvezeteket az életben és nagy kanállal habzsolja azt, ezzel néha a saját életét is kockára téve. Park Jimin, az ő szöges ellentéte: egy szorongó ambíciózus fiú, aki egyedül a t...