29.rész

463 48 2
                                    

Jeon Jeongguk

Jimin támogatása mindennél fontosabb számomra és nagyon jól esik, hogy még akkor is van hova mennem, ha a szüleim nem látnak szívesen, mert Jimin és az anyukája elképesztően elfogadóak. Seulgi egy szót se szól, még akkor sem, ha kicsit spiccesen állítunk haza és hangosabbak vagyunk a kelleténél. Bár a legtöbb péntek estét ő sem otthon tölti. Nekem egy kicsit gyanús, hogy ennyi időt van távol, hiszen Jimin beszámolóiból azt is tudom, hogy hétköznaponként is később végez, mint eddig. Szerintem alakul neki egy kapcsolat, bár Jimin szentül meg van róla győződve, hogy egy barátnőjével nőttek így össze, én pedig nem akarok benne kétségeket kelteni.

Nekem igazából tök mindegy, hogy hol van, csak élvezem, hogy Jiminnel kettesben lehetek és kiereszthetem a fáradt gőzt. Nem csak a szexszel, de azzal is, hogy őszintén érdeklődik az iránt, hogy érzem magam és próbál tanácsokat adni, amellett hogy a lelkemre köti, hogy ide, a karjaiba, bármikor visszajöhetek. Ebben pedig egy percig sem kételkedem. Jimin mostanában az előkészítőjét és jó pár tánc órát kihagyott, csakhogy együtt legyünk, amiért nem tudok elég hálás lenni neki.

Hiába, hogy otthon szar a helyzet, vele még ez az időszak is csodálatos. Most, ahogy a karjaimban piheg megint elönt a hála és az a töménytelen mennyiségű szeretet, amit iránta érzek. Olyan, mintha akármelyik pillanatban szétrobbanhatna a mellkasom ezektől a heves érzelmektől.
- Jézusom...- sóhajt fel, kis buksiját beletemetve a mellkasomba. - Nagyon fáradt vagyok.
- Kifárasztottalak?- kérdem, finoman beletúrva szőke tincseibe, amik selymesen szlalomoznak ujjaim közt.
- Igen, nagyon. Plusz ma nagyon sokat táncoltunk. De ezt azért jobban élveztem- jegyzi meg egy játékos vigyorral az arcán.
- Mertél volna mást mondani.
Erre hangosan felkacag.
- Mit tettél volna?
- Még jobban kifárasztottalak volna.

Tetszik neki a válaszom, mert a kis mocsok elmosolyodik, apró ujjait pedig kacéran végigfuttatja mellizmaimon.
- Ezt még mindig megteheted. Egyáltalán nem bánnám.
- Megbeszéltük. De előtte szeretnék valamit.
- Mit?- kérdi Chim ártatlanul, nem is sejtve, milyen perverzségre gondoltam.
- Fürdeni veled egyet- búgom csábítóan, mire Jiminnek fel is csillannak a szemei.
- Oké! Gyere!- tolja fel magát az ágyról és lelkesen a fürdő felé húz. Nyugodtan meztelenkedik, vagyis egyáltalán nem aggódik az anyukája miatt én pedig örömmel figyelem, hogyan ringanak izmos farpofái minden egyes lépésénél. Mire a kádhoz érünk már félig kemény vagyok, de igazán csak akkor vesztem el a fejem, amikor Jimin bepucsít, hogy beállítsa a víz hőmérsékletét. Így tökéletes rálátásom nyílik rózsaszín lyukára, ami tágan és nedvesen csalogat magához, én pedig alig bírok magammal, hogy ne nyaljak be neki tövig. Viszont így már tökéletesen kemény vagyok.
- Szeretnél valamit a vízbe? Van rózsás fürdősóm vagy...- csicsergi, én azonban nem akarok tovább várni rá.
- Nem kell semmi extra, csak te.
- O-oké- pirul el, majd beszáll a kádba. Bár azonnal magához húzza a térdét, én észreveszem, hogy már ő is keményedik, mikor pedig felnéz rám és meglátja vörös és kemény farkam a hasamhoz csapódni, nyel egy hatalmasat.
Mögé ülök, csakhogy kényelmesen áttudjam ölelni és belefúrhassam az arcom puha nyakába, mire megremeg és kétségbeesett sóhajt hallat.
- Kook...
- Szépségem?
- Azt hittem, fürdeni akarsz- folytatja cérna vékony hangon, mire csak hümmögök.
- Össze akartam kötni a kellemeset a hasznossal. Nézz bele a tükörbe!- parancsolom, ő pedig azonnal engedelmeskedik, így a saját szemével láthatja, mit művelek vele. Érzem, hogy eláll a lélegzete egy pillanatra, ezt kihasználva pedig csak lejjebb csúsztatom rajta a kezem. Vele együtt én is élvezem a látványt, ahogy tekintetére a kéj sűrű köde borul, pedig mégcsak az alhasát simogatom.
- Akarod, hogy folytassam?
Jimin válasz gyanánt csupán félszegen bólint, de ez nekem tökéletesen elég.
- Akkor ne nézz félre! Azt akarom, hogy mindent láss!- susogom a nyakhajlatába, mire egy apró nyögés szökik ki dús ajkai közül. Erre lejjebb vezetem a kezem, le egészen a farkáig, amit mostanában nagyon elhanyagoltam a popsija miatt. Ezt most igyekszem jóvátenni. Szorosan fogom a markomba, mire egész lényében megfeszül és egy apró nyöszörgés szerű hang tör fel torkából. Hamar mozgásba hozom rajta a kezem, csakhogy még több, még intenzívebb reakciókat kapjak tőle, ez pedig nem is marad el.
- Oh!- nyitja el húsos ajkait, édes hangját hallva pedig egyre kanosabb leszek. Egy remek terv Jimint a határaira sodornom, csak abba nem gondoltam bele, hogy folyamatosan ránt magával. Ha ő megőrül, én is.
- Jungkook... K-kérlek!
- Mire kérsz, babám?- kérdem a lehető legmelegebb, legtürelmesebb hangszínemen, holott a hidegvérem már rég odaveszett. Azért ő hadd higyje azt, hogy nálam a gyeplő és neki kell könyörögnie. Nem kell tudnia, hogy egyetlen szavától vagy csókjától becsicskulnék neki.

Fetish /Jikook ff./Where stories live. Discover now