22.rész

498 46 3
                                    

Park Jimin

A hasamon fekszem, pont ahogy azt Jungkook parancsolta, miközben az izgalomtól remeg minden porcikám. Apró és finom csókjaival a hátam szinte minden pontján elhalmoz, egészen addig, míg el nem ér pucér fenekemig, ahova mint azt megtudhattam, nem akar behatolni amíg olyan ágy nem lesz alattunk, amit el nem törhet. Ezt pedig el kell fogadnom. Ha ő így csinálja... A világért sem állítanám meg és szegném a kedvét.

Legnagyobb döbbenetemre még félgömblyeimre is csókokat nyom, amibe beleborzongok.
- Pucsíts nekem, baby!- motyogja felforrósodott bőrömre, én pedig azonnal engedelmeskedem neki. - Ez az!- suttogja én pedig legszívesebben hátra pillantanék rá, de ahogy átfut az agyamon az ötlet, Jungkook tenyere hirtelen csípősen csattan a fenekemen. A váratlan ingerre összerándulok és az ajkamba kell harapnom, hogy ne nyögjek fel. Ennek nem kellene ilyen jól esnie, tisztában vagyok vele. Nem kellene többre vágynom, mégis a következő pofon után elcsöppenek és csak kicsúszik az a nyögés.
- Tetszik, baby? Élvezed, ha elfenekellek?- kérdezi, mély és reszelős hangja végig hasítja a szexuális feszültségtől szikrázó levegőt. Nem várja meg, míg felelek, nyilván anélkül is tudja, hogy élvezem. Újabbat csap rám, én pedig újabb nyögést hallatok, így egyértelmű lehet számára. Imádom a csípős érzést és a tudatot, hogy Jungkook vörös kéznyoma díszeleg rajtam. Beteg lennék vagy csak spicces? Fogalmam sincs, de határozottan nem ismerek magamra.
- Te mocskos ribanc! Úgy felfallak, hogy még egy hét múlva is érezni fogod a nyelvem- mondja, minden egyes szavával hipnotizálva. Olyan szinten beindít, hogy már konkrétan remegek, pedig nem is történt semmi.

Aztán belém nyal. Olyan mohón, mint ahogy a csókunkba szokott, az érzésre pedig eltátom a számat. Annyira forró, nedves és gyors. Az egész testem bizsereg profi nyelvmunkája miatt és a párnába kell fúrnom az arcom, hogy ne hallatszódjon ki, hogy épp életem egyik legintenzívebb élményét élem át.
A farkamból folyamatosan szivárog az előváladék és ennél keményebb nem is lehetnék. A farkam folyamatosan rángatózik, ahogy én sem tudok nyugton maradni. Az alattam lévő párnába kapaszkodok és körözök a csípőmmel, hogy még intenzívebben érezzem őt. Jungkook egyre gyorsabb és mélyebbre nyomul, én pedig csak arra eszmélek, hogy egyre közelebb tolatok hozzá, hogy még ennél is mélyebben érezzem magamban, a csípőmet pedig mániákusan tekergetem fel és le, hogy mindenhol érezzem ezt a szenzációt. Jungkook hagyja, hogy kiélvezzem magam, de mielőtt elmennék mégis elhúzódik tőlem.
- Neh! Légyszi!- könyörgöm neki, a csalódottságtól pedig könnyek szöknek a szemembe. De hasztalan, mert Jungkook nem folytatja, hanem megfordít és a lábaim közé nyomul. És annyira szexi és zilált, hogy eláll a szavam. Ajkai és álla nedves a sok nyáltól, amit használt rajtam, látványára pedig forrón izzik fel az arcom. Hatalmas tenyerét az arcomra futtatja és nagy Bambi szemeit végig legelteti rajtam, mielőtt egy szexi félmosolyt villantana rám.
- Egyszerre fogunk elmenni, baby, ha tetszik, ha nem- mondja, majd a szabad kezébe veszi farkainkat és egyszerre kezdi el verni mind a kettőt. A látványtól és az érzéstől, ahogy forrón pulzáló fallosza az én ágyékomhoz ér pedig másodpercek alatt végem van. Jungkook vállaiba markolva élvezek rá a hasamra, ő pedig jön utánam.
- Bassza meg!- káromkodja el magát, miközben olyan gyorsan mozgatja a kezét amilyen gyorsan csak tudja, hogy minden cseppet rám sajtoljon. Nekem pedig teljesen végem van. Ez túl sok. Forró élvezete beteríti az egész hasam, én pedig még ködös aggyal az ujjamra kenve egy keveset, lenyalom. Hm. Tetszik az íze. Újabb adagot veszek be a számba, ami már Jungkooknak is szemet szúr és egy hatalmas vigyort villant rám, amit látva a pillangóim örvényleni kezdenek a gyomromban.
- Ízlik, baby?
Feleletként csupán bólintok, mire vigyora perverzebbé válik.
- Legközelebb a szádba is mehetek, csak szólj, édes- paskolja meg a combom, majd mellém hanyatlik. Izmos és izzadt teste pedig úgy vonz magához, mint a mágnes. Nem tudom megállni, hogy ne fonódjak rá a sajátommal.
- Oké- mondom és komolyan is gondolom. A számban tudni hatalmas falloszát valami isteni volt. Többet akarok belőle. - Ez most sokkal jobb volt, mint a múltkori- vallom be mellkasát cirógatva közben, míg az ő keze a fenekemen pihen.
- Tíz per?
- Száz ezer- vágom rá, mire győzedelmesen a levegőbe bokszol.
- Ez az! Ezer volt a cél- mondja vigyorogva, ami olyan édes látvány, hogy úgy érzem, menten elolvadok.
- Valójában elég nehéz elhelyezni egy skálán. Ez... Egyszerűen csak csodálatos- vallom be mély barna szemeibe nézve. Úgy látom, ő ugyanígy gondolja.

Fetish /Jikook ff./Where stories live. Discover now