arkadaşlar yanlış yoldayım ama yol nasıl güzel
🎃
Toplantı odasından dağılarak odamıza geçmiştik. Ryujin ise odaya gelmeyi reddedip yaptığı şeylerin masrafları hakkında kadınla konuşmaya gitmişti. Onun için endişeleniyordum. Çünkü giderken bakışları hiç te yumuşak değildi aksine sanki kadını öldürmeye gider gibiydi.
Üzerime rahat bir şeyler giyip yatağımda uzanıyordum, aklımdaki tek ismin Ryujin olması beni sinirlendiriyordu. Arada bir onun yatağına bakışlarım kayıyor ardından kendime tokat atarak bakışlarımı oradan çekiyordum. Ryujin'in benim üzerimde bıraktığı etki gerçekten çok fazlaydı. Üstelik bu etkiyi hiç bir şey yapmadan bırakmıştı bu daha sinir bozucuydu.
Yatakta karın üstü uzanıp telefonda gezinmeye başladım. Grubumuzun İnstagram sayfası vardı istediğimiz zaman hayranlarımız için güzel resimler veya videolar paylaşabiliyorduk.
Son attığımız resimlere girdiğimde beni şaşırtan bir şey oldu. Diğer üyelere göre daha fazla beğeni almış gönderinin üzerine tıkladım. Bu gönderi Count Down performansı öncesinde Ryujin'in çektiği resimlerdi. Beğenisinin fazla olmasına sevinsem de bir yandan sinirlendiğimi hissediyordum.
Omuz dansını ortaya koyduğu andan beri hayranları kat ve kat artmıştı. Ne zaman markete çıkacak olsak kadın erkek fark etmez hayranlar onun başına toplanıyordu.
Hatta bir keresinde hayran kılığına girip ondan imza almıştım. Bana bakmayıp sadece imza vermişti, buna sevinmiştim. Ama bugün gözlerimin önünde restorandaki kızın gözlerine dalıp gitmişti resmen.
Lanet olsun!Yatağımdaki Ryujin'in ayıcığına tekme atarak yataktan fırlattım. Geri yerde yatan ayıcığa dayanamayıp eğildim ve tekrar alıp yatağa koydum. Eğer Ryujin onun yerde olduğunu görseydi bana demediğini bırakmazdı. Onunla kavga etmek istemiyordum. Yumruk yaptığım elimi çözerek telefonu tekrar elime aldım. Gruptan yine mesajlar vardı.
...
İnstagram Grubu
dört çiçek bir böcek
lovelyuna
SİZE ÇOK KOMİK BİR SEY
ATİCAMchoisu
bana gösterdiğin şey mi
JSBXKSNXJSKDNKDMClovelyuna
EVETT
BEN YAPTİM
HARİKA OLDU
SİDBKSNDKSNFODJFleechael
yine ne fotoshopu yaptinlovelyuna
bak öyle deme ağlarım
hem bu sefer harbi anlamli olduchoisu
at hadi jsbdksmdjsmdklovelyuna
benden daha meraklisin senleechael
asil ben su an meraktan olcemyejiwang
ne oldu ne fotoshopuchoisu
sana açıklayayım
dün gece yunaya dedim ki
artık kendine uğraşacak hobi edin
dedim
çünkü benimle çok uğraşıyordu
bu da gitmis
fotoshop yapmayı öğrenmişlovelyuna
o sadece fotoshop değil
ruhun gidasi resimler
sanat eserlerimshinryu
bu işin altından da yine benim
ifşalarım çıkacaksa seni öldürmeye gelirim
haberin olsun yuna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut ٭ Ryeji
FanfictionYeji, İtzy grubunda birlikte çıkış yaptığı oda arkadaşı Shin Ryujin'den hoşlanmaya başlamıştı. Bu hoşlantı Ryujin'in de kendisine karşılık vermesiyle yavaş yavaş aşka dönüşmüştü. Bilgilendirme: Gerçek yaşanmış olayları kendi kurguladığım olaylarla...