Episode 17 - Not Shy

332 85 34
                                    

eveett hep birlikte wannabe erasını geride bıraktık,
not shy erasına hazır mıyız gençler ?

üyelerin görünümlerini bölüm sonuna koydum, bir bakın gelin size zahmet
buraya da koyayım videoyu izlersiniz belki


🎃

İki buçuk ay sonra
18 Ağustos 2020

Zaman çok çabuk geçmişti bacağım bu dönemde pek hızlı olmasa da iyileşmişti. Eskisi gibi aksaklık yaratmıyordu bana. Ryujin bizim evde birkaç gün kaldıktan sonra evine dönmüştü. Onlara verilen tatil 3 hafta olduğundan erkenden yurda dönmüşlerdi ama ben artı olarak bir hafta daha tatil yapmıştım.

Doktor konrtollerimi aksatmadan gitmiş iyileşmiştim. İlk bir ay koltuk altı değneği olmadan yürüyemiyordum ama bir buçuk ayın ardından tamamen yürüyebilir hatta dans edebilir olmuştum.

Şirket biz yokken geri dönüş için planlar yapmıştı. Zaten korona dönemi olduğundan pek bir aktivitemiz olmuyordu ama yine de hayranlarımızı yalnız bırakmamak için şarkı çıkarıyorduk. Son bir haftada klip çekimlerimiz yapılmıştı. Dün klibimiz yayınlanmıştı. Şimdiden bile fazla ilgi gören şarkımız Not Shy için dans performansı sergileyecektik. Bu yüzden Studio Choom binasındaydık.

Hepimizin kıyafetleri hazırdı hatta makyajlarımız bile yapılmıştı. Buraya geldiğimizde en az dört kere dansın pratiğini yapmıştık. Normal kız gruplarından daha fazla zorlayan danslarımız olduğundan normalden fazla dans pratiği yapıyorduk.

Boynumdaki kolyeleri düzelterek birbirinin fotoğraflarını çekmeye çalışan üyelere baktım. Lider olmanın genel huyu buydu üyeleri geriden izlemek.

Ryujin fotoğraf çekmede usta olduğundan hep onu sürüklüyorlardı peşlerinden. Ryujin birkaç kere kamerayı yere bırakıp kaçmıştı ama Yuna'dan kurtulamamıştı. Lia, Yuna ve Ryujin fotoğraf çekmeye çalışıyorlardı. Ryujin ikisine emirler verip düzgün poz vermelerini söylüyordu. Yuna ve Lia ikilisi gülerek Ryujin'i sinir etmeye devam ediyorlardı.

Ona artık Jisu demiyorduk çünkü Lia isminin daha uygun olacağını düşünüyorduk. Sahne adını kullanmak en doğrusuydu, hayranların karıştırmaması için. Hem zaten Lia da bu ismini daha çok seviyordu.

Chaeryeong da onların yanına gittiğinde sıra kendi fotoğraflarını çektirmeye gelmişti. Ryujin elindeki beyaz kamerayı hızla Yuna'nın eline sıkıştırıp kaçtı. Bu kez Yuna hızlı davranıp onu yakalayamamıştı. Ryujin yaramaz şekilde gülerek yanıma geldi.

"Yeji unnie git sen çek şunları. Yemin ediyorum bayılacağım sözümü dinlemiyorlar." dedi ellerini dizlerine koyup nefeslendi. Bakışlarımı aşağıya çevirip ona baktım. Mavi tonlarının hakim olduğu kıyafetleri güzel görünüyordu. Onun maviye olan sevdası kıskanılacak derecede fazlaydı.

"Senin gibi fotoğrafçıyı bulmuşlar bir de ben mi gideyim ayıp ama." dedim elimdeki eldivenle uğraşırken. Ryujin gözlerini devirdi. Göz kapaklarının üzeri pembe olduğundan sevimli duruyordu.

"Yeji unnie? Kırmızı yakışıyormuş aslında sana." dedi birkaç adım atarak yanı başıma sokuldu. Omuzumla onu ittirdim. Unnie demesini artık normal buluyordum çünkü ship olayları yüzünden bunu yapıyordu. Ondan büyük olduğum için unnie dememesi riskliydi.

"Sus Ryujin. Çekim başlıyor!" diye diğerlerini çağırdım. Hepsi duvar kenarından çekilip yanımıza geldiler. Dans dizilişimizi yaparak hazır ola geçmiştik. Çalışanlar kameralarını ve ışıklandırmaları hazır ettiğinde çekime başladık. Hepimiz ustalıkla dans ediyorduk, dansın ikinci yarısını yapıyorduk.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin