Episode 26 - Mafia İn The Morning

323 72 15
                                    

eveett hep birlikte not shy dönemini geride bıraktık, mafia dönemine hazır mısınız midzylerim??

geçen bölüme az yorum geldi bu sefer fazla yorum istiyorum emeğe saygı lütfen 🙎🏻‍♀️
üyelerin görünümlerini bölümün sonuna koyuyorum bakıp gelebilirsiniz 🙋🏻‍♀️

🎃

8 Ay Sonra
17 Nisan 2021

Bugün Ryujin'in doğum günüydü artık reşit oluyordu. Erken vakitte kalkıp hemen Chaeryeong'u peşime takarak Lia ve Yuna'nın odasına baskına gitmiştim. Heyecanım yüzümün hatta bedenimin her tarafından belli oluyordu eminim çünkü neden heyecanlanmayayım ki? Gerçi diğer üyelerin doğum gününde de heyecanlanıyordum ama bu farklıydı işte. Onlar sadece dostlarımken Ryujin aşık olduğum kadındı.

"Bana odaklanın artık of şimdi saçlarınızı yolacağım." dedim sinirle hepsine göz dağı vererek, kırmızı saçlarımla oynamaya devam etmiştim hemen ardından.

Doğru ya yeni bir albümle yeri dönmüştük. Hepimizin tarzlarında belirli değişiklikler olmuştu, Chaeryeong'un saçları benimki kadar açık renk olmasa da kırmızıydı. Lia'nın saçları koyu kahve tonlarındayken Yuna kuzgun siyahı yaptırmıştı saçlarını. Ryujin ise saçlarını sarı devam ettirmeyi seçmişti ama eskisine göre baya uzanmıştı saçları.

Kırmızı rengini ilk defa kullanıyordum ama herkes çok yakıştığını söylemişti tek bir kişi hariç. Ryujin saçlarım hakkında konuşmamıştı bile, kırılmış olsam da bunu ona yansıtmamayı tercih etmiştim.
Son günlerde biraz garipti zaten, eskiye göre fazla sesizleşmişti.

Bugün Mafia in the morning şarkımız için MV çekimine gidecektik fakat ben erkenden üyelerle Ryujin'e doğum günü kutlaması hazırlamak için birlik oluşturmuştum. Eminim Ryujin hâlâ yatağında derin uykusuna devam ediyordu.

"Unnie en iyi sen beni dövmeden ben bir yüzümü yıkayayım geleyim yoksa böyle beynin çalışmıyor." dedi Yuna ellerini beni dizginlemek ister gibi kaldırıp indirdiğinde öfkeli bakışlarımla ona baktım. Geldiğim andan beri Lia'nın saçları ile uğraşıyor arada şarkı mırıldanıyordu.

Ayağımdaki yumuşak peluş terliği çıkarıp elime aldım ve ona doğrulttum. Yuna anında koşarak banyoya kaçmıştı.
"Seni tutarsam bu terliği müsait bir yerlerine sokarım Yuna!" diye bağırdım kapanan kapının ardından.

Kıkırdama seslerini duyduğumda elimdeki terlikle beni izleyen Chaeryeong ve Lia ikilisine döndüm. Öfkeli bakışlarımı görünce susmuşlardı. "Bakın bugün zaten fazla yoğun olacağız MV çekimleri yüzünden. Ryujin'e unutamayacağı bir doğum günü planlayalım diyorum." dedim, düşünmeye devam ettim. Ne tür şeylerden hoşlanırdı ki?

Para, para ve para. Onun hoşlandığı şeylerin en başında gelen şey paraydı. Tutupta kıza para veremezdim ayıp olurdu ama parayı seve seve kabul edeceğini de biliyordum. Para dışında bedava yemekleri çok sever, yemek ısmarlayıp üzerine para mı versem? Ah saçmalama Yeji, ne bu dilenciyi mi besliyorsun.

"Ya şimdi çekimlerin ardından Ryujin hemen yurda gelip uyuyacağı için biz kendi aramızda kutlama hazırlayabiliriz benim odamda olur mu?" dedi Chaeryeong saçlarını Lia'nın tarağıyla tararken. Lia onu dinledikten sonra mantıklı bulmuş olacak ki heyecanla başını evet anlamında sallamıştı.

"Siz süpersiniz!" diye bağırdım adeta. Koşarak ilk yatakta oturmaya devam eden Lia'nın yanaklarını ve alnını öptüm ve ardından ayakta duran şaşkınlıkla bana bakan Chaeryeong'un yanaklarını öptüm.

Ben onları öperken Yuna banyodan çıkmış kapıda dikilerek ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Gözlerimi kısarak ona baktım, terlik hâlâ elimde olduğu için sinsi ifadeyle gülümsedim.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin