ding dong ben geldim 🧑🏻🎄
ya sevgili midzylerim üzüldüğüm bir konu var..
o kadar oy, yorum ve okumanın artmasına rağmen Debut hâlâ ryeji etiketinde 375. sırada. Wattpad emeğe saygı göster artık cidden hevesim kaçıyorbts - just one day, dinleyerek yazdım bölümü of çok özledim 🤧
🎃
Yıllarca düşünsem böyle bir olay yaşayacağım aklıma gelmezdi. Hala etkisindeydim, dün olanların ve bu sabah edilen tekliflerin. Bayılmadığım için şükrediyordum, bu kadar heyecanı nasıl kaldırabildim ben bile şaşırıyordum.
Dün yurda döndüğümüzde benim yatağımın üzerinde Ryujin bana bir soru sormuş ardından bana bir teklifte bulunmuştu. Benimle yemeğe çık be hatun demişti. Klasik Ryujin'di ormantik bir dağ ayısından farkı yoktu lakin teklifini dilim tutulsa da kabul etmiştim başımla. İşte o günden bu yana geçen bir buçuk günde ben bu teklifin bir an önce gerçekleşmesi için yanıp tutuşmuştum. En nihayetinde buluşma anı gelmişti, kızlar etrafımda dönerek beni hazırlıyorlardı.
Chaeryeong elbisemi hallederken Lia saçlarımla ilgileniyordu, Yuna makyaj konusunda yetenekli olduğundan bu işi ona bırakmıştık. Kızlar da tıpkı benim gibi heyecanlıydı özellikle Lia benden daha fazla heyecan yaptığından saçımı yanlışlıkla bozup tekrar yapmak zorunda kalmıştı. Chaeryeong'un odasında hazırlıyorlardı beni.
Boydan aynaya ilişti gözlerim, üzerimde o siyah elbize vardı. Ryujin'i takip ettiğimizde mağazadan aldığı elbise. Bana almıştı ve ben aptal gibi yalnış anlayarak her şeyi mahvetmiştim. Dünkü yaşananları hatırladıkça utancımdan yerin dibine giriyordum çünkü Ryujin bana Jimin'in sadece arkadaşı olduğunu inandırmaya çalışmıştı. Jimin ile de tanışmıştık telefonda konuşurkenki samimiyeti yüzünden bir daha pişman olmuştum bu kıskançlığımdan.
Lia saçlarımı geriye taradı ve sprey ile sabitledi, saçlarım sarı olduğundan tarağın izleri kendini belli ediyordu. Yuna makyajımı bitirdiğinde rujumu hafifletmek için dudaklarımın arasına peçete yerleştirdi, dudaklarımı birbirine bastırıp geri çektim. Yuna peçeteyi tekrar eline alarak geriye çekildi ve son kez makyajımı kontrol etti. Kahve ve siyah karşımı bir göz makyajı yapmıştı, aşırı hoş duruyordu ona minnettardım. Chaeryeong dolabından bulduğu ayakkabıyı bana uzattı. Bunu geçen yıl gittiğimiz Paris moda haftası davetinde hediye etmişlerdi ona.
Ayakkabıları giydiğimde tamamen hazırdım ama kalbim henüz hazır değildi. Bu sefer kesin heyecandan bir yerde bayılıp kalacaktım eminim. Kızlar etrafımdan çekilip karşıma dikildiler, hepsinin yüzünde aynı ifade vardı. Gurur ve hüzün.
"İnanmıyorum şimdi biz bildiğin liderimizi ilk yemeğine mi hazırladık." dedi Yuna ellerini çırparak Lia ve Chaeryeong'a baktı. Onun mutluluğunu genişçe gülümseyişinden ve iri gözlerinin kısılmasından görebiliyordum. Lia başını usulca sallayıp Yuna'nın beline sarıldı. Chaeryeong arkasını döndü ve yüzünü kapattı, sanırım dayanamayıp ağlamaya başlamıştı.
"Chaer, yapma bak ben duygusal insanım ağlayan görünce dayanamayıp ben de ağlarım. Makyajım bozulurda Yuna ikimizi de parçalar." dedim onun omuzuna elimi koyarak. Gözleri dolmuş şekilde bana döndü, topuklu giydiğimden birkaç santimetre yukarıdan bakıyordum. Başını tamam anlamında salladı.
"Bak harbiden parçalarım, bir saatimi verdim ben o makyaja. Ryujin unnie'ye de uyarıcam seji ağlatmasın. O makyaj bozulmadan geleceksin bu yurda anlaşıldı mı?" dedi uyarıcı ve yüksek ses tonuyla. Ürkmüştüm doğrusu Yuna ciddileştiğinde bambaşka insana dönüşüyordu. Lia onu arkasına çekerek yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut ٭ Ryeji
FanficYeji, İtzy grubunda birlikte çıkış yaptığı oda arkadaşı Shin Ryujin'den hoşlanmaya başlamıştı. Bu hoşlantı Ryujin'in de kendisine karşılık vermesiyle yavaş yavaş aşka dönüşmüştü. Bilgilendirme: Gerçek yaşanmış olayları kendi kurguladığım olaylarla...